.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی. عذرخواهی کن /صحبتهای خود را اصلاح و از این موضع عذرخواهی کن
می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی.(ادامه)
عصبانیت خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی از اظهارات اخیر فائزه هاشمی
خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی به اظهارات اخیر فائزه هاشمی واکنش نشان دادند.(ادامه)
پانا نوشت:فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وعضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه کمیته‌ای به اسم یا عنوان کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری فوت پدرم وجود نداشت، گفت اما آقای شمخانی از ما برای بررسی گزارش پرونده فوت پدرم در جلسات مختلف شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند که در نهایت به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیدند و گفتند بعد از این هم نمی‌توانیم ادامه دهیم. آخرین نتیجه بررسی علت فوت آیت الله هاشمی در شورای عالی امنیت ملی
پانا نوشت:فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وعضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه کمیته‌ای به اسم یا عنوان کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری فوت پدرم وجود نداشت، گفت اما آقای شمخانی از ما برای بررسی گزارش پرونده فوت پدرم در جلسات مختلف شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند که در نهایت به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیدند و گفتند بعد از این هم نمی‌توانیم ادامه دهیم.(ادامه)
یادگار امام خمینی(ره) گفت: هرجا یاد عزیز بزرگوار ما حضرت آیت‌الله هاشمی در جریان باشد هم دل ها به یاد ایشان معطوف می‌شود و هم غصه‌ای در جان و روح خودمان احساس می‌کنیم. سیدحسن خمینی: آیت الله هاشمی مرد روزهای سخت بود /سرمان را بالا بگیریم و بگوییم او قهرمان جنگ و صلح بود
یادگار امام خمینی(ره) گفت: هرجا یاد عزیز بزرگوار ما حضرت آیت‌الله هاشمی در جریان باشد هم دل ها به یاد ایشان معطوف می‌شود و هم غصه‌ای در جان و روح خودمان احساس می‌کنیم.(ادامه)
روحانی: افزایش بی‌حساب و کتاب مالیات بر مردم را نمی‌پذیریم
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه وضعیت اقشار کم درامد خط قرمز دولت در بودجه است، گفت: افزایش بی حساب و کتاب مالیات در بودجه سال آینده را که به مردم فشار مضاعف وارد می کند، نمی پذیریم.(ادامه)
چهره‌های سیاسی که در شب یلدا حضور ندارند
اواخر بهمن ماه 1399 بود که ویروس کرونا ایران را فرا گرفت و در این بین تعدادی از چهره های سیاسی به این بیماری مبتلا و تعدادی هم جان باختند.(ادامه)
مهدی هاشمی به زندان بازگشت
فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که در ۳ ماهه اخیر به مرخصی آمده بود، به زندان بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : او ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین عوامل مشارکت بالای مردم در انتخابات این دوره طولانی شدن زمان رأی‌گیری است زیرا در شرایط کنونی که ویروس کرونا دامن‌گیر همه شده است؛ بسیاری از مردم میان سلامت و انتخابات.... محمد هاشمی رفسنجانی:اگر اصلاح‌طلبان با چند نامزد وارد انتخابات شوند، لطمه بزرگی می‌بینند
شمال نیوز : او ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین عوامل مشارکت بالای مردم در انتخابات این دوره طولانی شدن زمان رأی‌گیری است زیرا در شرایط کنونی که ویروس کرونا دامن‌گیر همه شده است؛ بسیاری از مردم میان سلامت و انتخابات....(ادامه)
شمال نیوز : در پی سخنان توهین آمیز محسن هاشمی رفسنجانی در خصوص تعطیلی مراکز خدماتی و پذیرایی در مازندران و گیلان و واکنش تند شمال نیوز به آن ، رئیس شورای شهر تهران در توئیتی از مردم شمال کشور عذرخو اهی کرد و توضیحاتی را در توجیه سخنانش نوشت . محسن هاشمی رفسنجانی عذرخواهی کرد
شمال نیوز : در پی سخنان توهین آمیز محسن هاشمی رفسنجانی در خصوص تعطیلی مراکز خدماتی و پذیرایی در مازندران و گیلان و واکنش تند شمال نیوز به آن ، رئیس شورای شهر تهران در توئیتی از مردم شمال کشور عذرخو اهی کرد و توضیحاتی را در توجیه سخنانش نوشت .(ادامه)
شمال نیوز : رییس شورای شهر تهران البته نگفت اگر همه این مناطق بسته شد و باز تهرانی‌ها به مازندران و گیلان هجوم آوردند و مانند دفعات قبل موجب سرعت در شیوع کرونا شدند، چه؟! .... آقای رفسنجانی ؛ به کجا چنین شتابان ؟ / پا را به اندازه گليم خود دراز كن ! + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : رییس شورای شهر تهران البته نگفت اگر همه این مناطق بسته شد و باز تهرانی‌ها به مازندران و گیلان هجوم آوردند و مانند دفعات قبل موجب سرعت در شیوع کرونا شدند، چه؟! ....(ادامه)
محسن هاشمی لیست ۱۹ نفره ۱۴۰۰ کارگزاران را تکذیب کرد؟
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که در آن گفت‌وگو مدنظر من بوده، ذکر این نام‌ها صرفا عنوان‌کردن نام کسانی بوده است که در جبهه اصلاحات از آنها به‌عنوان نامزدهای بالقوه سخن به‌میان می‌آید.(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)
منبع درآمد آیت الله هاشمی رفسنجانی کجا بود؟
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.(ادامه)
شمال نیوز : محمد هاشمی رفسنجانی گفت: گروه‌هایی که می‌دانند نزد مردم مقبولیت ندارند، می‌خواهند با مشارکت پایین مردم خود پیروز انتخابات شوند که نگاه و تصمیمی بسیار خطرناک و نادرست است .... محمد هاشمی رفسنجانی: گروه‌هایی که تمایل به مشارکت حداقلی دارند، خلاف اندیشه امام رفتار می‌کنند/ آیت‌الله هاشمی همیشه خود را در معرض رأی مردم قرار می‌داد/ مشارکت حداکثری توطئه را خنثی می‌کند
شمال نیوز : محمد هاشمی رفسنجانی گفت: گروه‌هایی که می‌دانند نزد مردم مقبولیت ندارند، می‌خواهند با مشارکت پایین مردم خود پیروز انتخابات شوند که نگاه و تصمیمی بسیار خطرناک و نادرست است ....(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
50درصد مشکلات از ندانستن، نتوانستن و حال نداشتن دولت است / هرگز توقع رهبر انقلاب دربرجام برآورده نشد /سرکشی‌های قالیباف از سرمایه‌‌های بزرگ اجتماعی حاکمیت است / عملکرد دولت پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند.

کاندیداهای احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری کدامند؟ / چه کسی بر صندلی حسن روحانی تکیه می‌زند؟
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند. (ادامه)
تصمیم قطعی محسن هاشمی برای انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰
رئیس شورای شهر تهران درباره حضور یا عدم حضورش در انتخابات آتی شورای شهر تهران در سال آینده گفت: بنایی برای حضور در انتخابات ندارم و این تصمیم قطعی است.(ادامه)
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، گفته است: اصولگرایان شاید بتوانند با اکثریت افرادی که در مجلس شورای اسلامی دارند قاعده و روش انتخابات را عوض کنند و از شر انتخابات ریاست‌جمهوری خلاص شوند و به چگونگی رسیدن به پست نخست‌وزیری بیندیشند. اصولگرایان ‌دنبال نخست‌وزیری هستند؟
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، گفته است: اصولگرایان شاید بتوانند با اکثریت افرادی که در مجلس شورای اسلامی دارند قاعده و روش انتخابات را عوض کنند و از شر انتخابات ریاست‌جمهوری خلاص شوند و به چگونگی رسیدن به پست نخست‌وزیری بیندیشند.(ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که.... ضرغامی: دعا می‌کنم خدا احمدی‌نژاد را به ما برگرداند
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که....(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: محکومیت فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان یافت و از زندان آزاد شد. مهدی هاشمی با پایان محکومیتش از زندان اوین آزاد شد/ فاطمه هاشمی: برادرم مرخصی کرونایی گرفته
وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی گفت: محکومیت فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان یافت و از زندان آزاد شد.(ادامه)
عکس قدیمی و کمتر دیده شده از خانواده آیت‌الله هاشمی
عکسی قدیمی از خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.(ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
روایت محمد هاشمی از ارسال نامه امام خمینی(ره) به گورباچف
عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی گفت: معمولا در تشکیلات احزاب، مسئول روابط بین‌الملل نیز وجود دارد اما برخی از احزاب به علت اینکه در این زمینه فعالیت پررنگی ندارند، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل را در هم ادغام می‌کنند، لذا برقراری روابط بین‌المللی از طرف احزاب هیچ منع و مشکل قانونی ندارد. (ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. سید حسن خمینی در راه پاستور؟
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.