.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رحمانی خلیلی شايعه رد صلاحیت خود را تكذيب كرد
(ادامه)
از فرماندار به نظارت ... جواب بده ... بگوشم
(ادامه)
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... (ادامه)
نوبخت:جریان هاشمی لیست مستقل میدهد
(ادامه)
انتخاب هیئت رییسه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان در حالی شکل گرفت که پیشتر فعالان سیاسی استان تشکیل این ائتلاف را براساس تجربیات گذشته غيرممکن تلقی می کردند و یا در ... ائتلاف اصلاح طلبان گلستان تشکیل شد
انتخاب هیئت رییسه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گلستان در حالی شکل گرفت که پیشتر فعالان سیاسی استان تشکیل این ائتلاف را براساس تجربیات گذشته غيرممکن تلقی می کردند و یا در ...(ادامه)
 آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ساعاتي پیش با استقبال رسمی مسئولان استان و دانشگاه آزاد ،ساری را از طریق زمینی به قصد تهران ترک کرد. وي در این سفر دو روزه ضمن شرکت در یادواره شهدای رامسر و خلبان شهید خلعتبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری در... پايان سفر دو روزه هاشمي رفسنجاني به استان مازندران
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ساعاتي پیش با استقبال رسمی مسئولان استان و دانشگاه آزاد ،ساری را از طریق زمینی به قصد تهران ترک کرد. وي در این سفر دو روزه ضمن شرکت در یادواره شهدای رامسر و خلبان شهید خلعتبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری در...(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد  ...
سفر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به مازندران
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد ... (ادامه)
گفتگو با محسن رضايي خاطراتم جعبه سیاه جنگ است(ديدگاه)
گفتگو با محسن رضايي(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و  با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... رياست در تهران، گزارش در مازندران !!
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ... (ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
در سفر هاشمی به گیلان چه گذشت؟
هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد. در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به ...(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
به بهانه گراميداشت سالروز شهادت آيت الله رباني املشي(بخوانيد)
(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.