.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
گزینه هاشمی رفسنجانی برای ریاست جمهوری کیست؟
(ادامه)
دیدار اعضای شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف که مدت هاست فعالیت های خود را آغاز کرده، با دعوت و بهره گیری از دو چهره ی شاخص و ناراضی دولت نهم، فعالیت های خود را وارد دوره تازه ای کرده است... دو چهره ناراضی کابینه دولت نهم در ستاد قالیباف
ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف که مدت هاست فعالیت های خود را آغاز کرده، با دعوت و بهره گیری از دو چهره ی شاخص و ناراضی دولت نهم، فعالیت های خود را وارد دوره تازه ای کرده است...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
هاشمي: دولت نهم دولت اشک آور ؟
(ادامه)
هاشمی در 3 ساعت خاتمی را برای کاندیداتوری متقاعد کرد
(ادامه)
محمد هاشمی نامزد ریاست جمهوری میشود
(ادامه)
آقای احمدی نژاد صرف نظر از درستی یا نادرستی افکار و سیاست هایش، رئیس جمهور مقتدری است. اگر خاتمی قصد ورود به انتخابات را داشته باشد باید هرچه زودتر و به طور صریح اعلام کند. احمدی نژاد حاضر به مناظره با من نمی شوند. احمدی نژاد رئیس جمهور مقتدری است
آقای احمدی نژاد صرف نظر از درستی یا نادرستی افکار و سیاست هایش، رئیس جمهور مقتدری است. اگر خاتمی قصد ورود به انتخابات را داشته باشد باید هرچه زودتر و به طور صریح اعلام کند. احمدی نژاد حاضر به مناظره با من نمی شوند.(ادامه)
فهرست استیضاح های مجالس از ابتدا تا کنون
(ادامه)
توصیه‌ هاشمی رفسنجانی به زنان اصولگرا
(ادامه)
فائزه هاشمي: کروبي مي‏ماند، خاتمي نمي‏آيد
(ادامه)
سفر انتخاباتی مهدی کروبی به قم
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
طنز/هشت دلیل ناکامی ایران در المپیک پکن
(ادامه)
انتقاد الهام از هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
ائتلاف معتدلهای دو جناح بر سر نامزدی حسن روحانی
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
توصیه هاشمی به خاتمی در خصوص انتخابات
(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
هشدار دو رئیس جمهور
(ادامه)
گزینه های استانهای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
پاسخ حزب اعتماد ملی گلستان به بیانیه سید محسن طاهری
(ادامه)
کدام بزرگان برای احمدی‌نژاد بلند نشدند؟
(ادامه)
عروسی خبرساز
(ادامه)
به احتمال 99 درصد لاریجانی رییس مجلس هشتم نخواهد بود
(ادامه)
دو اظهارنظر جالب از وزیر کشور آینده
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
شکایت باشگاه صنعت مس از نساجی مازندران
(ادامه)
مهمترین رویدادهای سیاسی سال 1386
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.