.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  روزنامه اطلاعات در یادداشتی به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی به نقش این دولتمرد فقید در جامعه ایران پرداخت. هاشمی میانجی مردم و حکومت بود
شمال نیوز: روزنامه اطلاعات در یادداشتی به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی به نقش این دولتمرد فقید در جامعه ایران پرداخت.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
وکیل فائزه هاشمی در خصوص اولین جلسه‌ی دادگاه وی توضیحاتی داد. وضعیت بازداشت فائزه رفسنجانی به کجا رسید؟
وکیل فائزه هاشمی در خصوص اولین جلسه‌ی دادگاه وی توضیحاتی داد.(ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.

دیدار «فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی خامنه‌ای»
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی خامنه ای واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز: فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ملاقات خانواده‌ وی با فائزه هاشمی در زندان اوین خبر داد. تصویر همسر و دختر هاشمی رفسنجانی مقابل زندان اوین | فاطمه هاشمی: مادر مات و مبهوت بود
شمال نیوز: فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ملاقات خانواده‌ وی با فائزه هاشمی در زندان اوین خبر داد.(ادامه)
همسر و دختر هاشمی رفسنجانی به فوت یکی از وزرای دولت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند. همسر و دختر هاشمی رفسنجانی پیام دادند
همسر و دختر هاشمی رفسنجانی به فوت یکی از وزرای دولت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند.(ادامه)
شمال نیوز: مرتضی محمدخان وزریر اقتصاد دولت ششم و از مدیران اقتصادی کشور دار فانی را وداع گفت.
وزیر اقتصاد دولت هاشمی رفسنجانی درگذشت
شمال نیوز: مرتضی محمدخان وزریر اقتصاد دولت ششم و از مدیران اقتصادی کشور دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره نحوه فوت دکتر پریسا بهمنی اطلاعیه ای صادر کرد. اطلاعیه پلیس پایتخت در مورد فوت دکتر پریسا بهمنی
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره نحوه فوت دکتر پریسا بهمنی اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
 نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است. ...

اظهارات عجیب نماینده مجلس: می خواستند مهدی هاشمی را در زندان اوین بکشند؟
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مهدی هاشمی شب حادثه آتش سوزی در زندان اوین نبوده است. ... (ادامه)
محسن هاشمی رابطه با بازداشت خواهر خود فائزه هاشمی گفت: خواهرم فائزه همچنان در بازداشت به سر می برد. محسن هاشمی: فائزه همچنان در بازداشت به سر می‌برد
محسن هاشمی رابطه با بازداشت خواهر خود فائزه هاشمی گفت: خواهرم فائزه همچنان در بازداشت به سر می برد.(ادامه)
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ... جلسه‌ی تازه‌ی روحانی، ناطق، خاتمی و سیدحسن خمینی در منزل جهانگیری
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ...(ادامه)
ایرادات طرح آزمایشی سهمیه بنزین به فرد در کیش
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به روند افزایش مصرف بنزین، گفت: مصرف در بهار امسال به بیش از 95 میلیون لیتر رسید و معمولا در مرداد و شهریور 10 میلیون لیتر در مقایسه با بهار افزایش مصرف داریم، که بر این اساس مصرف روزانه به 105 تا 110 میلیون لیتر می‌رسد و کشور دوباره وارد کسری بنزین خواهد شد.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد. حضور رئیس دولت اصلاحات بر مزار امام خمینی(ره)
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند .... حادثه ترور آیت الله خامنه ای به روایت امام جماعت مسجدجامع ابوذر
شمال نیوز : امام جماعت مسجد جامع ابوذر تهارن می گوید : من با حضرت آقا آشنایی داشتم، ولی برنامه سخنرانی ایشان در مسجدجامع ابوذر را حزب جمهوری اسلامی‌ترتیب داده بود. آن زمان مقام معظم رهبری روزهای شنبه به مساجد می‌رفتند و با مردم سخن می‌گفتند ....(ادامه)
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان/ شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد. (ادامه)
محسن هاشمی و حمید رسایی در جریان دیدار رئیس جمهور با فعالین سیاسی بگومگویی در مورد درست یا غلط بودن استخر فرح داشته اند.
بگومگوی محسن هاشمی و حمید رسایی بر سر استخر فرح
محسن هاشمی و حمید رسایی در جریان دیدار رئیس جمهور با فعالین سیاسی بگومگویی در مورد درست یا غلط بودن استخر فرح داشته اند. (ادامه)
عضو حزب کارگزاران سازندگی با انتشار یادداشتی از اظهارات موهن خود به پیامبر اسلام(ص) عذرخواهی کرد. فائزه هاشمی رفسنجانی عذرخواهی کرد
عضو حزب کارگزاران سازندگی با انتشار یادداشتی از اظهارات موهن خود به پیامبر اسلام(ص) عذرخواهی کرد.(ادامه)
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید. واکنش کرباسچی به اظهارات فائزه هاشمی
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید.(ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)
عکس / حضور رهبری بر مزار مرحوم هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است.


روایت جدید محسن هاشمی از مرگ آیت‌الله هاشمی
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است. (ادامه)
اسحاق جهانگیری در مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر امام خمینی (س) گفت: آقای هاشمی در ..... جهانگیری سکوتش را شکست/ درخواست معاون اول سابق از شورای نگهبان!
اسحاق جهانگیری در مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر امام خمینی (س) گفت: آقای هاشمی در .....(ادامه)
محسن هاشمی برای قالیباف نامه نوشت
رئیس پیشین شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به رئیس مجلس یازدهم تاکید کرد که همان‌گونه که سفیدنمایی کارنامه خود ناپسند است، سیاه‌نمایی عملکرد دیگران هم اخلاقی نیست(ادامه)
شمال نیوز : محمد هاشمی گفت : آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند. لاریجانی به خاطر محبوبیت رد صلاحیت شد!/ همین اتفاق برای آیت الله هاشمی هم افتاد !
شمال نیوز : محمد هاشمی گفت : آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم». مرعشی : تائید لاریجانی و جهانگیری هم تغییری در نتیجه انتخابات ایحاد نمی‌کرد
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم».(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.