.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد. از نامه‌های محرمانه صدام به ایران چه می‌دانید؟
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
تصاویر دیده نشده از مشایی وقتی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
تصاویر منتشر نشده بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از بقایای سربازان آمریکا در طبس
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند.(ادامه)
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند.


فعال سیاسی: شواهدی نمی‌بینم که لاریجانی در انتخابات شرکت کند / در دیدار قالیباف با ناطق نوری، حداد عادل و لاریجانی هیچ توافقی صورت نگرفت
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند. (ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)

محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر دوم خود در زندان به سر می‌برد، پس از نزدیک به چهار سال، از زندان آزاد شد. محمدعلی نجفی از زندان آزاد شد
محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر دوم خود در زندان به سر می‌برد، پس از نزدیک به چهار سال، از زندان آزاد شد.(ادامه)
فائزه هاشمی در مراسم ختم برادر میر حسین +عکس
تصویری از فائزه هاشمی در مراسم ختم مرحوم میرعبدالله موسوی را ببینید.(ادامه)
فائزه هاشمی در تعطیلات نوروز پس از چند ماه زندان به مرخصی آمد. چندی پیش محمدحسین آقاسی، وکیل فائزه هاشمی اعلام کرد که رای ۵ سال زندان و ممنوع الخروجی فائزه هاشمی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده. تصویر فائزه هاشمی پس از آزادی موقت از زندان
فائزه هاشمی در تعطیلات نوروز پس از چند ماه زندان به مرخصی آمد. چندی پیش محمدحسین آقاسی، وکیل فائزه هاشمی اعلام کرد که رای ۵ سال زندان و ممنوع الخروجی فائزه هاشمی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده.(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند. خداحافظی با قانون ۲۱ ساله تغییر ساعت
تغییر ساعت برای کشور‌هایی که طول روز و شب در فصل‌های مختلف آن‌ها، زیاد نیست بی‌معناست و بیشتر به درد کشور‌هایی می‌خورد که به قطب نزدیک‌ترند.(ادامه)
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. مرحوم غفوری فرد/ شش دهه همراه با انقلاب(يادداشت)
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
ماجرای ضرب و شتم یک خبرنگار در شورای شهر
ویدئویی تحت عنوان «ضرب و شتم خبرنگار توسط در شورای شهر تبریز» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده است.(ادامه)
عکس| تصویر دیده نشده از همسر آیت‌الله هاشمی با همسر شهید مطهری
عفت مرعشی درگذشت خانم اعظم (عالیه) روحانی همسر استاد شهید، مرتضی مطهری را تسلیت گفت.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند. محسن هاشمی: اگر فائزه هم عفو شود، خوشحال می‌شویم
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند.(ادامه)
فاتحه خوانی محسنی اژه‌ای و سید حسن خمینی بر مزار آیت الله هاشمی رفسنجانی+ عکس
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای همراه با سید حسن خمینی و مسئولان قضائی با حضور در مرقد امام خمینی(ره)، بر مزار آیت الله هاشمی رفسنجانی فاتحه خواندند.(ادامه)

چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟ محسن هاشمی: چه کردند که خاتمی، ناطق‌، روحانی و لاریجانی به حاشیه رفتند؟
چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است. منبع اصلی درآمد آیت الله هاشمی رفسنجانی کجا بود؟
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.(ادامه)
 جماران نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی گفت: الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است. سخنان محسن هاشمی در مراسم سالروز درگذشت پدرش
جماران نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی گفت: الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است.(ادامه)
سید حسن خمینی گفت: اگر افتخارات جنگ قرار است تقسیم بشود اول مال شهداست و اگر قرار باشد به فرماندهان آن برسد اول از همه آقای هاشمی است. مسخره است حکایت جنگ بدون هاشمی / او قهرمان این جنگ بود
سید حسن خمینی گفت: اگر افتخارات جنگ قرار است تقسیم بشود اول مال شهداست و اگر قرار باشد به فرماندهان آن برسد اول از همه آقای هاشمی است.(ادامه)
عکس/ حضور مهدی هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد پدرش
مهدی هاشمی در مراسم ششمین سالگرد رحلت پدرش در حرم امام حضور پیدا کرد. او به ۱۰ سال حبس محکوم شده بود.(ادامه)
عکسی متفاوت از حدادعادل و هاشمی رفسنجانی
امروز سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی است به همین بهانه خبرگزاری ها اقدام به بازنشر تصاویری از او کرده اند. درمیان این تصاویر،عکسی از همنشینی و خوش وبش حدادعادل با مرحوم هاشمی در حاشیه یک مراسم مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.