.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید. احمدی نژاد به آیت الله هاشمی رسید
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
محمد هادى نژادحسینیان، وزیر دولت‌های موسوی و هاشمى رفسنجانی و سفیر اسبق جمهورى اسلامى ایران در سازمان ملل درگذشت. وزیر سابق صنایع درگذشت
محمد هادى نژادحسینیان، وزیر دولت‌های موسوی و هاشمى رفسنجانی و سفیر اسبق جمهورى اسلامى ایران در سازمان ملل درگذشت.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
 قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد.
نقدی بر تحلیل‌های سیاسی «دشمن‌محور»(ديدگاه)
قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد. (ادامه)
محمد هاشمی رفسنجانی: فائزه سرتق است!
محمد هاشمی رفسنجانی برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت و گویی درباره انتخابات و رویکرد اصلاح طلبان انجام داده که مشروح آن را در ذیل می خوانید.(ادامه)
اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم/ کسی در این ساختار خروجی بهتر از روحانی نخواهد داشت!/ برجام نبود نمی توانستیم با چین توافق کنیم/ اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم/ از FATF سر در نمی‌آورم ....(خبر)
(ادامه)
نامزدی محسن هاشمی جدی شد؟
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: محسن هاشمی گزینه برتر ما است و امکان اجماع اصلاح‌طلبان روی او زیاد است.(ادامه)
رابط احمدی نژاد با خانواده آیت الله هاشمی لو رفت
(ادامه)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید... غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به شرارت‌ها بود/ هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد/ وعده ۱۰۰ روزه روحانی برای شکستن تحریم‌ها/ از مذاکرات وین نترسید؛ چارچوب مذاکره را رهبری تعیین می‌کنند(خبر)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید...(ادامه)
اطلاعیه دوم احمدی نژاد در واکنش به ادعای فائزه هاشمی
دفتر احمدی‌نژاد طی اطّلاعیه‌ای در خصوص اظهارات خانم فائزه هاشمی رفسنجانی توضیحات تکمیلی‌ را اعلام کرد.(ادامه)
عفت مرعشی‌: این مرگ حق هاشمی‌رفسنجانی نبود
(ادامه)
محمد هاشمی رفسنجانی: اصلاح‌طلبان هنوز از نامزد اصلی خود رونمایی نکرده‌اند/ ائتلاف تنها راه پیروزی اصلاح‌طلبان است / آیت‌الله هاشمی برای اولین‌بار در تاریخ جمهوری اسلامی از نامزد موردنظرش نام برد .... (خبر)
(ادامه)
مهمان‌پرست: نسبت سیاسی با احمدی‌نژاد ندارم
داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برنامه‌محوری داوطلبان ریاست‌جمهوری باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، گفت: پس از انتخابات هیجان‌ها تمام می‌شود و کسی که انتخاب شده کار و رویه دیگری و حتی برعکس شعارهای خود را در پیش می‌گیرد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
شمال نیوز: تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت ... سید حسن خمینی نطرش را درباره کاندیداتوری اعلام کرد
شمال نیوز: تولیت آستان امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و اعلام کاندیداتوری دارد، تلویحا گفت ...(ادامه)
اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.» فرزندان هاشمی رفسنجانی چه اختلافی با هم دارند؟
اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.»(ادامه)
نمکی: جهان از کنترل کرونا در ایران حیرت کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دوران کرونا دنیا حیرت کرد چه شد که در دو ماه توانستیم مرگ و میر و اشغال تخت‌های بیمارستانی را به یک پنجم برسانیم. هیچ کاری نبود جز بکارگیری نظام قدرتمند شبکه بهداشتی که توانستیم از سرریز بیماران جلوگیری کنیم.(ادامه)
به نظر می‌رسد حدادعادل برای خود اختیارات و قدرتی بیش از ریاست شورای ائتلاف اصولگرایی در نظر می‌گیرد کمااینکه اظهارات اخیر او نه فقط وحدت اصولگرایان بلکه سرنوشت چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد در شورای نگهبان را در بر می‌گیرد. پس لرزه خبر حدادعادل از ردصلاحیت احمدی‌نژاد /چه شد که احمدی‌نژاد و حداد با هم بد شدند؟
به نظر می‌رسد حدادعادل برای خود اختیارات و قدرتی بیش از ریاست شورای ائتلاف اصولگرایی در نظر می‌گیرد کمااینکه اظهارات اخیر او نه فقط وحدت اصولگرایان بلکه سرنوشت چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد در شورای نگهبان را در بر می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی رفسنجانی گفت: من در سال ۸۹ در مترو مدیرعامل بودم و ماهی ۶ میلیون تومان حقوق می‌گرفتم که با دلار ۹۰۰ تومان آن موقع ۷۰۰۰ دلار حقوق می‌گرفتم و الان که رئیس شورای شهر هستم و نزدیک به ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرم با دلار ۲۶ هزار تومان کمتر از ۷۰۰-۸۰۰ دلار حقوق می‌گیرم .... سال ۸۹ ماهی ۶ میلیون تومان حقوق می‌گرفتم الان نزدیک به ۲۰ میلیون تومان! / ۴ راه در مقابل اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400
شمال نیوز : محسن هاشمی رفسنجانی گفت: من در سال ۸۹ در مترو مدیرعامل بودم و ماهی ۶ میلیون تومان حقوق می‌گرفتم که با دلار ۹۰۰ تومان آن موقع ۷۰۰۰ دلار حقوق می‌گرفتم و الان که رئیس شورای شهر هستم و نزدیک به ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرم با دلار ۲۶ هزار تومان کمتر از ۷۰۰-۸۰۰ دلار حقوق می‌گیرم ....(ادامه)
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی اعلام شد/ رییسی پیشتاز است، ظریف پایین تر از سید حسن خمینی
یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که آرای حسن خمینی از محمد جواد ظریف نیز امکان پیشی گرفتن دارد! (ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست .... گزاره «کابینه روحانی همان کابینه هاشمی است» درست نیست/ «تک‌دوره‌ای شدن دولت‌ها» می‌تواند راهکاری برای کاهش مشکلات در دوره دوم باشد/ ریاست جمهوری عرصه‌ای نیست که فرد به‌تنهایی تصمیم به حضور بگیرد
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست ....(ادامه)
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و.... صابری : روحانی و دولتش از ابتدا، تعدادی پیرمرد خسته و بازنشسته بودند / این دو سمنانی –روحانی و احمدی‌نژاد- هر دو مهره‌های یک بازی هستند و در عمل با هم تفاوتی ندارد / علی لاریجانی در مازندران و ایران رای ندارد ....
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و....(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد. باید فراتر از جناح‌های سیاسی در ۱۴۰۰ ظهور کنیم/ ایالت‌های اقتصادی درست می‌کنیم/ کلید روحانی، پول ملّی را بی‌خاصیت کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد.(ادامه)
 می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی. عذرخواهی کن /صحبتهای خود را اصلاح و از این موضع عذرخواهی کن
می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.