.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید موضوع مقابله با فساد در همه مدیران کشور به مسئله اصلی تبدیل شود، گفت: مدیری که بداند فساد درزیرمجموعه اش رخ داده اما فوراً برخورد نکند، در حالت خوش بینانه مدیری بی عرضه و در حالت بدبینانه مدیری آلوده است. جهانگیری: مدیری که با فساد مقابله نکند یا بی‌عرضه است یا آلوده
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید موضوع مقابله با فساد در همه مدیران کشور به مسئله اصلی تبدیل شود، گفت: مدیری که بداند فساد درزیرمجموعه اش رخ داده اما فوراً برخورد نکند، در حالت خوش بینانه مدیری بی عرضه و در حالت بدبینانه مدیری آلوده است.(ادامه)
نماینده سرشناس مازندرانی، گزینه جدی ریاست مجلس
مجلس یازدهم تا 2 ماه دیگر آغاز به کار می کند و گزینه های ریاست مجلس یازدهم شامل محمدباقر قالیباف، سید شمس الدین حسینی، مرتضی آقاتهرانی، علی نیکزاد و مصطفی میرسلیم کارنامه های مشخصی دارند.(ادامه)
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟ آیا علی لاریجانی به پایان زندگی سیاسی خود رسیده است؟
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟(ادامه)
۱۴۰۰ برای اصلاح طلبان سرنوشت ساز است، یا سورپرایز انتخابات می شوند و در روزهای سرخوشی اصولگرایان کاندیدایی رو می کنند که برگ برنده شان در انتخابات شود یا باید سنگری دیگر را هم به رقیب واگذار کنند. برگ برنده اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰؛ ظریف،عارف، مطهری، جهانگیری یا ....؟
۱۴۰۰ برای اصلاح طلبان سرنوشت ساز است، یا سورپرایز انتخابات می شوند و در روزهای سرخوشی اصولگرایان کاندیدایی رو می کنند که برگ برنده شان در انتخابات شود یا باید سنگری دیگر را هم به رقیب واگذار کنند.(ادامه)
عکس دیدنی از آیت‌الله هاشمی و حسن روحانی با لباس نظامی
تصویری قدیمی از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع برخی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و با لباس سپاه را ببینید.(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
«سید محمد میرمحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. عضو مجمع تشخیص مصلحت بر اثر کرونا درگذشت
«سید محمد میرمحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. (ادامه)
صادق زیبا کلام می گوید: با توجه به وضعیتی که صندوق رای در کشور پیدا کرده، واقعا مشخص نیست کارگزاران و روزنامه سازندگی از کجا یقین دارند که اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی زنده بود از این لیست و افراد حمایت می‌کرد؟ 

کارگزاران از کجا می‌داند که اگر آیت‌الله هاشمی زنده بود، از این لیست حمایت می‌کرد؟
صادق زیبا کلام می گوید: با توجه به وضعیتی که صندوق رای در کشور پیدا کرده، واقعا مشخص نیست کارگزاران و روزنامه سازندگی از کجا یقین دارند که اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی زنده بود از این لیست و افراد حمایت می‌کرد؟ (ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
هیچ موضوع محرمانه‌ای نداریم/ مدیران بازنشسته فقط تا آخر سال در بنیاد می‌مانند / ماجرای بازپس‌گیری کاخ مرمر از مجمع تشخیص مصلحت / نه معوقه مالیاتی داریم نه معافیت/ مالیات 1600 میلیارد تومانی بنیاد در بودجه 98/ یک دلار هم ارز 4200 تومانی نگرفتیم ....(خبر)
(ادامه)
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک پنج اصولگرا و اصلاح‌طلب، مدعی جدی ریاست مجلس یازدهم
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک(ادامه)
عکس: سیدحسن خمینی و جهانگیری در مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی
مراسم بزرگداشت سومین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مسئولان کشوری و شخصیت‌های سیاسی آغاز شد.(ادامه)
سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به تعویق افتاد
مراسم سومین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که قرار بود روز پنجشنبه 19 دیماه برگزار شود، به دلیل همزمانی با مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی به تعویق افتاد.(ادامه)
سردار قاسم سلیمانی در کنار آیت الله هاشمی رفسنجانی + عکس
محسن هاشمی رفسنجانی ضمن انتشار عکسی در حساب توییتری خود نوشت: سردار شهید قاسم سلیمانی همواره ارتباطی نزدیک و عاطفی با ‎آیت الله هاشمی داشت. او در همه شرایط و سختی‌ها، در کنار مرحوم ابوی بود و ایشان نیز حاج قاسم را به‌عنوان فردی مردم دوست، باهوش و صادق‌دوست می‌داشت. او از اولین کسانی بود که پس از فوت آیت‌الله، به منزل پدری آمد و تسلیت گفت. (ادامه)
 در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند. 6 مجمع نشین که مدعی هیات رئیسه مجلس آینده هستند
در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند.(ادامه)

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: فتنه جدید در ایران تهی کردن معنویت از مستضعفان با جنبش سازی‌های خشونت گرا و سکولار است. فتنه جدید تهی کردن معنویت، حلم و اخلاق از مطالبات مستضعفان است / ۹ دی، نماد حلم مدنی در ایران
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: فتنه جدید در ایران تهی کردن معنویت از مستضعفان با جنبش سازی‌های خشونت گرا و سکولار است.(ادامه)
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می گوید: در انتقال آب خزر به سمنان، دو تا مسأله برای ما مهم است که وزارت نیرو باید آنهارا انجام بدهد تا از نظر اجرا… پروژه انتقال آب خزر اقتصادی نیست / برای انتقال آب فقط ۴۰ هکتاردرخت قطع می شود !
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می گوید: در انتقال آب خزر به سمنان، دو تا مسأله برای ما مهم است که وزارت نیرو باید آنهارا انجام بدهد تا از نظر اجرا…(ادامه)
شمال نیوز : جلیلی با هوشمندی چرخش‌های این روز‌های سیاست را که از پیدا و پنهان ایجاد شده، دریافته است، اما این راه هم فهیمده که این میوه هنوز کال است و به قول حسین شریعتمداری این خانه‌تکانی هنوز تمام نشده است. جلیلی ایستاده تا زمان طلوعش برسد و می‌داند که باید صبر کند. .... معمای بزرگی است ؛ چرا جلیلی نخواست مجلس نشین شود ؟
شمال نیوز : جلیلی با هوشمندی چرخش‌های این روز‌های سیاست را که از پیدا و پنهان ایجاد شده، دریافته است، اما این راه هم فهیمده که این میوه هنوز کال است و به قول حسین شریعتمداری این خانه‌تکانی هنوز تمام نشده است. جلیلی ایستاده تا زمان طلوعش برسد و می‌داند که باید صبر کند. ....(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم. مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم/ در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب خواهیم زد(خبر)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.(ادامه)
آیت‌الله هاشمی در مجلس اول چقدر حقوق می‌گرفت؟
مرحوم اعظم طالقانی در گفتگویی گفته است: اکثر نمایندگان مجلس اول افرادی بودند که حقوق دریافتی‌شان تاثیری در زندگی‌شان نداشت و حتی اگر نیازمند هم بودند احتیاجی نداشتند.(ادامه)
عکس/ تقدیم گل بازیکن لیگ یک به مرحوم هاشمی رفسنجانی!
بهرام رشید فرخی مهاجم تیم مس کرمان بعد از گل خود به مس رفسنجان با تمثال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گلش را به ایشان تقدیم کرد.(ادامه)
وقتی همه با این طرح مخالف‌اند و دولت هم اصراری به اجرایش ندارد و کارشناسی را مرجع تصمیم‌گیری‌ها می‌داند، پس چرا پرونده این طرح بعد از گذشت هفت سال، مختومه اعلام نمی‌شود؟ چه کسی پشت اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران است؟
وقتی همه با این طرح مخالف‌اند و دولت هم اصراری به اجرایش ندارد و کارشناسی را مرجع تصمیم‌گیری‌ها می‌داند، پس چرا پرونده این طرح بعد از گذشت هفت سال، مختومه اعلام نمی‌شود؟(ادامه)
مشایی به مرخصی خواهد رفت
با توجه به فوت مادر اسفندیار رحیم مشایی براساس پروتکل‌های سازمان زندانها این محکوم به حبس با نظر قاضی به مرخصی خواهد رفت.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم ..... شوخی‌ - جدی های شوخی‌ - جدی های فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس در نقل خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم .....(ادامه)
پیکر مرحوم اسدالله عسگراولادی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح یکشنبه در مسجد فرشته تهران برگزار شد. (ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ماند
اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بار دیگر برای سومین سال پیاپی محسن هاشمی رفسنجانی را به عنوان رییس شورای شهر انتخاب کردند.(ادامه)
بازخوانی پاسخ هاشمی رفسنجانی به آیت الله یزدی
(ادامه)
دختر دیکتاتور پیشین عراق مدعی شده است که پدرش دستور داده بود با شهید تندگویان در اسارت رفتار مناسب شود و از تحت فشار گذاشتن و بازجویی‌های مکرر نیروهای امنیتی عراق با او جلوگیری کرده بود.
ادعای تازه دختر صدام در باره اسارتِ شهید تندگویان
دختر دیکتاتور پیشین عراق مدعی شده است که پدرش دستور داده بود با شهید تندگویان در اسارت رفتار مناسب شود و از تحت فشار گذاشتن و بازجویی‌های مکرر نیروهای امنیتی عراق با او جلوگیری کرده بود. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.