.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
شهادت ۱۴ مازندرانی در یک روز
۳۰ مهر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۴ ربیع الاول ۱۴۴۲ هجری قمری و ۲۱ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز.(ادامه)
فروش سهام عدالت ممنوع/ منتظر ثبات بازار باشید
رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت: تاکید ما به همه سهام‌داران است از فروش سهام جدا خودداری کنند تا بازار به ثبات برگردد.(ادامه)
تشکیل کمیته ویژه پیگیری جاماندگان سهام عدالت
وضعیت جاماندگان سهام عدالت با تشکیل کمیته ویژه پیگیری شد.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
تکلیف سهام عدالت افراد متوفی چیست؟
رییس هئیت مدیره اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور گفت: وراث سهام عدالت افراد متوفی، سهام‌داران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با انتقاد از انحصار در صدور مجوز فعالیت کارگزاری های بورس، گفت: قطعا این انحصار باید رفع شود .... سردار سعادتی : دولت را به پای کار می آوریم / انحصار کارگزاری های بورس شکسته شود
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با انتقاد از انحصار در صدور مجوز فعالیت کارگزاری های بورس، گفت: قطعا این انحصار باید رفع شود ....(ادامه)
احمد توکلی: مدیران منصوب رهبری وارد انتخابات نشوند
توکلی نوشت: خبری که با بعضی حوادث تائید می‌شود حاکی‌است که شاید برخی از مدیرانی که با حکم مقام معظم رهبری قدرت اجرایی دارند در انتخابات ۱۴۰۰ وارد صحنه شوند.(ادامه)
هزینه درمان بیماران کرونایی در بیمارستان چقدر است؟
معاون درمان ستاد مقابل با کرونا در کلانشهر تهران گفت: درمان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های دولتی رایگان بوده و تنها فرانشیزی حدود 10 درصد دریافت ‌شده است.(ادامه)
تقدیر احمد توکلی از یک نماینده مجلس
(ادامه)
سهام خود را فعلا نفروشید
عسکر توکلی از مردم خواست فعلا از فروش سهام منصرف شوند.(ادامه)
۳۰ درصد دیگر سهام عدالت آزادسازی می‌شود
عسگر توکلی از آزادسازی ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت در عید غدیر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز  با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» .... باز هم سخن از نظام پارلمانی / مجلس یازدهم آغازگر تغییر بزرگ؟
شمال نیوز با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» ....(ادامه)
سهام عدالت چند کاره می شود
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: سهام عدالت در آینده برای چند هدف استفاده خواهد شد.(ادامه)
دکتر احمد توکلی با انتشار نامه‌ای از «صاحب امتیازی» سایت خبری - تحلیلی الف خدا حافظی کرد . خداحافظی «توکلی» از صاحب‌ ‌امتیازی الف
دکتر احمد توکلی با انتشار نامه‌ای از «صاحب امتیازی» سایت خبری - تحلیلی الف خدا حافظی کرد .(ادامه)
پرهیز از عجله برای فروش سهام عدالت تا مشخص نشدن قیمت واقعی سهام عدالت
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: همچنان تاکید ما هم به سهام‌دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند این است که در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند تا ارزش واقعی سهام مشخص شود.(ادامه)
احمد توکلی در نامه‌ای به مصطفی میرسلیم از وی خواست تا برای ادعای خود در مورد رشوه قالیباف به نمایندگان مجلس، به دیده بان شفافیت و عدالت سند ارائه کند. واکنش احمد توکلی به ادعای میرسلیم درباره رشوه قالیباف به نمایندگان مجلس
احمد توکلی در نامه‌ای به مصطفی میرسلیم از وی خواست تا برای ادعای خود در مورد رشوه قالیباف به نمایندگان مجلس، به دیده بان شفافیت و عدالت سند ارائه کند.(ادامه)
شمال نیوز : احمدتوکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از وی خواست تا در مورد انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از منتخبان ریاست دیوان محاسبات تجدید نظر نموده و کمیسیون برنامه و بودجه را از ادامه بررسی صلاحیت وی بازدارد..... درخواست توکلی از قالیباف برای حذف نام بذرپاش از منتخبین ریاست دیوان محاسبات کشور/ پذیرش داوطلبی بذرپاش از اساس غیرقانونی است
شمال نیوز : احمدتوکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس مجلس از وی خواست تا در مورد انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از منتخبان ریاست دیوان محاسبات تجدید نظر نموده و کمیسیون برنامه و بودجه را از ادامه بررسی صلاحیت وی بازدارد.....(ادامه)
ورود ۲۰ شرکت تعاونی سهام عدالت به بورس/۲۹درصد سهام داران روش غیرمستقیم را انتخاب کردند
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: تاکنون ۲۰ شرکت سرمایه‌گذاری استانی نسبت به ساز و کار ورود به بورس ازجمله تشکیل مجمع و افزایش سرمایه برای ارائه خدمات به سهام‌داران اقدام کردند.(ادامه)
شمال نیوز :  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موفق هستم، ادامه صدارت شان امکان دارد به نابودی کشور منجر شود. باید این سئوال انجام شود شاید تنبه پیدا کنند..... احمد توکلی: با استیضاح حسن روحانی بیشتر موافقم/روحانی کشور را به سمت بدی می‌برد
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موفق هستم، ادامه صدارت شان امکان دارد به نابودی کشور منجر شود. باید این سئوال انجام شود شاید تنبه پیدا کنند.....(ادامه)
جزئیات وام ۱۵میلیون تومانی مسکن روستایی
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: با آورده ۳۰ میلیارد تومانی بنیاد و منابع ۶۰ میلیارد تومانی بانک مهر ایران، میزان تسهیلات تکمیلی مسکن روستایی به ۹۰ میلیارد تومان می‌رسد که این مبلغ در قالب وام ۱۵ میلیون تومانی قرض‌الحسنه به ۶۰۰۰ واحد مسکونی روستایی و یا واحد کوچک شهری اختصاص می‌یابد.(ادامه)

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طرح سئوال از روحانی که اخیرا مطرح شده است گفت: بنده با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موافق هستم. رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است. احمد توکلی: با استیضاح روحانی موافقم
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طرح سئوال از روحانی که اخیرا مطرح شده است گفت: بنده با استیضاح رئیس جمهور بیشتر موافق هستم. رئیس جمهور در حال نزدیک کردن کشور به لبه پرتگاه است.(ادامه)
شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس می‌شوند/لزوم پرهیز مردم از فروش سهام
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: در آینده شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس شده و ارزش و دارایی‌های آنان از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر می‌شود.(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
خانواده دو پسر بچه روستایی که هنگام بازی بر اثر ریزش دیوار روی سرشان جان باخته‌اند این ماجرای تلخ را فقط یک حادثه دانسته و اظهار داشتند شکایتی در این باره ندارند.
جزئیات مرگ دو پسرخاله ساروی در روستا+ عکس
خانواده دو پسر بچه روستایی که هنگام بازی بر اثر ریزش دیوار روی سرشان جان باخته‌اند این ماجرای تلخ را فقط یک حادثه دانسته و اظهار داشتند شکایتی در این باره ندارند. (ادامه)
14 میلیون نفر روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کردند/ مردم به حاشیه‌سازی توجه نکنند
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: در روش مستقیم ۴۹ شرکت و در روش غیرمستقیم ۵۱ شرکت سهام‌پذیر وجود دارد که در اینده شرکت‌های تعاونی سهام عدالت به محل خرید و فروش سهام تبدیل می‌شوند.(ادامه)
جزئیات مهم دیدار ۱۵ فعال سیاسی با رئیس‌جمهور
«اگر اظهارات رئیس‌جمهور به همان صورت که در جلسه روز گذشته با جمعی از فعالین سیاسی مطرح شد، برای جامعه گفته شود شاید بتواند بسیاری از نگرانی‌های موجود را نسبت به عملکرد دولت برطرف کند.» این بخشی از حرف‌های علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت، درباره نشست فعالان سیاسی با حسن روحانی است. (ادامه)
پیش بینی زیباکلام درباره کلیددارِ بعدی پاستور
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در روزنامه آرمان ملی نوشت: در خصوص سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کشور، بجز یک جریان، سایر گروه‌های سیاسی نقش چندانی ایفا نمی‌کنند، حتی اصولگرایان معتدل و میانه‌رو نیز کم‌کم به حاشیه رانده شده‌اند.(ادامه)
ضیافت دولتی برای یارگیری از برخی منتخبان مجلس جدید
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.