.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام قطعی نسبت به مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده های شهرداری و شورای اسلامی شهرهای رامسر و چمستان .... صدوراحکام قطعی پرونده‌های شهرداری و شورای شهرهای رامسر و چمستان + جزئیات
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام قطعی نسبت به مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده های شهرداری و شورای اسلامی شهرهای رامسر و چمستان ....(ادامه)
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود. راه اندازی ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرهای مازندران
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود.(ادامه)
مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان در حال طراحی بن سازه خودرو اقتصادی هستند که روی این بن سازه، محصول شاسی بلند تولید و سال آینده رونمایی خواهد شد. خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می‌شود
مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان در حال طراحی بن سازه خودرو اقتصادی هستند که روی این بن سازه، محصول شاسی بلند تولید و سال آینده رونمایی خواهد شد.(ادامه)
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است.

نامه هشدار توکلی به رئیسی / تا دیر نشده، این مساله خطیر را حل کنید + متن نامه
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است. (ادامه)
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است.

نامه هشدار توکلی به رئیسی / تا دیر نشده، این مساله خطیر را حل کنید + متن نامه
این مساله خطیر را حل کنید. بهتر است هر کاری را که در شرایط فشار، با دستپاچگی و بسیار پرهزینه می خواهید انجام دهید، امروز تدبیر فرمایید چرا که هزینه اش خیلی کمتر است. (ادامه)
آغاز فروش اقساطی خودرو توسط تولیدکنندگان
مدیر صنایع خودرو وزارت صمت خاطر نشان کرد: سال آینده زمینه‌های فروش لیزینگی اکثر تولیدات ۲ خودروساز داخلی فراهم خواهد شد.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
جزئیات انتصابات جدید در شهرداری / کدام مدیران ابقا شدند؟
رکنا: شهردار تهران در احکامی جداگانه شماری از معاونان و مدیران ارشد از نهاد را تغییر داده و برخی دیگر را نیز به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
سومین مرحله ثبت‌نام خودرو‌/ بزودی
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: با توجه به روند تولید، عرضه خودرو در نیمه دوم سال افزایش می یابد. (ادامه)
آغاز ثبت نام مرحله اول جاماندگان سهام عدالت
رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور از آغاز ثبت نام مرحله اول جاماندگان سهام برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.(ادامه)
آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو
مدیرکل دفتر صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد به پایان می‌رسد.(ادامه)
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست..... درخواست احمد توکلی از قالیباف درباره حواشی سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه | متن کامل نامه
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست.....(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد. توکلی: دولت به مردم کالا دهد نه یارانه/ در زمان جنگ نیستیم که نتوانیم عرضه را در بازار کنترل کنیم
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت توصیه کرد پیش از حذف یارانه آرد یارانه جبرانی را به صورت کالا به مردم بدهد.(ادامه)
افطاری سیاسیون با رئیس جمهور/ آیت الله رئیسی: در انتخابات ۹۶ با وجود سنگین ترین حملات از کسی شکایت نکردم/ دولت قبل هر تکلیف قانونی را که ممکن بود باعث نارضایتی شود، اجرا نکرد/ حتی پول کافی برای پرداخت حقوق مرداد نداشتیم/ کدام فعالان سیاسی در دیدار با رئیسی حاضر بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
 الهه طالبی به عنوان بخشدار جدید بلده از توابع شهرستان نور از استاندار مازندران حکم گرفت و طی مراسمی با حضور فرماندار نور معارفه شد. یک زن بخشدار بلده نور شد
الهه طالبی به عنوان بخشدار جدید بلده از توابع شهرستان نور از استاندار مازندران حکم گرفت و طی مراسمی با حضور فرماندار نور معارفه شد.(ادامه)
متغییر بودن سود سهام عدالت
رییس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور از متغییر بودن سود سهام عدالت برای برخی سهامداران خبر داد.(ادامه)
واریز سود سهام عدالت از امروز
سود سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر امروز به حساب آنها واریز می شود(ادامه)
توکلی: تعارض منافع منشأ بسیاری از مفاسد است
رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به اهمیت انتصابات عادلانه و خشکاندن امتیازها، گفت: منشأ مفاسدی که امروز وجود دارد تعارض منافع است. (ادامه)
وعده واریز سود سهام عدالت در این هفته!
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور از واریز سود سهام عدالت در این هفته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید. فرماندار نور هم منصوب شد / توکلی جایگزین شادمان
شمال نیوز: تغییر و تحولات فرمانداران که از شهرستان آمل آغاز شده بود، با انتصاب فرمانداران شهرستان‌های سیمرغ و گلوگاه شرقی‌ترین شهر مازندران شتاب گرفت و پس از آنها به شهرستان‌ میاندورود و اکنون هم به شهرستان نور رسید.(ادامه)
تعیین تکلیف سهام عدالت درگذشتگان
رئیس هیت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور از تعیین سامانه ای برای واگذاری سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رمانداری های نور و چالوس بزودی با سرپرستان جدید اداره خواهد شد تا پازل تغییرات نمایندگان عالی دولت رفته رفته تکمیل شود اما هنوز این تغییر و تحول شامل .... تغییر فرمانداران به غرب مازندران رسید / معارفه بزودی
شمال نیوز : رمانداری های نور و چالوس بزودی با سرپرستان جدید اداره خواهد شد تا پازل تغییرات نمایندگان عالی دولت رفته رفته تکمیل شود اما هنوز این تغییر و تحول شامل ....(ادامه)
واریز سودهای سهام عدالت در روزهای آینده
رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت طی روزهای آینده واریز می شود. (ادامه)
دام سودجویان برای سهام عدالتی ها
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره سودجویانی که در پی خرید برگه‌های سهام روستاییان هستند هشدار داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.