.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پرداخت مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت از خرداد ماه امسال در دستور کار قرار می‌گیرد.(ادامه)
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند. ۴۱ نفر مجوز حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر نکا را کسب کردند+لیست نهایی
به گفته یک منبع مطلع، تنها یک نفر موفق به کسب تأیید صلاحیت در مرحله آخر بررسی وضعیت ثبت نام‌کنندگان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر نکا شد تا در نهایت با حذف هجده متقاضی، چهل‌و‌یک نفر مجوز حضور رسمی در انتخابات ششمین دوره در سال 1400 و فرصت کسب یکی از هفت کرسی پارلمان این شهر برای یک دوره چهار ساله را پیدا کنند.(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. امنیت‌آوریِ مشارکت چگونه؟ (يادداشت)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. (ادامه)
دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره فایل صوتی
حسن روحانی طی دستوری به وزیر اطلاعات خواهان بررسی چگونگی انتشار نوار مصاحبه جنجالی ظریف شد.(ادامه)
واریز مرحله تکمیلی سود سهام عدالت از ماه آینده
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: مرحله نخست سودهای سهام عدالت برای سهام‌داران واریز شد و مرحله تکمیلی نیز به‌زودی آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن درخواست از همه اعضا برای دریافت «کد بورسی» تأکید کرد تا پایان فروردین کد بورسی خود را به سامانه‌ای که به همین منظور در نظر گرفته شد وارد کنند. 90 درصد فرهنگیان استان عضو صندوق هستند /مهلت ارسال کد بورسی تا پایان فروردین
شمال نیوز : مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن درخواست از همه اعضا برای دریافت «کد بورسی» تأکید کرد تا پایان فروردین کد بورسی خود را به سامانه‌ای که به همین منظور در نظر گرفته شد وارد کنند.(ادامه)
تصویب تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در مجلس
تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.(ادامه)
واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده
رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور از واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل  براساس ثبت نام نهایی منتشر شد. فهرست نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر آمل منتشر شد + اسامی
شمال نیوز: اسامی کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل براساس ثبت نام نهایی منتشر شد.(ادامه)
واریز سودهای سهام عدالت ارتباطی به سجام نداشت/ تعیین تکلیف فوتی‌ها؛ اولویت نخست فراکسیون سهام عدالت مجلس
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: تصور بر این بود به این دلیل سجام نگرفتند سود سهام عدالت به حساب‌شان واریز نشد درحالی‌که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.(ادامه)
ابوالقاسم توکلی برادر احمد توکلی در اثر کرونا درگذشت .شمال نیوز این مصیبت را به وی و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته از خداوند طلب رحمت واسعه برای آن مرحوم دارد. احمد توکلی به سوگ برادر نشست
ابوالقاسم توکلی برادر احمد توکلی در اثر کرونا درگذشت .شمال نیوز این مصیبت را به وی و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته از خداوند طلب رحمت واسعه برای آن مرحوم دارد.(ادامه)
اعضای هیات اجرایی انتخابات در جویبار معرفی شدند
اعضای هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان جویبار معرفی شدند.(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
آغاز صدور کارت اعتباری سهام عدالت
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور از آغاز صدور کارت اعتباری سهام عدالت در دو بانک کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز " کارگردان جوان مازندرانی با سومین فیلم سینمایی خود توانست دو سیمرغ بلورین سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.
اهدا جایزه ویژه سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به کارگردان مازندرانی
شمال نیوز " کارگردان جوان مازندرانی با سومین فیلم سینمایی خود توانست دو سیمرغ بلورین سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. (ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
احمد توکلی و حسین رجایی، رئیس و معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با انتشار یادداشت مشترکی مدعی شدند که غسال آیت‌الله مصباح یزدی که حجت‌الاسلام کاظم صدیقی کرامتی را از قول وی نقل کرده بود، ابربدهکار بانکی است، اما ساعتی پس‌از انتشار این نامه، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی این ادعا را رد کرد. واکنش فرزند آیت‌الله مصباح به ادعای احمد توکلی
احمد توکلی و حسین رجایی، رئیس و معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با انتشار یادداشت مشترکی مدعی شدند که غسال آیت‌الله مصباح یزدی که حجت‌الاسلام کاظم صدیقی کرامتی را از قول وی نقل کرده بود، ابربدهکار بانکی است، اما ساعتی پس‌از انتشار این نامه، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی این ادعا را رد کرد.(ادامه)
پرداخت سود سهام عدالت ارتباطی به سجام ندارد
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: اینکه سهام‌داران سجام دریافت نکنند سود پرداخت نمی‌شود، صحت ندارد.(ادامه)
معاون درمان ستاد کرونا: افزایش ابتلا به کرونا در ۲ رده سنی
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران ضمن ابراز نگرانی از بروز موچ چهارم کرونا از اواسط بهمن ماه در کشور، گفت: اینکه مردم فکر کنند که میزان بیماری بسیار کم شده و بیماری عملا از بین رفته، تصوری واقعا خطرناک است.(ادامه)
استقلال با تثبیت صدرنشینی به دربی رسید
تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال موفق به شکست آلومینیوم اراک شد و جایگاه خودش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد.(ادامه)
رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح آمادگی و همکاری این نهاد با نیرو‌های مسلح و از جمله سپاه و بسیج در راستای مبارزه با گرانی و گران فروشی را اعلام کرد. نامه احمد توکلی به سرلشکر باقری
رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح آمادگی و همکاری این نهاد با نیرو‌های مسلح و از جمله سپاه و بسیج در راستای مبارزه با گرانی و گران فروشی را اعلام کرد.(ادامه)
لغو سفارش فروش سهام عدالت ۲۱۰هزار نفر در کشور/سهام شرکت سرمایه‌گذاری مازندران وارد بازار سرمایه شد
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: تاکنون بالای ۲۱۰هزار نفر در کشور سفارش فروش سهام عدالت خود را لغو کردند.(ادامه)
سهام‌داران برای لغو فروش سهام عدالت به بانک‌ها و یا کارگزاری‌ها مراجعه کنند
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: طی روزهای گذشته مردم پیامک‌هایی مبنی بر حذف سفارش فروش سهام خود دریافت کردند که در این زمینه توصیه ما به سهام‌داران این است که به بانک و یا کارگزاری‌ها مراجعه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.(ادامه)
احمد توکلی داغدار شد
خواهر دکتر احمد توکلی بر اثر بیماری کرونا درگذشت. (ادامه)
قدردانی خانواده شهید صحرایی از حضور مردم و مسئولین در مراسم شهید
پیام قدردانی خانواده سردار شهید صحرایی از مردم و مسوولین کشوری و لشکری به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار شهید رمضانعلی صحرایی(ادامه)
بهترین زمان مراجعه مبتلایان کرونا به پزشک
بسیاری از پزشکان و متخصصان معتقدند که مراجعه دیرهنگام و با حال عمومی نامساعد یکی از مهمترین نکات تمایز پیک سوم کووید-۱۹ در ایران نسبت به دوره‌های قبلی است، مساله‌ای حائز اهمیت که در اثرگذاری درمان و درصد مرگ و میر بیماران نقش بسزایی دارد.(ادامه)
لزوم تعطیلی دو هفته‌ای تهران تا قبل از آذر
معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران ضمن تاکید بر لزوم تعطیلی دو هفته‌ای تهران برای کنترل زنجیره انتقال بیماری، در عین حال درخصوص تامین اکسیژن، نحوه پذیرش بیماران و... در بیمارستان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
علائم کرونای گوارشی/ کرونا تا 28 روز در بدن می‌ماند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره علائم جدید بیماری کرونا توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.