.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واریز سودهای سهام عدالت از بهمن ماه
رئیس هیأت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت درباره زمان پرداخت سودهای سهام عدالت گفت: سودهای سهام عدالت از بهمن ماه امسال قابل پرداخت است.(ادامه)
اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر
اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : جوانترین داوطلب دارای ۳۰ سال سن و مسن ترین داوطلب ۶۳ ساله است، ۱۰ داوطلب دارای مدرک دکتری، ۶ داوطلب دارای مدرک حوزوری و ۳۰ داوطلب دیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل آن هستند..... چهل و شش کاندیدا به رقابت انتخاباتی در نوشهر، چالوس و کلاردشت پیوستند/ آمادگی 6 زن برای ورود به بهارستان
شمال نیوز : جوانترین داوطلب دارای ۳۰ سال سن و مسن ترین داوطلب ۶۳ ساله است، ۱۰ داوطلب دارای مدرک دکتری، ۶ داوطلب دارای مدرک حوزوری و ۳۰ داوطلب دیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل آن هستند.....(ادامه)
نامه تند توکلی به عارف
حتماً جنابعالی همچون اینجانب، بر این باورید که اصلاح‌طلب و اصول‌گرای واقعی، خود را مدیون و وفادار به انقلاب و مردم می‌دانند و در این راه حاضرند جان و مال و حیثیت خویش را بر طبق اخلاص نهند. فلذا افراد و گروه‌هایی که به بدخواهان ملت، روی خوش نشان می‌دهند و به آن‌ها پاس گُل می‌دهند و با طناب پاره‌شان به ته چاه می‌روند، بدل‌هایی هستند که در میان جریان‌های سیاسی، جا خوش کرده‌اند(ادامه)
زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۹
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه ۱۶ آذر ماه شروع می‌شود.(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)
شمال نیوز : نقیبی با اشاره به نیروهای شرکتی شهرداری گفت : از شهردار ساری می خواهم فهرست نیروهای شهرداری که از سال  86  به عنوان شرکتی وارد شهرداری شدند و هم افرادی که آنان را معرفی کرده اند را چه از اعضای شورا و دیگران منتشر کند ..... هشدار نسبت به تبلیغ برخی از مدیران شهرداری به نفع نامزدهای خاص انتخابات مجلس
شمال نیوز : نقیبی با اشاره به نیروهای شرکتی شهرداری گفت : از شهردار ساری می خواهم فهرست نیروهای شهرداری که از سال 86 به عنوان شرکتی وارد شهرداری شدند و هم افرادی که آنان را معرفی کرده اند را چه از اعضای شورا و دیگران منتشر کند .....(ادامه)
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد اعلام شد
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: اسامی نهایی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ تا پایان دهه اول آذر ماه ۹۸ منتشر خواهد شد.(ادامه)
روایت احمدتوکلی از توصیه رهبر انقلاب به روحانی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبرانقلاب به رئیس جمهور گفتند، مناسب بود همزمان با اجرای سهمیه بندی بنزین اولین پرداخت نقدی یارانه‌ها نیز صورت می‌گرفت؛ ولی حالا که انجام نشده، لازم است زودتر اقدام کنید.(ادامه)
آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور ارشد
مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ امروز یکشنبه ۲۶ آبان پایان می‌یابد.(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
اعلام ۴۹ مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران
زمان و مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ۹۸ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سوادکوه‌شمالی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران بیست‌و یکمین یادواره ۷۶ شهید دهستان لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی است.(ادامه)
شمال نیوز : اختلاف در جامعه یک امر طبیعی و بدیهی است. اما آنچه اهمیت دارد چگونگی حل اختلاف است. وقتی ما به آزادی‌های قانونی و مشروع مردم معتقد باشیم و بدانیم که همه مردم در داشتن رأی و نظر همسانند.... توکلی: باید اختیار قانون انتخابات مجلس را از مجلس گرفت
شمال نیوز : اختلاف در جامعه یک امر طبیعی و بدیهی است. اما آنچه اهمیت دارد چگونگی حل اختلاف است. وقتی ما به آزادی‌های قانونی و مشروع مردم معتقد باشیم و بدانیم که همه مردم در داشتن رأی و نظر همسانند....(ادامه)
۵۰ میلیون ایرانی سهام عدالت دارند/ ثبت نام جدید نداریم
رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت، از واریز سود سال ۹۷ به حساب سرپرست های خانوارهای دارای برگ های سهام عدالت ازآذرماه خبر داد و گفت: ۵۰ میلیون ایرانی سهام عدالت دارند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید داود موسوی افزود: بارها شاهد بودم که مسئولان شهرستان در این امر به‌طور جدی ورود کردند و چندین بار نماینده مردم شهرستان هشدار داده و حتی یک بار معاون سیاسی را به محل سایت دپوی زباله بردم اما تاکنون اتفاق خاصی صورت نگرفته است. .... « زباله » دریای محمودآ؛باد را تهدید می کند/ انباشت شیرابه‌های سمی زباله در ۲۰ متری ساحل محمودآباد
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید داود موسوی افزود: بارها شاهد بودم که مسئولان شهرستان در این امر به‌طور جدی ورود کردند و چندین بار نماینده مردم شهرستان هشدار داده و حتی یک بار معاون سیاسی را به محل سایت دپوی زباله بردم اما تاکنون اتفاق خاصی صورت نگرفته است. ....(ادامه)
اعلام آمار نهایی متقاضیان رشته‌های بدون کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از ۲۷۷ هزار نفر در رشته هایی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت گرفت، ثبت نام و انتخاب رشته کردند.(ادامه)
مجلس به‌دنبال راه‌حل آزادسازی سهام عدالت/ واریز سودهای سال 97 سهام‌داران از آذر ماه
رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: توزیع سودهای سال 97 سهام‌داران از آذر ماه امسال آغاز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : هر تغییری هزینه دارد، می توان طوری انتخاب کرد که منفعت تغییر بیش از هزینه باشد اما بزرگترین بخش اقتصادی کشور را به دست کسی می دهند که لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد دارد، در چنین حالتی نباید انتظار بهبود وضعیت داشت..... احمد توکلی: آبگوشت که جای خود دارد، اشکنه را هم از مردم گرفتیم!
شمال نیوز : هر تغییری هزینه دارد، می توان طوری انتخاب کرد که منفعت تغییر بیش از هزینه باشد اما بزرگترین بخش اقتصادی کشور را به دست کسی می دهند که لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد دارد، در چنین حالتی نباید انتظار بهبود وضعیت داشت.....(ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از رئیس مجلس خواست با اصلاح فوری آیین نامه داخلی مجلس، متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت منع کند. توکلی خطاب به لاریجانی: نمایندگان فاسد را از ورود به مجلس منع کنید
احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از رئیس مجلس خواست با اصلاح فوری آیین نامه داخلی مجلس، متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت منع کند.(ادامه)
شمال نیوز : در آخرین ساعت روز گذشته رسانه ها اعلام کردند که فریدون احمدی نماینده زنجان و محمد عزیزی نماینده ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت شده‌اند، اما اتهام این دو نماینده چیست که اکنون وثیقه‌ای سنگین هم نیاز دارد؟.... جزئیاتی تازه از اتهام نمایندگان بازداشت شده / خرید چند هزار خودرو از طریق یک واسطه
شمال نیوز : در آخرین ساعت روز گذشته رسانه ها اعلام کردند که فریدون احمدی نماینده زنجان و محمد عزیزی نماینده ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت شده‌اند، اما اتهام این دو نماینده چیست که اکنون وثیقه‌ای سنگین هم نیاز دارد؟....(ادامه)
​احمد توکلی با ارسال نامه‌هایی به روسای قوا ، اعضای دولت، مجلس ،قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای نگهبان سبت به افزایش چشمگیر حاشیه نشینی در شهرها هشدار داد. 

اگر ناشنوا هم شده باشیم از شنیدن صدای شکستن استخوان‌های مستأجران گریزی نداریم
​احمد توکلی با ارسال نامه‌هایی به روسای قوا ، اعضای دولت، مجلس ،قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای نگهبان سبت به افزایش چشمگیر حاشیه نشینی در شهرها هشدار داد. (ادامه)
چند نفر در کنکور ۹۸ انتخاب رشته کردند؟
مشاور عالی سازمان سنجش از انتخاب رشته ۵۴درصد از داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۸ خبر داد.(ادامه)
سرنوشت نامعلوم ۲هزار سپرده بالای یک میلیارد تومان موسسه ثامن‌الحجج/ سپرده گذاران: پولمان را نمی دهند / اموال موسسه ثامن الحجج باید به صورت عقلانی بین طلبکاران تقسیم شود / پروسه تسویه حساب عملا با ریخت و پاش‌های متوالی و حیف و میل اموال ....(خبر)
(ادامه)

برای چندمین بار صدای سروان مفید توی گوش‌هایم پیچید: «شما مجوس، نجس و کثیف هستید...ما شما را مسلمان کردیم... ما در اینجا راه و رسم مسلمانی را به شما یاد خواهیم داد.» پایان اسارت به روایت یک آزاده/ ماجرای قرآن‌های اهدایی به اسرا با امضای صدام چه بود؟(يادداشت)
برای چندمین بار صدای سروان مفید توی گوش‌هایم پیچید: «شما مجوس، نجس و کثیف هستید...ما شما را مسلمان کردیم... ما در اینجا راه و رسم مسلمانی را به شما یاد خواهیم داد.»(ادامه)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند. انتشار فهرستی از بزرگترین بدهکاران بانکی / از شهرداری مشهد تا مجتمع فولاد / پای یک خیریه هم در میان است!(خبر)
اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی نشان می‌دهد که هم برخی دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری ها و هم برندهای مشهور خصوصی در بین بدهکاران قرار دارند.(ادامه)
مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۸ تمدید شد
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت انتخاب رشته در کنکور ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود.(ادامه)
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت انتخاب رشته در کنکور ۹۸ فردا پنجشنبه ۲۴ مرداد پایان می یابد و تاکنون ۱۰ درصد مجازین نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز: احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره آخرین جلسه مجمع ارائه کرد..... واکنش توئیتری احمد توکلی به شایعه جدال لفظی‌اش با آملی لاریجانی در جلسه مجمع تشخیص
شمال نیوز: احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره آخرین جلسه مجمع ارائه کرد.....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.