.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست » سياسي 1759بازدید ‍ پ هشدار احمد توکلی در نامه‌ای به سران سه قوه
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای قوای سه گانه مصوبه اخیر شورای هماهنگي اقتصادي سران قوا را عاملی بر افزایش تورم و تخريب و ویرانی ساختار مالي و قانوني كشور دانست.(ادامه)
سرپرست شهرداری رویان معرفی شد
احمد مهدوی با رای موافق همه پنج عضو شورای شهر رویان سرپرست شهرداری این شهر تاریخی شد.(ادامه)
معاون استاندار : مبارزه با زمینخواری اولویت دفتر فنی استانداری مازندران باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی از اولویت های مهم دفتر فنی استانداری باید باشد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : هرچه زودتر باید مشخص شود که حرف‌های زده شده توسط برخی از چهره‌های سیاسی اتهام است یا جرم. اگر جرمی اتفاق افتاده است باید سریع و صریح با آن برخورد شود..... نمایندگانی که باج می‌گیرند! دقیقا در این کشور چه خبر است؟ !
شمال نیوز : هرچه زودتر باید مشخص شود که حرف‌های زده شده توسط برخی از چهره‌های سیاسی اتهام است یا جرم. اگر جرمی اتفاق افتاده است باید سریع و صریح با آن برخورد شود.....(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران سرپرست اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب شد. ‎ مدیر کل جدید دفتر فنی استانداری منصوب شد
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران سرپرست اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب شد. ‎ (ادامه)
واریز سودهای سال 96 تمام سهام‌داران به بانک‌های عامل
رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: سودهای سال 96 سهام عدالت تمامی سهام‌داران به بانک‌های عامل واریز شد.(ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
شمال نیوز : توکلی مطرح کرد: برخی می گویند کوپن بد است و بازگشتش منجر به کمونیسم می شود اما من معتقدم کمونیسم هم شود باید این کار را بکنیم. کوپن یک تجربه عقلایی بشر است که آمریکا مهد سرمایه گذاری دنیا هم این کار را انجام می دهد..... روحانی باید برخی از اعضای کابینه را تغییر دهد / کسانی مخالف کوپن هستند که شکم‌شان سیر است
شمال نیوز : توکلی مطرح کرد: برخی می گویند کوپن بد است و بازگشتش منجر به کمونیسم می شود اما من معتقدم کمونیسم هم شود باید این کار را بکنیم. کوپن یک تجربه عقلایی بشر است که آمریکا مهد سرمایه گذاری دنیا هم این کار را انجام می دهد.....(ادامه)
درخواست احمد توکلی از دولتی‌ها درباره کنکور ۹۹
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌‌هایی به وزرای علوم، بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، از آنان خواست با پرهیز از هرگونه تصمیم گیری تنش‌زا ، آزمون سراسری ۹۹ نیز مثل امسال بدون در نظر گرفتن تأثیر قطعی معدل یک سال برگزار شود.(ادامه)
آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: داوطلبان کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۵ تیر فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته ۱۰۰ کد رشته مورد علاقه خود اقدام کنند.(ادامه)
معتدلین اصولگرا و اصلاح‌طلب پشت میز مذاکره
گفت وگوی ملی در حالی به عنوان ایده مورد وفاق گروه‌های سیاسی مطرح است که تجربه نشان داده دوران حذف یک گروه خاص سپری شده و باید با پذیرش دیدگاه های مختلف راهی برای عبور از بحران‌های پیش روی کشور یافت.(ادامه)
فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ ساعت ۲۴ فردا یکشنبه ۲۳ تیر ماه پایان می‌پذیرد.(ادامه)
جزئیات آماری کنکور ارشد ۹۸ اعلام شد
مشاور عالی سازمان سنجش جزئیات آماری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ و تعداد افراد مجاز به انتخاب ۲ رشته در این آزمون را اعلام کرد.(ادامه)
واریز مراحل پایانی سودهای سهام عدالت سال 96
رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: مراحل پایانی سود سال 96 درحال واریز است.(ادامه)
فردا آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار داوطلبان کنکور ۹۸ که کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کرده اند گفت: داوطلبان تا فردا ۱۲ تیرماه فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی نماینده اسبق مجلس گفت: به عنوان فردی که حدود ۵۰ سال است در عرصه عدالت‌خواهی مبارزه می‌کنم، به مسئولین کشور بارها گفته‌ام که وضع خیلی خراب است، ولی بن‌بستی وجود ندارد.... توکلی : اشرار یقه‌سفید امروز پست و منصب دارند !
شمال نیوز : احمد توکلی نماینده اسبق مجلس گفت: به عنوان فردی که حدود ۵۰ سال است در عرصه عدالت‌خواهی مبارزه می‌کنم، به مسئولین کشور بارها گفته‌ام که وضع خیلی خراب است، ولی بن‌بستی وجود ندارد....(ادامه)
کارت کنکور ۹۸ کی صادر می‌شود؟
جزئیات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۹۸ به همراه توضیحات رفع نقص کارت آزمون امروز سوم تیرماه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.(ادامه)
امشب آخرین مهلت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۸
آخرین نوبت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ فردا ۲۴ خرداد برای ۳۶ کدرشته برگزار می‌شود و داوطلبان تنها تا ساعت ۱۲ امشب ۲۳ خرداد فرصت دارند کارت ورود به جلسه را خود را از سایت سنجش دریافت کنند.(ادامه)
آقای بطحایی و آقای ربیعی حتما با این ضرب‌المثل آشنایند و چه بسا بارها به کار برده‌اند که «سیلیِ نقد به از حلوای نسیه». حالا حکایت جامۀ وزارت از تن به در کردن است به قصد پوشیدن پیراهن ... وزارتِ «نقد» را به هوای وکالتِ «نسیه» رها کردن؟!
آقای بطحایی و آقای ربیعی حتما با این ضرب‌المثل آشنایند و چه بسا بارها به کار برده‌اند که «سیلیِ نقد به از حلوای نسیه». حالا حکایت جامۀ وزارت از تن به در کردن است به قصد پوشیدن پیراهن ...(ادامه)
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی در نیمه دوم در حال برگزاری است.

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد/ دبل قهرمانی سرخ‌ها در بامداد سیاه فوتبال ایران
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی در نیمه دوم در حال برگزاری است. (ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
مسیرهای 62 گانه راهپیمایی روز قدس مازندران اعلام شد
مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شده است.(ادامه)
توصیه توکلی به روحانی: کادر فرماندهی جنگ اقتصادی عاقل و مومن باشند
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید دارد دور زدن تحریم‌ها در دوران جنگ راحت‌تر از زمان فعلی بود. (ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
واریز سود سهام عدالت ۹۷ از نیمه دوم سال ۹۸
رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سودهای سهام عدالت سال 97 سهام‌داران از نیمه دوم سال 98 شروع می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا که .... کیهان : سناریو بود / بهزاد نبوی: ۴۰ سال است با هم مرتبطیم/ احمد توکلی: نمی‌توانم روابط انسانی را کنار بگذارم/ عطریان‌فر: سناریو در کار نبود
شمال نیوز: در حاشیه دیدار افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهوری که شنبه هفته گذشته برگزار شد، یک عکس بسیار پر بازتاب شد آنجا که بهزاد نبوی و احمد توکلی دو چهره شاخص از دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا که ....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
آمار ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش از ثبت‌نام بیش از ۸۴ هزار نفر در کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.».... از ماجرای رفتن احمد توکلی با وانت از بهشهر به تهران تا حضور عصا بدست در افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهور
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.»....(ادامه)
جمعی از فعالان سیاسی با رئیس‌جمهور دیدار کردند
جمعی از فعالان سیاسی عصر امروز با حسن روحانی دیدار کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 67 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.