.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آغاز پرداخت سود سهام عدالت از سوم اسفند
رئیس هیت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور از آغاز واریز سود این سهام از سوم اسفند ماه امسال خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان خصوصی سازی ۱۸ بهمن در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفت: مجموع سود توزیعی سال گذشته در حدود ۹۵۰۰ میلیارد تومان بوده و امسال مجموع این سود به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسید. در نهایت فرآیند واریز سود سهام عدالت از اول اسفند ماه آغاز می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
نامه احمد توکلی به روسای قوای سه گانه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به روسای قوای سه گانه و خطاب به کلیه مقامات و سیاستمداران کشور پیشنهادی درباره میزان دریافتی حقوق و مزایای دریافتی شان طی سال آینده مطرح کرد.(ادامه)
شیرین شدن کام سهامداران عدالت
در نشست شورای عالی بورس مقرر شد افراد زیرپوشش نهاد‌های حمایتی و دهک پایین جامعه سود یک میلیون تومانی دریافت کنند.(ادامه)
پرداخت سود سهام عدالت تا پایان امسال
دبیر فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی از پرداخت سود سهام عدالت تا پایان امسال خبر داد.(ادامه)
اعضای جدید شورای مرکزی حزب موتلفه انتخاب شدند
با برگزاری انتخابات مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اعضای جدید سیزدهمین دوره شورای مرکزی این حزب مشخص شدند.(ادامه)
فوت ۶ درصد دارندگان سهام عدالت
توکلی گفت: حدود ۶ درصد دارندگان سهام عدالت در کشور تاکنون فوت شده اند و وارث به سود سالانه آن‌ها دسترسی ندارند.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای هشدارآمیز به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد.

هشیار باشید؛ فرصت کوتاه است(يادداشت)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای هشدارآمیز به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد. (ادامه)
نامه هشدار آمیز احمد توکلی به رئیسی
هشدار احمد توکلی نسبت به پیامدهای ناشی از گران شدن برخی اقلام دارویی(ادامه)
لایحه دو فوریتی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به مجلس رفت
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از تقدیم لایحه «تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی برای حمایت از معیشت اقشار آسیب‌پذیر» با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد. (ادامه)
آغاز شناسایی جاماندگان سهام عدالت/ سهام جدید به چه کسانی می‌رسد؟
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور از آغاز شناسایی گرو‌های هدف و جاماندگان سهام عدالت خبر داد.(ادامه)
سهام مصادره شده بازگردد، جاماندگان تعیین تکلیف می‌شوند
توکلی گفت: سهام شرکت‌هایی که دولت قبل به نفع خود مصادره کرده بود اگر بازگردد جاماندگان سهام عدالت نیز تعیین تکلیف می‌شوند.(ادامه)
جاماندگان سهام عدالت کی و چگونه تعیین تکلیف می‌شوند؟
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت درباره زمان و نحوه تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی داد.(ادامه)
تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت بزودی
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت گفت: دولت کلیات طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام را پذیرفته است.(ادامه)
امکان بازگشایی مدارس فعلا وجود ندارد
رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا گفت: قطعا در چند هفته آینده امکان بازگشایی مدارس وجود ندارد و باید صبر کنیم و زیرساخت های این موضوع توجه ویژه کنیم. (ادامه)
ثبت نام نکردن در سجام علت واریز نشدن سهام عدالت است؟
رییس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور در مورد واریز نشدن سود سهام عدالت توضیح داد.(ادامه)
عضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. در چهار شهر از پنج شهر دیگر این شهرستان نیز انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد. سرپرست شهرداری و هیئت رئیسه شورای شهر آمل معرفی شدند
عضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. در چهار شهر از پنج شهر دیگر این شهرستان نیز انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
پرداخت سود تکمیلی سهام عدالت تا اوایل مرداد
توکلی گفت:پیش‌بینی می‌شود سود تکمیلی سهام عدالت تا اوایل مرداد امسال پرداخت شود.(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی گفت : در این مقطع یکی از مهم‌ترین کارویژه‌های دولت آقای رئیسی این است که در کشور یک اتحاد واقعی شکل بدهد و اتفاقاً من خوش‌بین هستم که او آدمی است که می‌تواند این کار را بکند. توکلی: چوب دعواهای سیاسی بر سر همه خورده/ کارویژه‌ دولت رئیسی ایجاد یک اتحاد واقعی است
شمال نیوز : احمد توکلی گفت : در این مقطع یکی از مهم‌ترین کارویژه‌های دولت آقای رئیسی این است که در کشور یک اتحاد واقعی شکل بدهد و اتفاقاً من خوش‌بین هستم که او آدمی است که می‌تواند این کار را بکند.(ادامه)
ستاد کرونا: دلتا، ویروس غالب در پایتخت است / ICUها پُر شد / با ۶۰۷۰ تخت خالی پیدا کنید / پروتکل‌ها را رعایت کنید؛ تا زمانی هم که واکسیناسیون کامل نشود، اقدام دیگری نمی‌توان انجام داد....(خبر)
(ادامه)
نظر احمد توکلی درباره حسن روحانی و علی لاریجانی
توکلی با بیان این‌که نمی‌توان عملکرد دولت روحانی را موفق دانست گفت: ایشان حتی برای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مناسب نیست.(ادامه)
خدمت‌رسانی توسعه‌محور سهام عدالت با بهره‌برداری سامانه هوشمند‌سازی کشاورزی
رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت گفت: در راستای خدمت‌رسانی توسعه‌محور سهام عدالت به جامعه هدف کشاورزان ، سامانه هوشمند‌سازی صنعت کشاورزی به بهره‌برداری رسید. (ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز:  اعضای جدید ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شدند./ با شمارش نهایی آرا و از مجموع ۵۸ هزار و ۶۵۸ رأی داخل صندوق‌ها .... ترکیب جدید اعضای شورای اسلامی شهر آمل تعیین شدند
شمال نیوز: اعضای جدید ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شدند./ با شمارش نهایی آرا و از مجموع ۵۸ هزار و ۶۵۸ رأی داخل صندوق‌ها ....(ادامه)
انتشار لیست داوطلبان مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب در مازندران
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، لیست مورد حمایت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مازندران را منتشر کرد.(ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
شمال نیوز : توکلی گفت :  ا گاهی هم ممکن است قانون فسادزا باشد .به طور طبیعی وقتی شبکه ای شدند قدرتشان زیاد می شود و از یکدیگر حمایت می کنند لذا باید هر سه قوه و همه دستگاه ها به میدان بیایند. احمد توکلی : نامزدها افراد فاسد را از ستادهایشان دور کنند
شمال نیوز : توکلی گفت : ا گاهی هم ممکن است قانون فسادزا باشد .به طور طبیعی وقتی شبکه ای شدند قدرتشان زیاد می شود و از یکدیگر حمایت می کنند لذا باید هر سه قوه و همه دستگاه ها به میدان بیایند.(ادامه)
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد .... برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی مشخص شد +جدول
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد ....(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.