.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است.

رکوردشکنی مصرف برق با ثبت مصرف بیش از ۵۵۰۰ مگاواتی در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است. (ادامه)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی حدود ۳۰ باب مغازه در بازار تهران خبر داد. آتش‌سوزی گسترده در بازار تهران/ شش نفر مصدوم شدند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی حدود ۳۰ باب مغازه در بازار تهران خبر داد.(ادامه)
تصویری که نشان می‌دهد حال و روز احمد توکلی چگونه است
تصویری از حال‌ و روز احمد توکلی منتشر شده است. (ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد. آماده‌باش دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.(ادامه)
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید. آغاز ساخت زائرسرای اربعین مازندران در مرز مهران
ساخت زائر سرای اربعین مازندران در مرز مهران آغاز شده است و با اعتبارات استانی به اتمام خواهد رسید.(ادامه)
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
مسابقات شطرنج «رپید ریتد» بزرگداشت استاد علیرضا جعفری در قائمشهر برگزار شد. برگزاری مسابقات شطرنج «رپید ریتد» در قائمشهر
مسابقات شطرنج «رپید ریتد» بزرگداشت استاد علیرضا جعفری در قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

عزل و برخورد قضایی در انتظار شوراها و دهیاران متخلف مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: اشراف نداشتن به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت و پس از حسابرسی با افراد متخلف برخورد قانونی می شود. (ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نوشهر ، چالوس و کلاردشت در انتخابات مجلس دوازدهم / از حضور تازه نفس ها تا قطعی شدن نیامدن احمدی لاشکی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
از قدیم الایام مردم برای سفر به مشهد و زیارت امام رئوف، منتظر طلبیده شدن از سوی آن حضرت بودند و آن را افتخاری برای خود می دانستند نه اینکه منتظر مجوز مقام های دیگر برای ورود به مشهد باشند یعنی چیزی شبیه صادر کردن ویزا! چه کسی برای کشور مشهد «ویزا» صادر می‌کند؟!
از قدیم الایام مردم برای سفر به مشهد و زیارت امام رئوف، منتظر طلبیده شدن از سوی آن حضرت بودند و آن را افتخاری برای خود می دانستند نه اینکه منتظر مجوز مقام های دیگر برای ورود به مشهد باشند یعنی چیزی شبیه صادر کردن ویزا!(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد(ادامه)
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد. ‎ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم استاندار مازندران، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. رقیب محسنی بندپی و احمدی لاشکی از استانداری مازندران می آید ؟!
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. (ادامه)

متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند. فهرست قیمت‌های مصوب برخی خودروهای عرضه شده در مرحله دوم سامانه یکپارچه‌
متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند.(ادامه)
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند. فروش خودروهای خودروسازان خصوصی تا یک سال با قیمت بهمن ۱۴۰۱
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.(ادامه)
حدود ۵ تن گوشت سفید و قرمز تاریخ منقضی در بابل کشف و ضبط شد. کشف گوشت تاریخ گذشته در بابل
حدود ۵ تن گوشت سفید و قرمز تاریخ منقضی در بابل کشف و ضبط شد.(ادامه)
به گفته کارشناسان راه اندازی بازار مبادله ارز و طلا، رایزنی با شرکای اقتصادی منطقه‌ای، تلاش برای رفع مسدودیت منابع ارزی و درخواست اختیارات ویژه از جمله اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز بوده است. بانک مرکزی برای کاهش نرخ ارز چه اقداماتی انجام داد؟
به گفته کارشناسان راه اندازی بازار مبادله ارز و طلا، رایزنی با شرکای اقتصادی منطقه‌ای، تلاش برای رفع مسدودیت منابع ارزی و درخواست اختیارات ویژه از جمله اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز بوده است.(ادامه)
روند نزولی نرخ دلار همچنان ادامه دارد به طوریکه اکنون نرخ آن به ۴۸هزار و۳۰۰ تومان رسیده است. دلایل ریزش نرخ دلار چیست؟
روند نزولی نرخ دلار همچنان ادامه دارد به طوریکه اکنون نرخ آن به ۴۸هزار و۳۰۰ تومان رسیده است.(ادامه)
مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه کاهش تب خرید را در تالار حواله مرکز مبادله و نیما داشتیم، افزود: پنجشنبه، صف عرضه کنندگان ارز در این تالار و در بخش کالاهای اساسی خیلی پررنگ بود. خریداران ارز غیب شدند/ دلار در صف فروش
مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه کاهش تب خرید را در تالار حواله مرکز مبادله و نیما داشتیم، افزود: پنجشنبه، صف عرضه کنندگان ارز در این تالار و در بخش کالاهای اساسی خیلی پررنگ بود.(ادامه)
مدیرکل خودرویی وزارت صمت با اشاره به آغاز طرح پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می کنند. پیش فروش خودروهای داخلی بدون قرعه کشی
مدیرکل خودرویی وزارت صمت با اشاره به آغاز طرح پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، گفت: در این طرح همه متقاضیان، خودرو دریافت می کنند.(ادامه)
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی بدون قرعه کشی از روز چهارشنبه خبر داد. فروش خودرو‌های داخلی بدون قرعه‌کشی از ۱۰ اسفند
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی بدون قرعه کشی از روز چهارشنبه خبر داد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
نامه احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سران قوا ، درباره مصوبه مولدسازی دارای های دولتی، بازتاب گسترده ای داشت. پاسخی انتقادی به این نامه را در زیر بخوانید. پاسخی به نامه آقای احمد توکلی به سران قوا(يادداشت)
نامه احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سران قوا ، درباره مصوبه مولدسازی دارای های دولتی، بازتاب گسترده ای داشت. پاسخی انتقادی به این نامه را در زیر بخوانید.(ادامه)
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «5» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده‌ است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟ (ادامه)
آمل قهرمان کشتی آزاد نوجوانان مازندران شد
تیم آمل عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی مازندران، گرامیداشت عباس حاجی کناری را به دست آورد.(ادامه)
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.