.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: وزیر کشور تاکید کرد:‌ ما در دولت یازدهم ۳۱ استاندار و ۴۳۰ فرماندار را تغییر دادیم که البته این موضوع با سختی و مشکلات زیادی همراه بود.

۳۱ استاندار و ۴۳۰ فرماندار را در دولت یازدهم تغییر دادیم
شمال نیوز: وزیر کشور تاکید کرد:‌ ما در دولت یازدهم ۳۱ استاندار و ۴۳۰ فرماندار را تغییر دادیم که البته این موضوع با سختی و مشکلات زیادی همراه بود. (ادامه)
فائزه هاشمی: 4 عضو خانواده ممنوع‌الخروج شده‌اند
نمی دانم ولي بگذار نکاتی را بگویم. بعد از فوت پدر از قول من نقل کردند که بابا را کشتند! یا اینکه فائزه می خواهد مهاجرت کند، اما دروغ بود(ادامه)
حمایت وزیر مازندرانی از سلطانی فر و ربیعی
سیدرضا صالحی امیری،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص دو تن از وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم اظهار نظر کرد. (ادامه)
هيات رئیسه خانه احزاب مازندران انتخاب شد
دفتر نمایندگی خانه احزاب استان مازندران ظهر پنجشنبه با حضور آقای احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و آقای حشمتیان رئیس خانه احزاب کشور، آقای یونسی معاون سیاسی-امنیتی استاندار به همراه هیئت رئیسه خانه احزاب استان و برخی از دبیران استانی در ساری افتتاح شد.(ادامه)
حسن روحانی،‌رئیس جمهوری کشورمان روز گذشته (شنبه) در حضور جمع کثیری از مقامات و شخصیت های لشکری و کشوری و مقامات خارجی سوگند یاد کرد تا برای یک دوره 4 ساله دیگر سکان دار دولت دوازدهم باشد.

این «هشت» نفر ؛ چه کسانی قطعا در دولت جدید حضور خواهند داشت ؟+ جدول(خبر)
حسن روحانی،‌رئیس جمهوری کشورمان روز گذشته (شنبه) در حضور جمع کثیری از مقامات و شخصیت های لشکری و کشوری و مقامات خارجی سوگند یاد کرد تا برای یک دوره 4 ساله دیگر سکان دار دولت دوازدهم باشد. (ادامه)
مردان کلیدی روحانی
دولت تدبیر و امید در مردادماه سال 92 با نماد "کلید" تشکیل شد تا قفل مشکلات کشور را یکی پس از دیگری بگشاید.(ادامه)
شمال نیوز : ضیایی گفت: این وضع بد مالی در هلال احمر نمی تواند همین طور ادامه پیدا کند؛ بارها این موضوع را با مسئولان مطرح کردیم و هشدار دادیم که نمی توانیم بدون بودجه، امدادرسانی را ادامه دهیم.... ضیایی : در برخی از انتصابات مدیرانم اشتباه کردم!
شمال نیوز : ضیایی گفت: این وضع بد مالی در هلال احمر نمی تواند همین طور ادامه پیدا کند؛ بارها این موضوع را با مسئولان مطرح کردیم و هشدار دادیم که نمی توانیم بدون بودجه، امدادرسانی را ادامه دهیم....(ادامه)
همسر مرحوم سیداحمدخمینی وزیر می شود؟
در میان چهره‌های نام‌آشنای زن، یکی از گزینه‌ها که خبر آن قطعی به نظر می‌رسد، انتخاب شهیندخت مولاوردی برای وزارت آموزش‌وپرورش است. (ادامه)
دو طیف رادیکال تر هر دو جناح سیاسی ، انتقادات اصلی خود را روانه حلقه اول رئیس جمهور و نه وزرای روحانی می کنند. مرور رسانه‌های اصولگرا نشان می‌دهد تا چه حد، آشنا و نیلی را نقد کرده اند و مرور رسانه‌های اصلاح طلب میزان ناراحتی و بغض آن‌ها از نهاوندیان و اسماعیلی را نشان می‌دهد. وضعیت 10 نفر از نزدیکان حسن روحانی در دولت دوازدهم؛ سرنوشت حلقه نخست و مثلث دفتر آقای رییس جمهور(خبر)
دو طیف رادیکال تر هر دو جناح سیاسی ، انتقادات اصلی خود را روانه حلقه اول رئیس جمهور و نه وزرای روحانی می کنند. مرور رسانه‌های اصولگرا نشان می‌دهد تا چه حد، آشنا و نیلی را نقد کرده اند و مرور رسانه‌های اصلاح طلب میزان ناراحتی و بغض آن‌ها از نهاوندیان و اسماعیلی را نشان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : در این فرصت قصد اعلام اسامی پر تعداد گزینه های استانداری مازندران را نداریم . چه آنکه آنچه برخی از رسانه های جهت دار استانی مطرح کرده اند عموما به زعم خود بوده و یا علایق خود را به عنوان گزینه گمانه زنی کرده اند و هیچ اعتبار مبنایی ندارد و نمی توان روی آن حساب کرد !.... استاندار مازندران ؛ بماند یا برود ؟ نظر شما چیست ؟(خبر)
شمال نیوز : در این فرصت قصد اعلام اسامی پر تعداد گزینه های استانداری مازندران را نداریم . چه آنکه آنچه برخی از رسانه های جهت دار استانی مطرح کرده اند عموما به زعم خود بوده و یا علایق خود را به عنوان گزینه گمانه زنی کرده اند و هیچ اعتبار مبنایی ندارد و نمی توان روی آن حساب کرد !....(ادامه)
9 نفر از وزرای دولت تغییر می کنند
بنا بر شنیده های موثق 9 نفر از وزرای دولت تغییر می کنند. (ادامه)
شمال نیوز: مسئولان آمریکا بدانند که ما هر زمان به تست موشک نیاز داشته باشیم، تست می‌کنیم و منتظر آنان نخواهیم نماند. برای تست موشکی منتظر اجازه امریکایی ها نخواهیم ماند/تلاشم این است که به وعده‌هایم عمل کنم/گزارش کارورزی را در 100 روز آینده ارائه می‌دهیم
شمال نیوز: مسئولان آمریکا بدانند که ما هر زمان به تست موشک نیاز داشته باشیم، تست می‌کنیم و منتظر آنان نخواهیم نماند.(ادامه)
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در نخستین گفت و گوی مستقیم تلویزیونی با مردم پس از پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با قدردانی از ملت ایران گفت: امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.
روحانی: ملت بزرگ ایران! شما زمانه را به جلو راندید و نشان دادید یکپارچه هستید(خبر)
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در نخستین گفت و گوی مستقیم تلویزیونی با مردم پس از پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با قدردانی از ملت ایران گفت: امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم. (ادامه)
شمال نیوز :  اعتقاد راسخ دارم که مجموعه ظرفیت‌های فراوان این کشور، آرمان ما برای دستیابی به توسعه همه‌جانبه کشور را دست یافتنی تر از همیشه کرده است و هر جا نیاز به تجربه، ‌توان و حیثیت من باشد، ‌ بی‌دریغ در خدمت اسلام، ایران، ملت و نظام بوده و خواهم بود..... جهانگیری هم انصراف داد: به روحانی رأی دهید
شمال نیوز : اعتقاد راسخ دارم که مجموعه ظرفیت‌های فراوان این کشور، آرمان ما برای دستیابی به توسعه همه‌جانبه کشور را دست یافتنی تر از همیشه کرده است و هر جا نیاز به تجربه، ‌توان و حیثیت من باشد، ‌ بی‌دریغ در خدمت اسلام، ایران، ملت و نظام بوده و خواهم بود.....(ادامه)
فرهنگ ایرانی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور عنوان کرد: ما می گوییم زندگی مردم را باید بر اساس برنامه ریزی مناسب پی کرد و باید به مردم آزادی عمل داد و بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند.... ارتباط مردم مازندران با قلب کشور باید آسان شود
شمال نیوز : رئیس جمهور عنوان کرد: ما می گوییم زندگی مردم را باید بر اساس برنامه ریزی مناسب پی کرد و باید به مردم آزادی عمل داد و بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند....(ادامه)
آرامش و ثبات یکی از شرط های توسعه کشور است
نماینده مردم بابل در مجلس، آرامش و ثبات و پایداری را یکی از شرط‌های توسعه در عرصه‌های مختلف اعلام کرد.(ادامه)
دفتر ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه در ساری افتتاح شد
دفتر ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در ساری افتتاح شد.(ادامه)
روحانی: بعضی‌ها از کلمه افتتاح خوششان نمی‌آید
(ادامه)
نوبخت هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود
حزب اعتدال و توسعه مصوب کرده است «نوبخت» در کنار جهانگیری و روحانی به میدان بیاید و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. (ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
شمال نیوز : مرتضی بابایی لولتی ، هنگام نام نویسی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری در جمع اهالی رسانه یکی از اهداف حضور خود در انتخابات را جامع عمل پوشاندن به تعالیم و فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اهداف دیگرم ایجاد شور و اشتیاق برای حضور مردم در صحنه انتخابات است..... اتحاد و اعتدال، حلقه گمشده مسئولان ساری است
شمال نیوز : مرتضی بابایی لولتی ، هنگام نام نویسی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری در جمع اهالی رسانه یکی از اهداف حضور خود در انتخابات را جامع عمل پوشاندن به تعالیم و فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اهداف دیگرم ایجاد شور و اشتیاق برای حضور مردم در صحنه انتخابات است.....(ادامه)
شمال نیوز :  دیگر زمان زیادی به پایان عمر دولت یازدهم باقی نمانده است و آرام آرام حسن روحانی به روزهای حسابرسی نزدیک می شود و باید در خصوص عملکرد خود و کابینه توضیح دهد و به نوعی از آن دفاع کند..... "نمره اقتصاد" حسن روحانی چند است؟
شمال نیوز : دیگر زمان زیادی به پایان عمر دولت یازدهم باقی نمانده است و آرام آرام حسن روحانی به روزهای حسابرسی نزدیک می شود و باید در خصوص عملکرد خود و کابینه توضیح دهد و به نوعی از آن دفاع کند.....(ادامه)
جزئیات نامه آیت‌ا...‌هاشمی به مهدوی کنی از زبان محمدهاشمی
برای مرحوم آیت‌ا...هاشمی، مصالح مملکت بسیار با اهمیت بود و همیشه این مصالح را برمنافع شخصی ترجیح می‌داد. در دوران امام (ره) قدرت اجرایی ایشان بسیار زیاد بود چرا که بنیانگذار انقلاب اسلامی به ایشان اعتماد کامل داشت و پیشنهاداتشان را می‌پذیرفت. (ادامه)
شمال نیوز: لطف الله آجدانی که دو روز پیش به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی شد لحظاتی پیش استعفا داد تا رکوردار کوتاه ترین فرماندار دولت تدبیر و امید باشد .

لطف الله آجدانی، رکوردار کوتاه ترین فرماندار در كشور
شمال نیوز: لطف الله آجدانی که دو روز پیش به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی شد لحظاتی پیش استعفا داد تا رکوردار کوتاه ترین فرماندار دولت تدبیر و امید باشد . (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها دو لیست خواهند داشت؟
(ادامه)
نامش در دولت روحانی با سمت‌های مختلفی همراه شد اما بیش از همه در قامت معاونت اجرایی رییس دولت ایفای نقش کرد. او این روزها قرار است پرچم ستاد انتخاباتی روحانی را بالا ببرد؛ از محمد شریعتمداری حرف می‌زنیم، سیاستمداری در میانه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان.
روحانی به سبد رای اصولگرایان هم می‌اندیشد /مخالفت زیرپوستی طیفِ نزدیک به عارف
نامش در دولت روحانی با سمت‌های مختلفی همراه شد اما بیش از همه در قامت معاونت اجرایی رییس دولت ایفای نقش کرد. او این روزها قرار است پرچم ستاد انتخاباتی روحانی را بالا ببرد؛ از محمد شریعتمداری حرف می‌زنیم، سیاستمداری در میانه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان. (ادامه)
زنگ خطر طلاق صوری/ طلاق ۱.۹ درصد در مازندران کاهش یافت
مدیرکل بهزیستی مازندران از طلاق صوری به عنوان یک زنگ خطر یاد کرد و گفت: ممکن است براثر بی توجهی آمار طلاق صوری رشد یابد.؛(ادامه)
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید. علی جنتی رییس ستاد انتخاباتی حزب «اعتدال و توسعه» شد
دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه برای انتخاب رییس ستاد به دنبال یک چهره ملی برای تصدی این امر بود که نهایتا با توافق وزیر فرهنگ و ارشاد پیشن برای تصدی این مهم برگزید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.