.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آسیب شناسی جناح های پیروز در انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند. اصلاحات با پوست اندازی جدید به صحنه سیاسی کشور باز می‌گردد؟
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند.(ادامه)
شمال نیوز : سفرهای استانی با قالب جدیدی که در دولت رئیسی انجام می‌شود نوید بخش بروز اتفاقات خوب برای کل سرزمین ایران اسلامی است. سفرهای استانی رئیسی با روسای جمهور گذشته چه تفاوتی دارد؟
شمال نیوز : سفرهای استانی با قالب جدیدی که در دولت رئیسی انجام می‌شود نوید بخش بروز اتفاقات خوب برای کل سرزمین ایران اسلامی است.(ادامه)

اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم.
حسن روحانی کجاست؟
اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی دولت با بیان اینکه تحریم موجب به هم خوردن تعادل زندگی و فشار بر مردم شد، گفت: قضاوت در مورد دولت‌های یازدهم و دوازدهم، بدون دیدن «عوامل خارجی و موانع داخلی» و ارزیابی عملکردش، بدون تقسیم این مدت به دو دوره زمانی تبیینی غیر منصفانه و نادرست است ربیعی: مسیری که ما رفتیم‌، اشتباه نبود / تورم و کاهش ارزش پول ملی، نتیجه تحریم‌های بی‌سابقه و وحشتناک بود / در این دولت از درآمدهای ارزی بیش از صدمیلیارد دلاری هم ‌خبری نبود
شمال نیوز : سخنگوی دولت با بیان اینکه تحریم موجب به هم خوردن تعادل زندگی و فشار بر مردم شد، گفت: قضاوت در مورد دولت‌های یازدهم و دوازدهم، بدون دیدن «عوامل خارجی و موانع داخلی» و ارزیابی عملکردش، بدون تقسیم این مدت به دو دوره زمانی تبیینی غیر منصفانه و نادرست است (ادامه)
بیانیه جبهه اصلاحات ایران درباره نتایج انتخابات
«جبههٔ اصلاحات ایران» وظیفهٔ خود می‌داند ضمن نقد رفتارهای اقتدارگرایانهٔ بخشی از حکمرانان، بازاندیشی و زمینه‌سازی برای اصلاحات ریشه‌ای تشکیلاتی و گفتمانی در جبههٔ اصلاح‌طلبان را در دستور کار خود قرار دهد. ما نارضایتی بخشی از شهروندان از عملکرد اصلاح‌طلبان را درک می‌کنیم و برای آسیب‌شناسی و بازسازی و نوسازی اندیشه و ساختار جریان اصلاحات خود را آماده‌ خواهیم کرد و نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی خود را به اطلاع شهروندان ایران خواهیم رساند.(ادامه)
شمال نیوز : نظر کرباسچی بر همتی است. او ویژگی‌های مناسبی دارد. نیرویی معتدل است که روحیه کار دارد و کمتر مشاهده شده که جنجال به پا کند. صوفی: کاندیدای اصلی‌ کارگزاران همتی است/ کرباسچی: همتی نیروی خوبی است/ نمازی: همتی روحیه کار دارد و اهل جنجال نیست
شمال نیوز : نظر کرباسچی بر همتی است. او ویژگی‌های مناسبی دارد. نیرویی معتدل است که روحیه کار دارد و کمتر مشاهده شده که جنجال به پا کند.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی  سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

اکبر ترکان در گذشت + بیوگرافی و علت فوت
اکبر ترکان، مشاور سابق رئیس جمهور ، دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سیاستمدار ایرانی در سن ۶۹ سالگی درگذشت. (ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند. لاریجانی کاندیدای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری 1400 / او بی گدار به آب نمی‌زند/ وی خود را خرج دعوا‌های سیاسی نمی‌کند/جبهه اصلاحات فعلا تصمیمی برای حمایت از لاریحانی ندارد/ او اکنون به صورت خزنده حرکت می‌کند(خبر)
بهروز نعمتی، محمدعلی وکیلی به همراه چند نفر از فعالان سیاسی در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در اتاقی تحت عنوان «علی لاریجانی، چرا نمی‌آید؟» در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تبادل نظر کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور، استاندار خوزستان را برای یک دوره 4 ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد. «استاندار خوزستان» رئیس سازمان ملی استاندارد ایران شد
رئیس‌جمهور، استاندار خوزستان را برای یک دوره 4 ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال سیاسی اعتدالگرا یادآور شد: صحبت‌هایی که اصلاح طلبان، کارگزاران و اعتدالی‌ها خطاب به هم دیگر می‌گویند، اصلا در جامعه خریداری ندارد و هیچ کس از آن‌ها استقبال نمی‌کند. این جریانات باید از طرح موضوعاتی که مورد استقبال مردم نیست پرهیز کنند .... جعفرزاده : اصلاحات و اعتدال زودتر از سوت بازی، شکست را پذیرفته‌اند
شمال نیوز : این فعال سیاسی اعتدالگرا یادآور شد: صحبت‌هایی که اصلاح طلبان، کارگزاران و اعتدالی‌ها خطاب به هم دیگر می‌گویند، اصلا در جامعه خریداری ندارد و هیچ کس از آن‌ها استقبال نمی‌کند. این جریانات باید از طرح موضوعاتی که مورد استقبال مردم نیست پرهیز کنند ....(ادامه)
پانا نوشت:فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وعضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه کمیته‌ای به اسم یا عنوان کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری فوت پدرم وجود نداشت، گفت اما آقای شمخانی از ما برای بررسی گزارش پرونده فوت پدرم در جلسات مختلف شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند که در نهایت به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیدند و گفتند بعد از این هم نمی‌توانیم ادامه دهیم. آخرین نتیجه بررسی علت فوت آیت الله هاشمی در شورای عالی امنیت ملی
پانا نوشت:فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وعضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه کمیته‌ای به اسم یا عنوان کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری فوت پدرم وجود نداشت، گفت اما آقای شمخانی از ما برای بررسی گزارش پرونده فوت پدرم در جلسات مختلف شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند که در نهایت به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیدند و گفتند بعد از این هم نمی‌توانیم ادامه دهیم.(ادامه)
شمال نیوز : جواد واحدی که پیش تر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان مازندران و فرماندار شهرستان های محمودآباد و ساری بود .... یک مدیر مازندرانی ، معاون حقوقی ، محلس و استان های وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شد
شمال نیوز : جواد واحدی که پیش تر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان مازندران و فرماندار شهرستان های محمودآباد و ساری بود ....(ادامه)
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟
‌چه کسانی از لاریجانی حمایت می‌کنند؟در صورتی‌ که لاریجانی تصمیم نهایی خود را بگیرد و نامزد انتخابات شود، چه نیروهایی از او حمایت می‌کنند؟(ادامه)
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.... مهرداد لاهوتی: لاریجانی کنار نرفته است/ بزرگان دو جناح باید از لاریجانی بخواهند تا او نامزد شود !
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود....(ادامه)
رئیس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، خانم یکتا اشرفی را به عنوان «عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب کرد. جدیدترین حکمی که روحانی صادر کرد
رئیس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، خانم یکتا اشرفی را به عنوان «عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر حسن زمانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران شد. مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران منصوب شد
شمال نیوز: دکتر حسن زمانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران شد.(ادامه)
استاندار خراسان جنوبی انتخاب شد
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور در مورد انتخاب حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار خراسان جنوبی را بررسی و تصویب کرد.(ادامه)
واعظی: مگر بیکارم کاندیدا شوم؟
رئیس دفتر رئیس جمهور در در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای ریاست‌جمهوری خواهد شد، گفت: خیر، مگر من بیکارم که گزینه کاندیداتوری باشم. (ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ .... حسن روحانی مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟
شمال نیوز : حسن روحانی که از فردای انتخابات ۱۴۰۰ تنها یک چهره سیاسی و رئیس جمهور سابق است، مایل است چه کسی جای او را بگیرد؟ ....(ادامه)
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و .... ابطحی: لاریجانی شرط‌های مهمی گذاشته است/ ظریف نمی‌آید/ آذری‌جهرمی ثبت نام می‌کند، اما تأیید نمی‌شود/ نوبخت فضا را برای گزینه اصلی آماده می‌کند نه خودش
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و ....(ادامه)
شمال نیوز: اصلاح طلبان از هم اکنون سناریو خود برای حضور در انتخابات را نوشته و قصد دارند که لاریجانی را به عنوان گزینه مورد حمایت او اعلام کنند. در عین حال با معرفی محمد جواد ظریف به عنوان نفر اول کابینه او برای لاریجانی که چندان مورد اقبال مردمی نیست، رای جمع می‌کنند .... فعال سیاسی اصولگرا : لاریجانی طرح‌نوینی برای حل مشکلات نظام در آستین دارد/ ظریف بافت مشکلات داخلی را نمی‌شناسد، اما لاریجانی بر همه موضوعات داخلی و خارجی مسلط است
شمال نیوز: اصلاح طلبان از هم اکنون سناریو خود برای حضور در انتخابات را نوشته و قصد دارند که لاریجانی را به عنوان گزینه مورد حمایت او اعلام کنند. در عین حال با معرفی محمد جواد ظریف به عنوان نفر اول کابینه او برای لاریجانی که چندان مورد اقبال مردمی نیست، رای جمع می‌کنند ....(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.