.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامي نامزدهاي جبهه اصولگرايان مستقل گيلان
(ادامه)
نام 20 نامزد اعتدال و توسعه در تهران
(ادامه)
نشست جبهه متحد دانشجویان ایران در گرگان
(ادامه)
دکتر نوبخت مجددا دبیر اعتدال و توسعه شد
(ادامه)
دور دوم رایزنیهای انتخاباتی اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
ترکیب جریانات سیاسی در انتخابات مجلس هشتم در رشت
(ادامه)
اسامي كانديداهاي سرشناس گيلاني باگرايشات سياسي
(ادامه)
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
نوبخت:جریان هاشمی لیست مستقل میدهد
(ادامه)
اظهارات دبيركل حزب‌اعتدال در جمع اعضاي هسته مركزي اين حزب در گيلان‌
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اعلام موجودیت مجمع اعتدالگرايان شمال
اين مجمع با همت و تلاش تعدادي از دانشجويان و فارغ التحصيلان شمال كشور تاسيس مي شود. گستره فعاليت اين مجمع استانهاي گلستان، مازندران و گيلان مي باشد.معرفي مديران كارآمد و تعامل با ...(ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
متن کامل منشور نوين جبهه اصولگرايان (ديدگاه)
(ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)
قبلي 1 ... 21 22 23 24 25 26

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.