.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هرچند جوهره مشترک این حوادث بظاهر گوناگون، خسران و زیان آشکاری است که نصیب این منطقه از کشور شده است، ولی اگر با نگاه خوش بینانه به آن نگریسته شود، فرصتهای جدیدی را نیز پیش روی می گذارد. هرچند عادت کردیم زیان بکنیم تا فرصت ... 5 رویداد مهم شمال کشور در هفته ای که گذشت
هرچند جوهره مشترک این حوادث بظاهر گوناگون، خسران و زیان آشکاری است که نصیب این منطقه از کشور شده است، ولی اگر با نگاه خوش بینانه به آن نگریسته شود، فرصتهای جدیدی را نیز پیش روی می گذارد. هرچند عادت کردیم زیان بکنیم تا فرصت ...(ادامه)
در عرصه فرهنگ و هنر مازندران به مناقشات ورود پیدا نمی کنیم. مدیران ارشاد باید از جدال و حاشیه پرهیز کنند. باید با تلاش و جدیت مهندسی فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری را اجرایی کرد. از همه کسانی که در چارچوب اندیشه های امام، رهبری و گفتمان انقلاب گام می بردارند باید دعوت شود تا ... جذب حداكثري؛ دفع حداقلي
در عرصه فرهنگ و هنر مازندران به مناقشات ورود پیدا نمی کنیم. مدیران ارشاد باید از جدال و حاشیه پرهیز کنند. باید با تلاش و جدیت مهندسی فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری را اجرایی کرد. از همه کسانی که در چارچوب اندیشه های امام، رهبری و گفتمان انقلاب گام می بردارند باید دعوت شود تا ...(ادامه)
تغيير قريب الوقوع چهار تن از فرمانداران گيلان، پيگيري برخي اصولگرايان براي تغيير استاندار، واگذاري غيرقانوني زمين هاي سپيدرود رشت به برخي سازمانها و اشخاص، انتصاب سردار اميرگل در شركت سرمايه گذاري توسعه گيلان ،دستگيري يك نماينده سابق رشت ،و... آخرین شنیده ها از استان گیلان!
تغيير قريب الوقوع چهار تن از فرمانداران گيلان، پيگيري برخي اصولگرايان براي تغيير استاندار، واگذاري غيرقانوني زمين هاي سپيدرود رشت به برخي سازمانها و اشخاص، انتصاب سردار اميرگل در شركت سرمايه گذاري توسعه گيلان ،دستگيري يك نماينده سابق رشت ،و...(ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
بیانیه حزب اعتدال و توسعه پیرامون شرایط جاری کشور
(ادامه)
اسحق جهانگیری تخریب به جای تقدیر
اسحق جهانگیری(ادامه)
نوروز بل؛ آئین تحویل سال نوی گیلانی
(ادامه)
روح الامینی:محسن ما دیگر برنمی گردد،باید محسن های مردم را دریافت
(ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
حمله شدید "وطن امروز" به "علی لاریجانی"
(ادامه)
دانش‌جعفری: آقای احمدی‌نژاد عامل تفرقه اصولگرایان است
(ادامه)
احزاب حامی 4 نامزد کدامند ؟
(ادامه)
دهقان: احتمالاً دولت احمدی‌نژاد اولین دولت چهارساله پس از انقلاب است
(ادامه)
مبرمترين نياز ايران، تولد يك انسجام ملي
(ادامه)
روحاني: حضور من موجب تشتت آرا ميشود
(ادامه)
حمله شدید حسن روحانی به احمدی‌نژاد
(ادامه)
قالیباف: بسیار بهتر از این می توان کشور را اداره کرد
(ادامه)
طلایی‌نیک:انتخابات دهم اجماع حزبی نخواهد داشت
(ادامه)
انتخاب اعضاي شوراي مركزي بنيادباران ،جشن صدسالگي شهرداري رشت،ديدار اعضاي مشاركت با خاتمي ،اعتراض به سخنان روحاني ،شهردار رشت در آلمان و...) از این ... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!
انتخاب اعضاي شوراي مركزي بنيادباران ،جشن صدسالگي شهرداري رشت،ديدار اعضاي مشاركت با خاتمي ،اعتراض به سخنان روحاني ،شهردار رشت در آلمان و...) از این ...(ادامه)
بيانيه حزب اعتدال و توسعه بمناسبت 13 آبان
(ادامه)
دانشجو:رئيس ستاد انتخابات كشورمک نه ستاد انتخابات احمدي‌نژاد
(ادامه)
گفت و گو  با رييس انجمن روانشناسي اجتماعي مازندران كاهش پژوهش هاي روانشناسي سبب ساز افزايش اختلالات رواني در جامعه(ديدگاه)
گفت و گو با رييس انجمن روانشناسي اجتماعي مازندران(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشورمان، در آخرين دقايق روز سه‌شنبه(15:30 به وقت نيويورك) در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به سخنراني پرداخت و مواضع جمهوري اسلامي ايران را در قبال مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تشريح كرد... مشروح سخنان رییس جمهور درسازمان ملل
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشورمان، در آخرين دقايق روز سه‌شنبه(15:30 به وقت نيويورك) در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به سخنراني پرداخت و مواضع جمهوري اسلامي ايران را در قبال مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي تشريح كرد...(ادامه)
تشكيل ستاد انتخاباتي روحاني
(ادامه)
سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مدیران کشور
(ادامه)
در همين راستا حزب اعتدال و توسعه گزينه‌هاي انتخابات دهم رياست جمهوري را با دو معيار اعتقاد به تعالي جمهوري اسلامي و چارچوب آن و همچنين توسعه همه‌جانبه انتخاب مي‌كند و پيش‌بيني مي‌شود گزينه نهايي خود را طي سه ماه آينده معرفي كند... احتمال کاندیداتوری حسن روحانی
در همين راستا حزب اعتدال و توسعه گزينه‌هاي انتخابات دهم رياست جمهوري را با دو معيار اعتقاد به تعالي جمهوري اسلامي و چارچوب آن و همچنين توسعه همه‌جانبه انتخاب مي‌كند و پيش‌بيني مي‌شود گزينه نهايي خود را طي سه ماه آينده معرفي كند...(ادامه)
گسترش روابط خانوادگي در ميان حاكميت جمهوري اسلامي طي دو نسل سبب شده است به تدريج خانواده بزرگي شكل گيرد كه در آن نام‌هاي آشنايي از خميني‌ها، خامنه‌اي‌ها، خاتمي‌ها، هاشمي‌ها، صدرها و... به چشم مي‌خورد. خانواده‌اي كه به تدريج چنان در نسل‌هاي آينده به هم آميخته ... از ازدواج انقلابی تا ازدواج سياسی
گسترش روابط خانوادگي در ميان حاكميت جمهوري اسلامي طي دو نسل سبب شده است به تدريج خانواده بزرگي شكل گيرد كه در آن نام‌هاي آشنايي از خميني‌ها، خامنه‌اي‌ها، خاتمي‌ها، هاشمي‌ها، صدرها و... به چشم مي‌خورد. خانواده‌اي كه به تدريج چنان در نسل‌هاي آينده به هم آميخته ...(ادامه)
نامزدهاي مورد حمايت جبهه اصولگرايان مستقل گيلان
(ادامه)
چه کساني نامزد انتخابات رياست جمهوري مي شوند
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري البته خردادماه سال 1388 برگزار مي شود اما رقابت هاي مربوط به آن از ابتداي سال شروع شده و طبيعي است سراسر سال 1387 به سبک سنگين کردن هاي انتخاباتي و گمانه زني فعالان سياسي خواهد گذشت. در واقع از بهار ...(ادامه)
معرفی جاذبه های گردشگری،بناهای تاریخی و فرهنگ و آداب استان مازندران(گزارش)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.