.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار : رسیدن به مازندران یکپارچه هدف است
استاندار مازندران خواستار استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه استان شد و گفت: مازندران یکپارچه هدف نهایی است.(ادامه)
استان گلستان باید استان وحدت اقوام و مذاهب نام بگیرد / دو ماهواره در روزهای آینده به فضا پرتاپ می‌شود / اختصاص ۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای گردشگری گلستان / برای پروژه راه آهن اینچه برون به گرمسار باید ۱۵ هزار میلیارد تومان خرج کنیم / (خبر)
(ادامه)
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. نه شلاق ساواک و نه شلاق بر آبرو، نتوانست هاشمی را به زانو درآورد/ به موشک های دفاعی و علمی خود فخر می کنیم؛ بزودی دو ماهواره به فضا خواهیم فرستاد
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرست وزارت بهداشت در حکمی دکتر قاسم جان بابایی را در سمت معاون درمان وزارت بهداشت ابقا کرد. معاون مازندرانی وزارت بهداشت ابقا شد
شمال نیوز: سرپرست وزارت بهداشت در حکمی دکتر قاسم جان بابایی را در سمت معاون درمان وزارت بهداشت ابقا کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی حزب اعتدال و توسعه نیز در گفت‌وگو با خبرآنلاین این خبر را تکذیب کرد و گفت: «وزیر بهداشت به علت سرماخوردگی نتوانسته است در محل کار خود حاضر شود.» همچنین تا لحظه انتشار این گزارش این خبر ازسوی وزارت بهداشت تایید یا تکذیب نشده است. .... جدیدترین اخبار ضد و نقیض از استعفای وزیر بهداشت
شمال نیوز : سخنگوی حزب اعتدال و توسعه نیز در گفت‌وگو با خبرآنلاین این خبر را تکذیب کرد و گفت: «وزیر بهداشت به علت سرماخوردگی نتوانسته است در محل کار خود حاضر شود.» همچنین تا لحظه انتشار این گزارش این خبر ازسوی وزارت بهداشت تایید یا تکذیب نشده است. ....(ادامه)
فرماندار: ادارات نکا راکد نیستند/برپایی همایش توسعه شهرستان
فرماندار نکا گفت: ادارات شهرستان نه‌تنها راکد نیستند بلکه با جدیت تمام و به‌کارگیری ظرفیت و توان موجود مشکلات سطح شهرستان را مدیریت می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.
.... در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران چه گذشت ؟+ حاشیه ها
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود. ....(ادامه)
نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ افزود: نمایندگانی منتخب استان خواهند شد که حداقل ۲۰ درصد از آرای ماخوذه حوزه انتخابیه خود را داشته باشند و آن کسی که آن ۲۰ درصد را دارد و در استان هم بالاترین رای را کسب کرده است، به عنوان منتخب استان معرفی می‌شود.... ادیانی : مجلس یازدهم و ریاست جمهوری 1400 را اصولگرایان خواهند گرفت/ زنجیرهای پای نمایندگان، آنان را در حد کدخدای روستا تقلیل داده است/ اکثر نمایندگان یک بار هم قانون اساسی را نخواند‌ه‌اند!
نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ افزود: نمایندگانی منتخب استان خواهند شد که حداقل ۲۰ درصد از آرای ماخوذه حوزه انتخابیه خود را داشته باشند و آن کسی که آن ۲۰ درصد را دارد و در استان هم بالاترین رای را کسب کرده است، به عنوان منتخب استان معرفی می‌شود....(ادامه)
شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی، استاندار می‌شود؟ دیروز عضو کمیته رایزنی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گزینه‌های این شورا را برای استانداری خراسان رضوی اعلام کرد. مولاوردی استاندار می‌شود؟
شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی، استاندار می‌شود؟ دیروز عضو کمیته رایزنی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گزینه‌های این شورا را برای استانداری خراسان رضوی اعلام کرد.(ادامه)
تکلیف سخنگوی دولت روشن شد؛ تقسیم کار بین کارگزاران و اعتدال و توسعه/ واعظی و محسن حاجی میرزایی انتخاب نهایی روحانی هستند/ فرد منتخب جهانگیری اطلاع‌رسانی از «هیأت دولت» را بر عهده خواهد داشت (خبر)
(ادامه)
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند. اعضای جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه انتخاب شدند/ راهیابی یک مازندرانی به شورای مرکزی
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.(ادامه)
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ... مجلس به محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه نظر مثبت دارد
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ...(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» منصوب کرد. استاندار مازندران سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» شد
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» منصوب کرد.(ادامه)
رئیس جمهور در حکمی سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.


شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی، آقای سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
خزانه‌دار کل کشور، سرپرست وزارت اقتصاد شد + سوابق
رئیس جمهور در حکمی سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد. شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی، آقای سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد. (ادامه)
همچنین گفته می شود، رئیس جمهور برای تغییر وزیرانی که وزارتخانه های آنان در جریان نوسانات اخیر اقتصادی سهیم بوده اند و کم کاری از سوی آنان صورت گرفته است، تصمیمات نهایی را می گیرد و احتمالا وزیرانی مانند «محمد شریعتمداری تغییرات در کابینه از این هفته کلید می خورد/ رئیس جمهور به مردم چه خواهد گفت؟!
همچنین گفته می شود، رئیس جمهور برای تغییر وزیرانی که وزارتخانه های آنان در جریان نوسانات اخیر اقتصادی سهیم بوده اند و کم کاری از سوی آنان صورت گرفته است، تصمیمات نهایی را می گیرد و احتمالا وزیرانی مانند «محمد شریعتمداری(ادامه)
جنتی هم خواستار تغییر کابینه شد
یک عضو حزب اعتدال و توسعه درباره تغییرات در کابینه دوازدهم، گفت: باتوجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، باید تغییراتی در دولت شکل گیرد و اتفاقاتی بیفتد.(ادامه)
 در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. آخرین خبرها از انجام تغییرات در دولت؛ چرا انجام تغییرات در بخش اقتصادی کابینه سخت است؟!
در جدال برای کسب کرسی بیشتری از کرسی های اقتصادی کابینه و همچنین تلاش برای حاکم کردن تفکر خود بر بخش اقتصادی دولت، گروه های یاد شده تلاش زیادی برای رقابت با یکدیگر دارند. البته در اوضاع کنونی، بخشی از این جریانات، سهم بیشتری داشته و تلاش دارند، وضعیت موجود را حفظ کرده و مانع از جدایی افراد نزدیک به خود بشوند. (ادامه)
کاندیدا‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس +سوابق
گزینه‌های نهایی ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هفته جاری از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان مشخص می‌شوند.(ادامه)
نماینده ای که نخواست نامش اعلام شود نیز اخبار یادشده را از شنیده هایش اعلام کرد و یادآور شد: شنیدم چنینی مسئله ای را بهزاد نبوی هم گفته است. آیا توصیه خاتمی و ناطق‌نوری به عارف برای انصراف صحت دارد؟
نماینده ای که نخواست نامش اعلام شود نیز اخبار یادشده را از شنیده هایش اعلام کرد و یادآور شد: شنیدم چنینی مسئله ای را بهزاد نبوی هم گفته است.(ادامه)
نقد منصفانه دولت و پرهیز از تخریب آن(يادداشت)
(ادامه)
نوبخت از سازمان برنامه و بودجه رفتنی شد
محمد باقر نوبخت از ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور کنار می رود. (ادامه)
۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای مازندران درنظر گرفته شد
معاون امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید سال جاری برای استان درنظر گرفته شد و سهم تنکابن از آن باید مشخص شود.(ادامه)
پاسخ محسن هاشمی به حضور در شهرداری تهران
محمدعلی نجفی، شهردار منتخب شورای پنجم استعفا داده و مردم تهران در انتظار تصمیم شورا برای مدیریت شهری هستند. محسن هاشمی، خود آیا برای ورود به این صحنه آمادگی دارد؟(ادامه)

گویا در میانه جلساتی که در مورد شهردار شدن محسن هاشمی مطرح شده است برخی چهره های اصلاح طلب یک شرط مهم را به میان آورده اند . شرط مهم برای شهردار شدن محسن هاشمی، آیا فرزند آیت الله؛ حاضر به پرداخت این هزینه خواهد شد؟ / چرا عارف نمی تواند شهردار تهران باشد؟(خبر)
گویا در میانه جلساتی که در مورد شهردار شدن محسن هاشمی مطرح شده است برخی چهره های اصلاح طلب یک شرط مهم را به میان آورده اند .(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از کسانی که امروز خودشان را اصلاح طلب می دانند صورتکی از اصلاح طلبی دارند و درکوره اصلاح طلبی پخته نشده اند..... تاجیک فعال اصلاح طلب: تدبیر حمایت از اعتدال خیانت اصلاح طلبی به خودش بود
شمال نیوز : بسیاری از کسانی که امروز خودشان را اصلاح طلب می دانند صورتکی از اصلاح طلبی دارند و درکوره اصلاح طلبی پخته نشده اند.....(ادامه)

محسن هاشمی رئیس فعلی شورای شهر تهران مطرح ترین گزینه برای جایگزینی نجفی است و به نظر می رسد که برای رسیدن به کرسی موانع چندانی نیز پیش رو نداشته باشد. بنا به اعلام منابع غیررسمی اما هدف اصلی هاشمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی است. پشت پرده رضایت اصولگرایان به شهردار شدن فرزند آیت الله هاشمی/ آماده باش به محسن هاشمی برای پوشیدن قبای کاندیداتوری(خبر)
محسن هاشمی رئیس فعلی شورای شهر تهران مطرح ترین گزینه برای جایگزینی نجفی است و به نظر می رسد که برای رسیدن به کرسی موانع چندانی نیز پیش رو نداشته باشد. بنا به اعلام منابع غیررسمی اما هدف اصلی هاشمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی است.(ادامه)
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
در حکم ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حسین رنجبران به عنوان معاون اجتماعی و جانشین رئیس این دانشگاه منصوب شد. (ادامه)
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران را منصوب کرد. سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران منصوب شد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
شام نوبخت به نمایندگان مجلس
(ادامه)
استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه با اشاره به اهمیت توسعه، اشتغالزایی و خدمت به مردم، این مولفه های مهم را در گرو ایجاد فضای امن دانست و گفت: در صورتی که جایی ایراد یا فساد بود، نه با جنجال و عربده کشی، بلکه با آرامش چاره جویی و نباید از امکانات دولتی برای انتقام گیری استفاده شود.

رویکرد جناحی ندارم/مردم غیر از حرف راست،چیزی از من نخواهند شنید/ در مقابل عربده کشی ضد مردم صدایم را بلند می کنم
استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه با اشاره به اهمیت توسعه، اشتغالزایی و خدمت به مردم، این مولفه های مهم را در گرو ایجاد فضای امن دانست و گفت: در صورتی که جایی ایراد یا فساد بود، نه با جنجال و عربده کشی، بلکه با آرامش چاره جویی و نباید از امکانات دولتی برای انتقام گیری استفاده شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.