.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خواهرزاده یک نماینده فرماندار شد
عادل دهدشتی با حکم وزیر کشور فرماندار تنگستان شد تا به عنوان جوانترین فرماندار کشور معرفی شود. (ادامه)
چند ماهی است که با کنایه های سیاسی برخی پروژه عبور از رییس جمهور را کلید زدهاند به طوری که آقای محمدرضا تاجیک، دولت آقای روحانی را دولت «گرفتار» و«پوپولیست» و آقای صادق زیباکلام آن را دولتی «یک میلیونی» و «تصادفی» و تئوریسینشان نیز دولت یازدهم را «دولت حسین قلی خانی» میخوانند. چه کسی جایگزین روحانی می‌شود؟
چند ماهی است که با کنایه های سیاسی برخی پروژه عبور از رییس جمهور را کلید زدهاند به طوری که آقای محمدرضا تاجیک، دولت آقای روحانی را دولت «گرفتار» و«پوپولیست» و آقای صادق زیباکلام آن را دولتی «یک میلیونی» و «تصادفی» و تئوریسینشان نیز دولت یازدهم را «دولت حسین قلی خانی» میخوانند.(ادامه)
استاندار معزول: زنگنه و رئیس جمهور، مقصر اصلی رفتن من از استانداری هستند
استاندار معزول: زنگنه و رئیس جمهور، مقصر اصلی رفتن من از استانداری هستند! / از من مجسمه طلا بسازید/ دفاع قاطع امیری از رییس‌جمهور (ادامه)
شمال نیوز: زیباکلام با اعلام اینکه بنده به اقتصاد دولت روحانی نمره خوب نمی‌دهم، اضافه کرد: از نظر بنده نمره فعالیت اقتصادی دولت روحانی بین 13 و 14 است...... در مراسم سالروز پیروزی روحانی در ساری چه گذشت ؟
شمال نیوز: زیباکلام با اعلام اینکه بنده به اقتصاد دولت روحانی نمره خوب نمی‌دهم، اضافه کرد: از نظر بنده نمره فعالیت اقتصادی دولت روحانی بین 13 و 14 است......(ادامه)
ظرفیت رسانه ای مازندران مطلوب است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه استان از ظرفیت رسانه‌ای مطلوبی برخوردار است، گفت: این ظرفیت باید ساماندهی شده و به توسعه استان کمک کند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران تاکید کرد: در همه شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ، ورزشی و اقتصادی در استان شاهد رشد و بهبود هستیم ولی عده‌ای انگار نمی‌خواهند واقعیت‌ها را بپذیرند و به دنبال نقطه ضعف هستند و از تخریب و تضعیف دولت لذت می برند..... استاندار : نرخ تورم در مازندران از همه جای کشور پایین تر است / نرخ بیکاری در مازندران کاهش داشت / عده‌ای نمی‌خواهند واقعیت‌ها را بپذیرند!
شمال نیوز : استاندار مازندران تاکید کرد: در همه شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ، ورزشی و اقتصادی در استان شاهد رشد و بهبود هستیم ولی عده‌ای انگار نمی‌خواهند واقعیت‌ها را بپذیرند و به دنبال نقطه ضعف هستند و از تخریب و تضعیف دولت لذت می برند.....(ادامه)
شمال نیوز: روند فعلی نشان‌دهنده این است که طرفین یعنی لاریجانی و عارف پذیرفته‌اند که با یکدیگر رقابت کنند، البته ائتلافی که ما با حامیان دولت در جریان انتخابات تشکیل دادیم همچنان ادامه دارد و کار خود را دنبال می‌کند.
لابی های گسترده برای ریاست عارف : پاسخ رد خاتمی به ناطق/ هاشمی حامی نظر اصلاح طلبان شد
شمال نیوز: روند فعلی نشان‌دهنده این است که طرفین یعنی لاریجانی و عارف پذیرفته‌اند که با یکدیگر رقابت کنند، البته ائتلافی که ما با حامیان دولت در جریان انتخابات تشکیل دادیم همچنان ادامه دارد و کار خود را دنبال می‌کند. (ادامه)
مطالبات سیاسیون از رئیس صدا و سیما
استعفای محمد سرافراز از ریاست سازمان صداوسیما و انتصاب عبدالعلی علی عسگری به جای وی، بار دیگر بحث از انتظارات ملی از صداوسیما را به جریان انداخت؛ انتظاری که بیش از همه، بر تصحیح رویکرد این رسانه نسبت به قوای کشور و جریان‌های سیاسی و فکری درون نظام، متمرکز است. (ادامه)
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار  گفت: در زمینه کار اجرایی تجربه کافی دارم و در سال‌های گذشته در سازمان‌های مختلف و در همایش‌های متعدد شرکت کردم، سال‌های سال نیز معاون وزیر بودم. در سال 94 از نظر کاهش بیکاری وضعیت خوبی داشتیم!
شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار گفت: در زمینه کار اجرایی تجربه کافی دارم و در سال‌های گذشته در سازمان‌های مختلف و در همایش‌های متعدد شرکت کردم، سال‌های سال نیز معاون وزیر بودم.(ادامه)
عارف:قیم اصلاح‌طلبان نیستم/حماسه انتخابات را تکمیل خواهیم کرد
منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم با اشاره به ابطال آرای مینو خالقی گفت: ‌در قانون با صراحت آمده که اگر پس از انتخابات و تایید آن سندی پیدا شد در زمان تایید اعتبارنامه باید بررسی شود.(ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟ رئیس مجلس دهم که خواهد بود؟ / شواهد می‌گوید شانس لاریجانی شانس برتر است
شمال نیوز: علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو چهره‌ای هستند که بیش از سایر منتخبان مجلس دهم شانس نشستن بر صندلی ریاست را دارند اما بین این دو نفر، شانس کدامیک بیشتر است؟(ادامه)
واکنش رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه به برخی گمانه‌زنی‌ها
(ادامه)
پیام نوروزی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام نوروزی خود خطاب به مردم ایران، گفت: اینک در نوروز باستانی، یک بار دیگر، با هم میثاق می‌بندیم که به یمن قدوم این عید تحول‌آفرین که «احسن الحال» دعای قلبی همه‌ ما در کنار سفره‌ها‌ی هفت‌سین است، حقیقت، صداقت، صلح‌جویی و احترام به خرد جمعی را جایگزین ناراستی، دروغ، جنگ‌طلبی و خودمحوری می‌سازیم. (ادامه)
منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت:شان مردم مازندران و دولت فاخر آقای روحانی قطعا بالاتر از مدیریت فعلی استان است / مدیریتی که تنها وعده می دهد و حرف می زند .... یوسف نژاد: افرادی که قواره آنها نبود لباس این دولت را در مازندران بر تن کردند
منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت:شان مردم مازندران و دولت فاخر آقای روحانی قطعا بالاتر از مدیریت فعلی استان است / مدیریتی که تنها وعده می دهد و حرف می زند ....(ادامه)
واکنش روحانی به اعدام بابک زنجانی
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه «دولت یازدهم ارزش پولی ملی، ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده»، اطمینان داد که سال 95، سال شکوفایی و رونق اقتصادی ایران خواهد بود. (ادامه)
کدام جناح کرسی بیشتری کسب کرد؟+ جدول و نمودار
وضعیت انتخابات در هشت کلانشهر ایران که جمعیت بالای یک میلیون نفر دارند در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.(ادامه)
زنانی که به مجلس دهم راه یافتند +بیوگرافی
با اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 14 نفر از بانوان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.(ادامه)
خبر خوش یارانه ای نوبخت
سخنگوی دولت با بیان اینکه جمع‌بندی کارشناسی برای حذف کارت سوخت انجام نگرفته، گفت:‌ سازمان مدیریت موافق استمرار وضع موجود است. (ادامه)
شمال نیوز : نوبخت تأکید کرد : نمایندگان فعلی که در انتخاب مردم قرار نگرفتند از آنها نیز دولت برای همکاری دعوت می‌کند. آنها سرمایه‌های انسانی این کشور و نظام هستند و دولت برای خدمت به مردم از همه این افراد از جمله منتقدان دعوت به همکاری می‌کند.... دعوت به همکاری دولت از نمایندگان فعلی راه نیافته به مجلس دهم
شمال نیوز : نوبخت تأکید کرد : نمایندگان فعلی که در انتخاب مردم قرار نگرفتند از آنها نیز دولت برای همکاری دعوت می‌کند. آنها سرمایه‌های انسانی این کشور و نظام هستند و دولت برای خدمت به مردم از همه این افراد از جمله منتقدان دعوت به همکاری می‌کند....(ادامه)
نامه سرگشاده 4 نماینده به روحانی درباره ویژه خواری
آقای روحانی! در جلسات دوشنبه های دفتر جنابعالی با حضور آقای سیروس ناصری چه تصمیماتی برای قراردادهای بزرگ کشور گرفته می شود؟ ارتباط آقای ناصری با شرکت بدنام و وابسته به دستگاه امنیتی انگلیس «هندوجا» چیست؟ آقای ناصری چه نسبتی با سران راس الخیمه و رقیبان ما در بهره‌برداری از میادین مشترک در حاشیه خلیج فارس دارد؟(ادامه)
شمال نیوز : علی اکبر ولایتی می‌گوید که به نظر می‌رسد مجلسی بین مجلس چهارم و پنجم داشته باشیم و مهم تر آن است که مجلس کارآمد، شجاع و در مسیر اهداف بلند نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تشکیل شود..... ولایتی: به ظریف کمک کردم تا سربازی‌اش را در سازمان ملل بگذراند
شمال نیوز : علی اکبر ولایتی می‌گوید که به نظر می‌رسد مجلسی بین مجلس چهارم و پنجم داشته باشیم و مهم تر آن است که مجلس کارآمد، شجاع و در مسیر اهداف بلند نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تشکیل شود.....(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی جبهه تدبیر و توسعه استان مازندران از نهایی شدن لیست جبهه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا چند روز آینده خبر داد.....

لیست اعتدالی جبهه تدبیر و توسعه مازندران در مراحل نهایی است
شمال نیوز: سخنگوی جبهه تدبیر و توسعه استان مازندران از نهایی شدن لیست جبهه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا چند روز آینده خبر داد..... (ادامه)
* علی کریمی مله
سیاست انتخاباتی اعتدالی از رهگذر غیرقطبی کردن انتخابات(ديدگاه)
* علی کریمی مله (ادامه)
همه و در هر شرایطی 7 اسفند پای صندوق انتخابات حاضر شویم
رئیس جمهور گفت: همه در هر شرایطی 7 اسفند پای صندوق انتخابات حاضر شویم.(ادامه)
شمال نیوز : شاهد این امر را می توان در طرح هایی از جمله تسهیلات زود بازده دید که وام ها یا به جامعه ی هدف نرسید و یا اگر هم رسید به علت های گوناگون با بی مهری هایی مواجه شد که نهایتا با وررشکستگی روبرو گردید و چون سند همین بنگاه ها هم در اختیار بانک ها بود به حجم دولت اضافه شد ..... عدالت اقتصادی ، چالشها و راهکارها
شمال نیوز : شاهد این امر را می توان در طرح هایی از جمله تسهیلات زود بازده دید که وام ها یا به جامعه ی هدف نرسید و یا اگر هم رسید به علت های گوناگون با بی مهری هایی مواجه شد که نهایتا با وررشکستگی روبرو گردید و چون سند همین بنگاه ها هم در اختیار بانک ها بود به حجم دولت اضافه شد .....(ادامه)
بیانیه شورای اصلاح طلبان مازندران در مورد انتخابات
شورای اصلاح‎طلبان مازندران در بیانیه‎ای انتخاباتی ضمن تاکید بر حضور قوی مردم در انتخابات بیان کرد: نهاد نظارتی شور و نشاط را به انتخابات برگرداند. (ادامه)
برنامه اصلاح‌طلبان برای هفتم اسفند چیست؟
حالا که اصلاح طلبان می‌گویند چهره‌های مهم‌شان نتوانسته‌اند مجوز حضور د ر انتخابات را کسب کنند یک گمانه قوت زیادی یافته است و آن اینکه احتمالا یک ائتلاف در پیش است؛ همنشینی اصلاح طلبان، حامیان دولت مستقل‌ها و طیفی از اصولگرایان. (ادامه)
پیش‌بینی باهنر از صف‌آرایی و نتیجه انتخابات مجلس
محمد رضا باهنر می گوید: «در انتخابات ما بعضی وقت ها اتفاقات غیر معمول هم می افتد. مخصوصأ در انتخابات ریاست جمهوری دیدید ممکن است مثلأ 20 روز آخر اوضاع تغییر کند. در مجلس هم ممکن است این اتفاقات بیفتد. ولی فضایی که الان داریم من فکر می کنم مجلس دهم شبیه مجلس پنجم می شود، یعنی اصولگراها در اکثریت هستند و جناح اکثریت مجلس هستند و اصلاح طلبان یک فراکسیون اقلیت قوی خواهند بود.» او معتقد است اصلاح طلبان در آرایش مجلس آینده 70 الی 80 کرسی خواهند داشت. (ادامه)
لیست‌ها و سرلیست‌های احتمالی انتخابات مجلس در تهران
(ادامه)
فهرست‌های انتخاباتی مجلس در تهران
با نزدیک شدن به روز هفتم اسفند و پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی توسط هیأت‌های نظارت به تدریج تکلیف جناح‌بندی‌ها و لیست‌های انتخاباتی مشخص شده هر چند هنوز ابهامات و پرسش‌های مختلفی در این زمینه باقی مانده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.