.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داغ‌ترین‌ها از بررسی صلاحیت‌ کاندیداها
با پایان فرصت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، این شورا امروز نظر خود را درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان به وزارت کشور اعلام می‌کند.(ادامه)
چه تعداد اصلاح طلب تایید صلاحیت شدند؟
گفته شده که از ٥٤ نامزد حزب اعتماد ملی، تنها یک نفر تایید شده است. (ادامه)
دهقان: امیدواریم مشکل رد صلاحیت‌ها حل شود
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: امیدواریم تا زمان فعالیت‌های تبلیغاتی، بخشی از افرادی که اکنون رد صلاحیت شده‌اند صلاحیتشان تایید شود.(ادامه)
سه گزینه حزب دولتی‌ها برای عبور احتمالی از روحانی در سال ۹۶ + اسامی
سخنگوی حزب حامی دولت اعتدال و توسعه در پاسخ به اینکه چه کسانی شرایط کاندیداتوری انتخابات ۹۶ را دارند، از ۳ گزینه احتمالی برای این مهم نام می‌برد.(ادامه)
چه کسانی از سوی هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند؟
الیاس حضرتی٬ جواد اطاعت و ابوالفضل شکوری تایید صلاحیت شدند، یدالله طاهر‌نژاد ، حمید رسایی و جواد خیابانی از سوی هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شد. فاطمه هاشمی، فیاض زاهد و نصرت‌الله تاجیک هنوز وضعیت خود اطلاعی ندارند. این خبر درحال تکمیل است ....(ادامه)
چه کسانی در تهران تایید صلاحیت شدند؟
داوطلبانی که صلاحیت آنها پس از بررسی هیات های اجرایی به هیات های نظارت ارجاع شده بود، از سوی کانال های غیر رسمی از تایید و یا رد خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باخبر شدند. (ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
دکتر نوبخت کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد
دکتر علی نوبخت، برادر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور در آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد. (ادامه)
شمال نیوز: شورای  حزب اعتدال و توسعه مازندران نسبت به اعلام حمایت حزب از برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در انتخابات هفتم اسفند  ۹۴ اطلاعیه صادر کرد.   اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه مازندران نسبت به اعلام حمایت حزب از برخی کاندیداهای مجلس
شمال نیوز: شورای حزب اعتدال و توسعه مازندران نسبت به اعلام حمایت حزب از برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ اطلاعیه صادر کرد. (ادامه)
میز احزاب در ساری راه اندازی شد
فرماندار ساری از راه‌اندازی میز احزاب در فرمانداری ساری خبر داد و گفت: تمامی احزاب در این میز نماینده خواهند داشت. (ادامه)
رئیس جمهوری 16 آذر را روز دانشجو، دانشگاه، استقلال طلبی، آزادی خواهی و روز ایستادگی نخبگان ملت و دانشجویان در برابر استعمار و استبداد توصیف کرد و گفت: 16 آذر 1332 در هیچ مقطع زمانی محصور نخواهد شد.
قدرتی که نقد نشود به انحراف و استبداد کشیده خواهد شد/ ما همیشه باید آماده جنگ باشیم(خبر)
رئیس جمهوری 16 آذر را روز دانشجو، دانشگاه، استقلال طلبی، آزادی خواهی و روز ایستادگی نخبگان ملت و دانشجویان در برابر استعمار و استبداد توصیف کرد و گفت: 16 آذر 1332 در هیچ مقطع زمانی محصور نخواهد شد. (ادامه)
حضور استاندار در مجلس عروسی ایام اربعین! + تصاویر
از سوی دیگر با توجه به نزدیکی انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی این شائبه تقویت می شود که این اقدام استاندار در راستای نزدیکی به طیف مکی و بهره‌برداری‌های انتخاباتی بوده ‌که این موضوع قبح مساله را دوچندان می کند.(ادامه)
خط و نشان اصلاح‌طلبان برای روحانی
قائم مقام حزب اعتماد ملی خطاب به دولت گفت که اگر در انتخابات از اصلاح‌طلبان فاصله بگیرند، مشکل خواهند داشت.(ادامه)
یاران لاریجانی، رقیب اصلی اصلاح‌طلبان هستند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: اگر فضا برای اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو باز باشد٬ رقابت اصلی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایانی از جنس رهروان ولایت خواهد بود. (ادامه)
در پی خبر استعفای وزیر صنعت، روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد:نعمت زاده با ریا دروغ تنبلی و شایعه خداحافظی کرده است.
ماجرای استعفای نعمت زاده چه بود؟
در پی خبر استعفای وزیر صنعت، روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد:نعمت زاده با ریا دروغ تنبلی و شایعه خداحافظی کرده است. (ادامه)
پاسخ سیدحسن خمینی به دعوت برای کاندیداتوری
یادگار حضرت امام(ره) در واکنش و پاسخ به اصرار حضار(اعضای حزب اعتدال و توسعه) برای اعلام نظر در مورد حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعا آنچه مسئولیت ما باشد، در صورتی که موضوع آن را بشناسیم، به آن عمل می کنیم. (ادامه)
دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه مازندران با سید حسن خمینی
شمال نیوز: دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران از دیدار اعضای شورای مرکزی و دبیران شهرستان‌های حزب اعتدال و توسعه استان مازندران با حجت الاسلام سید حسن خمینی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : فرماندار جدید ساری با اشاره به اینکه استاندار مازندران هم دغدغه مرکز استان را دارد، اظهار کرد: با اختیار تام از سوی استاندار مازندران، در مسئولیت فرمانداری ساری قرار می‌گیرم و وظایف فرماندار مشخص است و نیاز به تعریف ندارد..... از تجربیات همه اقشار و جریانات سیاسی استفاده می‌کنیم
شمال نیوز : فرماندار جدید ساری با اشاره به اینکه استاندار مازندران هم دغدغه مرکز استان را دارد، اظهار کرد: با اختیار تام از سوی استاندار مازندران، در مسئولیت فرمانداری ساری قرار می‌گیرم و وظایف فرماندار مشخص است و نیاز به تعریف ندارد.....(ادامه)
شمال نیوز: دبیر حزب توسعه و اعتدال استان مازندران گفت: با حضور مرتضی بانک رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه، اولین همایش بزرگ این حزب در استان مازندران برگزار می‌شود.

اولین همایش حزب اعتدال و توسعه در مازندران برگزار می‌شود
شمال نیوز: دبیر حزب توسعه و اعتدال استان مازندران گفت: با حضور مرتضی بانک رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه، اولین همایش بزرگ این حزب در استان مازندران برگزار می‌شود. (ادامه)
عارف رئیس می‌شود؟
(ادامه)
شمال نیوز: مدیریت ناتوان استانداری موجب شده است تا بدنه ی حامیان دولت از مشارکت در اداره ی امور برکنار بمانند و تدبیر کارها به درستی انجام نشود. عزل و نصب های استانداری نیز به جای کمک به بهبود اوضاع به تحریک و تنش زایی منطقه ای انجامیده است.

اصلاح طلبان ساری هم بیانیه دادند
شمال نیوز: مدیریت ناتوان استانداری موجب شده است تا بدنه ی حامیان دولت از مشارکت در اداره ی امور برکنار بمانند و تدبیر کارها به درستی انجام نشود. عزل و نصب های استانداری نیز به جای کمک به بهبود اوضاع به تحریک و تنش زایی منطقه ای انجامیده است. (ادامه)
فتح سنگر به سنگر، خیز دوباره، تکمیل پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، تکرار مجلس ششم و عناوینی از این دست راهبردهایی بوده که از سوی شخصیت‌ها و تحلیلگران سیاسی اصلاح‌طلب در ماه‌های اخیر برای ترسیم آنچه در جریان انتخابات مجلس دهم پیش‌روی اصلاح‌طلبان قرار دارد عنوان گذاشته شده است.
شورا‌های مختلف اصلاح‌طلبان چه می‌کنند؟/ از عارف تا ناطق همه گزینه‌های سر‌لیستی اصلاح‌طلبان
فتح سنگر به سنگر، خیز دوباره، تکمیل پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، تکرار مجلس ششم و عناوینی از این دست راهبردهایی بوده که از سوی شخصیت‌ها و تحلیلگران سیاسی اصلاح‌طلب در ماه‌های اخیر برای ترسیم آنچه در جریان انتخابات مجلس دهم پیش‌روی اصلاح‌طلبان قرار دارد عنوان گذاشته شده است. (ادامه)
گفتگو با یاسر قربانی
عضو هیئت علمی دانشگاه چرا استاندار ساروی نداشته ایم ؟
گفتگو با یاسر قربانی عضو هیئت علمی دانشگاه(ادامه)
علیرضا سعیدآبادی کدام دولت اصول گرا؟(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی دولت اعلام کرد: یارانه نقدی این ماه تا ۲۷ یا ۲۸ شهریور به حساب سرپرست خانوارهای واجد شرایط واریز می شود.
نوبخت: یارانه نقدی با تاخیر واریز می‌شود/ تحریم‌ها آخر امسال یا اوایل سال آینده حذف می‌شود
شمال نیوز: سخنگوی دولت اعلام کرد: یارانه نقدی این ماه تا ۲۷ یا ۲۸ شهریور به حساب سرپرست خانوارهای واجد شرایط واریز می شود. (ادامه)
شمال نیوز : با آغاز فعالیت دوهفته نامه ساحل امید با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی قاسمی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان مازندران با گستره فعالیت در استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موافقت شد..... دوهفته نامه ساحل امید مجوز انتشار گرفت
شمال نیوز : با آغاز فعالیت دوهفته نامه ساحل امید با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی قاسمی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان مازندران با گستره فعالیت در استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موافقت شد.....(ادامه)
واکنش اینستاگرامی احمدی نژاد به انتقادات هاشمی
(ادامه)
پاسخ اینستاگرامی احمدی‌نژاد به هاشمی
در پی سخنان آیت الله رفسنجانی امروز اینستاگرام منسوب به احمدی نژاد در مطلبی با انتشار بخشی از سخنان محمود احمدی نژاد در خرداد ماه سال جاری در همدان واکنش نشان داد. (ادامه)
نامه ۶۰۰ استاد دانشگاه به روحانی
بیش از ۶۰۰ تن از استادان دانشگاه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور، ضمن ستایش از تلاش دستگاه دیپلماسی برای رفع تهدیدهای ریشه‌دار و جلب اعتماد جامعه بین‌المللی، خواستار اقداماتی در جهت تلطیف فضای اجتماعات مردمی و ضرورت احترام به ملت های دیگر و نمادهای ملی آنها شدند. (ادامه)
"روحانی قرار است ۸ سال رئیس جمهور باشد"
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.