.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اختصاص تسهیلات 36 هزار میلیارد تومانی در مازندران
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه‌منابع استانداري مازندران از اختصاص تسهیلات 36 هزار میلیارد تومانی در مازندران خبر‌ داد.(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد.... علت فوت پدرم ایست قلبی بود/ با فائزه اختلاف فکری و سلیقه دارم
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد....(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر فرزاد جلالی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بابل منصوب کرد.
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر فرزاد جلالی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بابل منصوب کرد. (ادامه)
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟"
امام شاگرد خوبی به نام ‌آیت‌الله هاشمی به جامعه هدیه کرد/نه زیر بار زور و ظلم رفت و نه به کسی ظلم کرد؛شناسنامه او بایدحفظ شود(خبر)
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟" (ادامه)
شمال نیوز : وی معتقد است: «آقای ناطق‌نوری با توجه به شناخت محدودی که خود من دارم، در عین تجربه و پختگی‌ای که دارند یک نگاه نو مثل یک جوان دارد. این خیلی خوب است. ما کمتر کسی در عالم سیاست پیدا می‌کنیم که یک چنین نگاهی را داشته باشد.».... روحانی علاقه دارد در انتخاب رئیس جمهور بعدی نقش داشته باشد
شمال نیوز : وی معتقد است: «آقای ناطق‌نوری با توجه به شناخت محدودی که خود من دارم، در عین تجربه و پختگی‌ای که دارند یک نگاه نو مثل یک جوان دارد. این خیلی خوب است. ما کمتر کسی در عالم سیاست پیدا می‌کنیم که یک چنین نگاهی را داشته باشد.»....(ادامه)
قابل اعتناترین مسیر برای اصلاح ساختار اقتصادی، اصلاح نظام بودجه‌ریزی است اما بیش از یک دهه هنوز دولت نتوانسته در این راستا گام‌های مؤثری بردارد؛ زیرا پاسخ‌گویی مدیران را در سطوح مختلف مدیریتی افزایش می‌دهد؛ این در حالی است که عملکرد بودجه، احترام به قانون و مردم، تفسیر می‌شود. چرا بودجه‌های سنواتی اهداف را محقق نمی‌کند؟/ بودجه‌ریزی در ایران از بی‌احترامی به قانون تا پاسخگو نبودن مدیران(خبر)
قابل اعتناترین مسیر برای اصلاح ساختار اقتصادی، اصلاح نظام بودجه‌ریزی است اما بیش از یک دهه هنوز دولت نتوانسته در این راستا گام‌های مؤثری بردارد؛ زیرا پاسخ‌گویی مدیران را در سطوح مختلف مدیریتی افزایش می‌دهد؛ این در حالی است که عملکرد بودجه، احترام به قانون و مردم، تفسیر می‌شود.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام، گفت: این سخن که روحانی امروز نیاز به رأی ندارد، نارواست چراکه روحانی هر روز به رأی مردم نیاز دارد.


رییس‌جمهور: پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام/ اینکه "روحانی امروز نیاز به رأی ندارد" نارواست/ هیچ تشکلی را مخالف دولت نمی‌بینیم(خبر)
رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام، گفت: این سخن که روحانی امروز نیاز به رأی ندارد، نارواست چراکه روحانی هر روز به رأی مردم نیاز دارد. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه خط مشی دولت، خط مشی اعتدال است، تصریح کرد: مفهوم این اعتقاد این است که در چارچوب نظام و ضوابط همه کسانی که دارای ظرفیت و توانمندی هستند باید بکارگیری شوند..... اسلامی : در انتصابات با گرایش سیاسی کاری ندارم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه خط مشی دولت، خط مشی اعتدال است، تصریح کرد: مفهوم این اعتقاد این است که در چارچوب نظام و ضوابط همه کسانی که دارای ظرفیت و توانمندی هستند باید بکارگیری شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی اگر عقب‎نشینی‎هایی دارد تاکتیکی است. چاره‎ای جز این نیست، سیاستمدار همیشه نباید رو به جلو حرکت کند. البته استراتژی او باید این باشد ولی در تاکتیک باید روش یک گام به عقب و دو گام به جلو را پذیرفت...... روحانی، ۹۲ با «گازانبر» و ۹۶ با «لوله» کار را تمام کرد
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی اگر عقب‎نشینی‎هایی دارد تاکتیکی است. چاره‎ای جز این نیست، سیاستمدار همیشه نباید رو به جلو حرکت کند. البته استراتژی او باید این باشد ولی در تاکتیک باید روش یک گام به عقب و دو گام به جلو را پذیرفت......(ادامه)
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد. اصلاح طلبان و اصولگرایان چه سهمی از روحانی گرفته اند؟
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای فراکسیون امید در حالی بر انتشار فهرست اصرار دارند که بسیاری از فعالان سیاسی معتقد هستند این کار هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد..... راه را اشتباه رفته‌ای، فراکسیون امید را منحل کن !
شمال نیوز : اعضای فراکسیون امید در حالی بر انتشار فهرست اصرار دارند که بسیاری از فعالان سیاسی معتقد هستند این کار هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ...









از کنایه آیت الله طبرسی تا غیبت نمایندگان مرکز استان/ مقایسه جالب مازندران با اروپا توسط وزیر کشور/ وعده بزرگ و دست یافتنی استاندار
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ... (ادامه)
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،دکتر حسین رنجبران به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،دکتر حسین رنجبران به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد.(ادامه)
رییس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت ضمن تبریک رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آقایان غلامی و اردکانیان به عنوان وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو، به نقش مهم دانشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد، انتظار است که دانشگاه‌ها حضور مؤثرتری در حل مسائل و معضلات مهم کشور ایفا کنند.

تشکر روحانی از رای امروز نمایندگان به وزرا/ استانداران اردبیل، اصفهان، مازندران و یزد مشخص شدند
رییس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت ضمن تبریک رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آقایان غلامی و اردکانیان به عنوان وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو، به نقش مهم دانشگاه‌ها اشاره و تصریح کرد، انتظار است که دانشگاه‌ها حضور مؤثرتری در حل مسائل و معضلات مهم کشور ایفا کنند. (ادامه)
حکم جدید رئیس جمهور برای نهاوندیان
رئیس‌‌جمهور در حکمی محمد نهاوندیان و مسعود نیلی را به عنوان «عضو شورای پول و اعتبار» منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند.... تغییر رویکرد بومی گرایی به جابجایی استانداران
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند....(ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
نیویورک- ایرنا-رئیس جمهوری در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ادبیات جاهلانه، زشت، کینه‌توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی‌پایه از زبان رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران دیروز در این مجمع محترم شنیده شد، نه تنها این گونه سخن‌ها در شأن سازمان ملل نبود، بلکه در تقابل با خواسته امروز همه ملت‌ها از این اجلاس است، یعنی اتحاد دولتها برای مقابله با جنگ و تروریسم. ادبیات جاهلانه و کینه‌توزانه رئیس جمهورآمریکا در شان سازمان ملل نبود/عکس العمل متناسب و قاطع در مواجهه با نقض برجام(خبر)
نیویورک- ایرنا-رئیس جمهوری در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ادبیات جاهلانه، زشت، کینه‌توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی‌پایه از زبان رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران دیروز در این مجمع محترم شنیده شد، نه تنها این گونه سخن‌ها در شأن سازمان ملل نبود، بلکه در تقابل با خواسته امروز همه ملت‌ها از این اجلاس است، یعنی اتحاد دولتها برای مقابله با جنگ و تروریسم.(ادامه)
شمال نیوز : برجام حاصل بیش از دو سال مذاکرات فشرده است که نتیجه آن، مورد حمایت شورای امنیت ملل متحد، و جامعه جهانی قرار گرفت و به صورت بخشی از قطعنامه 2231 شورای امنیت در آمد. برجام متعلق به یک یا دو کشور نیست، برجام سند شورای امنیت، و متعلق به کل جامعه بین‌المللی است.
ایران در مواجهه با نقض برجام عکس العمل متناسب و قاطع خواهد داشت/ ما با حافظ جهان را فتح کرده‌ایم پس چه نیازی دیگر، به فتح جدید داریم؟!(خبر)
شمال نیوز : برجام حاصل بیش از دو سال مذاکرات فشرده است که نتیجه آن، مورد حمایت شورای امنیت ملل متحد، و جامعه جهانی قرار گرفت و به صورت بخشی از قطعنامه 2231 شورای امنیت در آمد. برجام متعلق به یک یا دو کشور نیست، برجام سند شورای امنیت، و متعلق به کل جامعه بین‌المللی است. (ادامه)
بخشی از جلسه روز چهارشنبه هیأت وزیران به بررسی گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای استانداران استان‌های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز اختصاص یافت و به رأی اعتماد هیأت وزیران به گزینه‌های پیشنهادی منجر شد.
نقش‌های خطیر استانداران(يادداشت)
بخشی از جلسه روز چهارشنبه هیأت وزیران به بررسی گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای استانداران استان‌های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز اختصاص یافت و به رأی اعتماد هیأت وزیران به گزینه‌های پیشنهادی منجر شد. (ادامه)
شمال نیوز: هیئت وزیران استانداران هفت استان کشور را تعیین کرد.

وزیر کشور: تا آخر شهریور تکلیف استانداران را روشن می‎کنیم/ ۷ استاندار جدید دولت دوازدهم را بهتر بشناسیم+ سوابق
شمال نیوز: هیئت وزیران استانداران هفت استان کشور را تعیین کرد. (ادامه)
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران
تقدير مدير كل سياسي وزارت كشور از تلاش هاي مدير كل سياسي استانداري مازندران محمد امين رضا زاده، مدير كل دفتر امور سياسي وزارت كشور با ارسال لوح سپاسي، از تلاش هاي جعفر قمي اويلي، مدير كل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري مازندران بخاطر برگزاري باشكوه و قانونمند انتخابات 29 ارديبهشت ماه 96 تقدير نمود. (ادامه)
سرنوشت فرزندان آیت‌الله؛دختران و پسران هاشمی بعد از پدر چگونه زندگی می‌کنند؟ /از ریاست محسن تا زندان مهدی/سکوت فائزه/فاطمه صریح تر از همیشه(خبر)
(ادامه)
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر قاسم جان بابایی را به عنوان معاون درمان این وزارتخانه و دکتر سید عباس موسوی را نیز به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب کرد.(ادامه)
ملاک انتصاب‎ها در دولت دوازدهم شایسته‌سالاری فارغ از قوم و مذهب است
(ادامه)
لزوم اخذ برنامه کاربردی از استانداران آتی(يادداشت)
(ادامه)
انتصاب اولین مدیر ارشد زن در وزارت بهداشت دولت دوازدهم
با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خانم دکتر طاهره چنگیز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد.(ادامه)
دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی
رئیس جمهور با بیان اینکه در معرفی کابینه دوازدهم تحت تاثیر و فشار از سوی هیچ حزب و جریانی نبوده ام گفت: شایعاتی که درباره قرارگرفتن لیست در اختیار رهبری مطرح می شود، صحیح نیست.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور تاکید کرد:‌ ما در دولت یازدهم ۳۱ استاندار و ۴۳۰ فرماندار را تغییر دادیم که البته این موضوع با سختی و مشکلات زیادی همراه بود.

۳۱ استاندار و ۴۳۰ فرماندار را در دولت یازدهم تغییر دادیم
شمال نیوز: وزیر کشور تاکید کرد:‌ ما در دولت یازدهم ۳۱ استاندار و ۴۳۰ فرماندار را تغییر دادیم که البته این موضوع با سختی و مشکلات زیادی همراه بود. (ادامه)
فائزه هاشمی: 4 عضو خانواده ممنوع‌الخروج شده‌اند
نمی دانم ولي بگذار نکاتی را بگویم. بعد از فوت پدر از قول من نقل کردند که بابا را کشتند! یا اینکه فائزه می خواهد مهاجرت کند، اما دروغ بود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.