.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ
«در روز حادثه تروریستی شاهچراغ « شهید سید فرید الدین معصومی» رفته بود زیارت تا قبل از پروازش به تهران، نماز اول وقت بخواند. اهمیت به نماز اول وقت شهادت را برایش دست یافتنی کرد. حتی من به شوخی به او می‌گفتم، نقطه عطف زندگی تو ازدواجت با خواهر من بود، اما واقعا نقطه عطف زندگی فرید آنجایی بود که همه‌ امکانات عالی و پیشنهادات خیلی خوب را در خارج از کشور رها کرد و به لطف خدا روز به روز بیشتر اوج گرفت.»(ادامه)
چرا جوانان شعارهای ۲۸+ می دهند؟/ بی توجهی به «سواد سلامت روان» در کشور
یک استاد دانشگاه گفت: هزار ساعت برنامه در تلویزیون در شبکه های مختلف ساخته شده اما حتی در یک مورد، یک روانشناس درباره «سواد سلامت روان» صحبت نکرده است.(ادامه)
بازداشت یک فرد مسلح در دانشگاه تهران
عصر دیروز فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشت، وقتی با درخواست مأموران حفاظت فیزیکی مبنی بر ارائه کارت دانشجویی روبرو شد، اقدام به درگیری با آنها و با ضربات چاقو 2 مامور و 2 دانشجو را زخمی کرد.(ادامه)

شمال نیوز:

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند فقط دانشجویان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند (ادامه)
شعارهای رکیک تجمع دانشجویان شریف لکه ننگ ساحت دانشگاه
تجمع دانشجویان دانشگاه شریف با شعارهای رکیک و الفاظ شنیعی همراه شد که بسیاری از دانشجویان و اساتید خود این دانشگاه نسبت به آن موضع‌گیری کردند. اساتید و دانشجویان معتقدند این افراد هیچ نسبتی با جریان دانشجویی ندارند.(ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. چطور اعتراض کنیم؟ کسی می‌داند؟(يادداشت)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. (ادامه)
در اربعین سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر انقلاب اسلامی همنوا با زائران کربلای معلّی یکپارچه ندای «لبیک یا حسین» سر دادند. مراسم اربعین امسال با شکوه‌تر از هر دوره دیگری در تاریخ برگزار شد/ این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد/ سفارش قرآنیِ تواصی به حق و تواصی به صبر دستورالعمل اساسی برای همیشه ما است(خبر)
در اربعین سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر انقلاب اسلامی همنوا با زائران کربلای معلّی یکپارچه ندای «لبیک یا حسین» سر دادند.(ادامه)
دستان خالی، دل‌های بزرگ
مسؤول هیأت دانشجویی لبیک یا مهدی (ع)بابل با بیان اینکه با دست خالی و کمک مردم توانستیم برنامه را برگزار کنیم، گفت: باید از این محافل یاد بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا از این دورهم بودن‌ها استفاده کنیم.(ادامه)
«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: دیشب یکی از دوستان لینک تصویر خانوادگی از ما در دانشگاه استرالیا را برایم ارسال کرد که ظاهرا یک شبکه ... فرزندان وزیر دولت رئیسی تابعیت استرالیا دارند؟ /پاسخ زارع پور درباره عکس خانوادگی در استرالیا
«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: دیشب یکی از دوستان لینک تصویر خانوادگی از ما در دانشگاه استرالیا را برایم ارسال کرد که ظاهرا یک شبکه ...(ادامه)
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از برگزاری المپیاد علمی- دانشجویی کشور در این دانشگاه خبر داد. برگزاری المپیاد علمی - دانشجویی کشور در مازندران
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از برگزاری المپیاد علمی- دانشجویی کشور در این دانشگاه خبر داد.(ادامه)
دبیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیشنهاد داد بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود و گفت: وجود مشاوران خانواده طی دو یا سه سال اول ازدواج باعث می‌شود که زوجین در موارد مختلف به آن‌ها مراجعه کنند و ضمن دریافت مشاوره و روش صحیح زندگی، به رفع اختلافات و دغدغه‌های احتمالی اقدام کنند. حجت‌الاسلام هاشمی: بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود
دبیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیشنهاد داد بیمه مشاوره زوجین راه‌اندازی شود و گفت: وجود مشاوران خانواده طی دو یا سه سال اول ازدواج باعث می‌شود که زوجین در موارد مختلف به آن‌ها مراجعه کنند و ضمن دریافت مشاوره و روش صحیح زندگی، به رفع اختلافات و دغدغه‌های احتمالی اقدام کنند. (ادامه)
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید. راهکار‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز که والدین باید بدانند
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید.(ادامه)
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است. بله! ما مافیا هستیم!
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است.(ادامه)
شمال نیوز: تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در اقدامی جهادی   ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه ساری را ویزیت و مراحل درمانی آ«ان را پیگیری کرد . ویزیت رایگان ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه در سومین اردوی جهادی
شمال نیوز: تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در اقدامی جهادی ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه ساری را ویزیت و مراحل درمانی آ«ان را پیگیری کرد .(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
مرگ فک خزری در بابلسر
لاشه یک قلاده فوک خزری در ساحل پشت خوابگاه دانشجویی نواب بابلسر کشف شد.(ادامه)
معافیت‌های جدید سربازی در راه است؟/ توضیح عضو کمیسیون امنیت ملی
مهر نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر به کل خدمت سربازی را حذف کنیم یا اینکه معافیت‌های سربازی را بیش از اندازه افزایش دهیم، دست نیروهای نظامی خالی می‌شود.(ادامه)
به دانشجویان وام اجاره خانه داده می شود/جزییات
در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت هم ۱۲۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۶۵ میلیون تومان به عنوان ودیعه مسکن به دانشجویان «متاهل» اعطا می شود.(ادامه)
صداوسیمایی را تحویل گرفتیم که چندین رییس داشت/ دل ما هم از تبلیغات بازرگانی خون است/ سند تحول صداوسیما را خرداد منتشر می‌کنیم/ برخی مجری‌ها حقوق زیادی می‌خواهند/ واکنش به بازگشت فردوسی‌پور ....(خبر)
(ادامه)
ثبت ۶ میلیون نفرشب اقامت طی تعطیلات عیدفطر در مازندران
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از ۸ تا ۱۵ ادریبهشت طی ۸ شبانه‌روز ۶ میلیون و یک‌هزار و ۴۳۳ نفر شب اقامت در تاسیسات و زیرساخت‌های اقامتی مازندران به ثبت رسید. (ادامه)
استاندار جدید کرمان منصوب شد
محمدمهدی فداکار در جلسه صبح امروز هیئت دولت به عنوان استاندار جدید کرمان از هیئت وزیران رای اعتماد گرفته و جایگزین زینی‌وند شد. (ادامه)
اثر انگشت، تشخیص چهره، رمزعبور یا پین کدام یک برای گوشی امن تر است؟
اثر انگشت، تشخیص چهره، رمزعبور یا پین کدام یک برای گوشی امن تر است؟(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است. دولت تصمیم گرفته کارهای سخت را با درایت و کم‌ترین عوارض، پیگیری و اجرایی کند / با افزایش یارانه‌ها نمی‌توان مشکل اقتصادی مردم را حل و فصل کرد / در ۷ ماه گذشته درآمد مالیاتی ما ۱۱۰ درصد افزایش یافت / برای سند تحول دولت، ۵۰۰ صاحبنظر و ....(خبر)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است.(ادامه)
اگر کم می‌خوابید مراقب اندازه دور کمرتان باشید
افرادی که به خاطر مطالعه، کار یا بازی دیروقت می‌خوابند، نه تنها ساعات بیداری خود را بیشتر کرده اند، بلکه اندازه دور کمر خود را نیز افزایش داده اند.(ادامه)
محمدزاده لاجوردی پیش از این از سوی زارع پور به سمت عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده ویژه وزیر در امور امنیت منصوب شده بود. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد
محمدزاده لاجوردی پیش از این از سوی زارع پور به سمت عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده ویژه وزیر در امور امنیت منصوب شده بود.(ادامه)
جسد کودک غرق شده ورامینی پیدا شد
رییس هیات نجات غریق بابلسر از کشف پیکر غریق ۷ ساله پس از یک هفته جستجو خبر داد.(ادامه)
بازدید ۱۸۲ هزار نفر از موزه‌های مازندران
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بازدید ۱۸۲ هزار نفر از موزه‌های استان خبر داد.(ادامه)
ثبت حدود ۱۴ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
حدود ۱۴ میلیون نفر- شب اقامت در۱۶ روز اخیر در مراکز اقامتی مازندران ثبت شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.333 seconds.