.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرزین گفت: عامل اصلی نوسان نرخ ارز، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است و به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز برای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی می‌شود. رئیس بانک مرکزی: عامل اصلی نوسان نرخ ارز عملیات روانی است
فرزین گفت: عامل اصلی نوسان نرخ ارز، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است و به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز برای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی می‌شود.(ادامه)
آن ۴۴ هزار سند ملکی که بیرون آمده و رکورد غارتگری را طی ۱۶ سال پهلوی اول به نام خودش زده است و اینکه یک وجب از خاکِ کشور ایران در طول دوران انقلاب اسلامی را به بیگانه‌ای ندادیم، خودش سندِ واقعی اعتقاد به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است. مهران رجبی: پهلوی‌ها ایران را غارت و ولی‌فقیه کشور را حفظ کرد
آن ۴۴ هزار سند ملکی که بیرون آمده و رکورد غارتگری را طی ۱۶ سال پهلوی اول به نام خودش زده است و اینکه یک وجب از خاکِ کشور ایران در طول دوران انقلاب اسلامی را به بیگانه‌ای ندادیم، خودش سندِ واقعی اعتقاد به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.(ادامه)
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد. اخراج یا استعفا ؛ واقعیت ماجرای استادیار دانشگاه مازندران چیست ؟
دانشگاه مازندران اعلام کرد دکتر فرشید نوروزی برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی نه تنها اخراج نشده بلکه همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد.(ادامه)
 با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد. سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد
با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر  دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.

تغییر استانداران کلید خورد / یک استاندار عزل شد
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر دو استاندار دیگر نیز وجود دارد. (ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
نمایشگاه توانمندی های هوافضای سپاه پاسداران در ساری برپا شد
نمایشگاه میدانی تجهیزات و توانمندی های نیروی هوافضای سپاه پاسداران اسلامی در ساری برپا شد.(ادامه)
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند.
جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر سقوط می‌کند! / ۹۷درصد بازداشتی ها گریه می‌کنند تا آزاد شوند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند. (ادامه)
انتقادی که رئیس جمهور برای آن پاسخی نداشت(يادداشت)
(ادامه)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید. به من توصیه کردند روز ۱۶ آذر به دانشگاه نیایم/ صحبت‌های انتخاباتی ام درباره اینترنت یادم هست / ما گفت‌وگو را در دانشگاه مفید می‌دانیم/ دلیل محدودیت‌های اینترنتی ناامنی و اختلالی است که دشمن ایجاد کرده/در کردستان یک آقایی شکلاتی به من داد، چه کردند با این بیچاره(خبر)
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود و به من گفت، دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند، اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
موافقان رای اعتماد به بذرپاش چه گفتند؟
نمایندگان موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند. (ادامه)
۱۶ آذر ۱۳۳۲؛ روزی که هم کشتند و هم ژست آزادی گرفتند
سند جنایت آشکار رژیم پهلوی، آمریکا و انگلیس در دانشگاه در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ثبت شده است.(ادامه)
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد. دانشجویان شهید در جبهه/ چند نفر از فرماندهان جنگ، دانشجو بودند؟
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد.(ادامه)
واکاوی علل مسمومیت دانشجویان / غذای ارزان یا خرابکاری؟
آمار رسمی از مسمومیت حدود ۱۲۰۰ دانشجو در ۳ دانشگاه کشور حکایت دارد، در گزارش زیر به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
به‌مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش و فناوری، نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه مازندران، ۱۳ آذرماه با حضور رئیس، معاونان و مدیران در سالن همایش‌های سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد جلسه هیئت رئیسه دانشگاه مازندران برگزار شد
به‌مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش و فناوری، نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه مازندران، ۱۳ آذرماه با حضور رئیس، معاونان و مدیران در سالن همایش‌های سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با گرامیداشت روز دانشجو گفت: استکبارستیزی رویکرد و ماهیت اصلی مراسم های ۱۶ آذر است. ماهیت ۱۶ آذر استکبار ستیزی است
ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با گرامیداشت روز دانشجو گفت: استکبارستیزی رویکرد و ماهیت اصلی مراسم های ۱۶ آذر است.(ادامه)
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند.
تجليل از فعالان دانشجويي هلال احمر دانشگاه علوم پزشکي بابل
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند. (ادامه)
خرابکار‌ها پای دیگ غذای دانشجویان
باتوجه به فراخوان‌های منتشرشده منتهی به ۱۶ آذر طراحی اقدامات خرابکارانه در دانشگاه‌ها که بتواند با درگیر کردن حجم بیشتری از دانشجویان زمینه اعتراضات دانشجویی را پررنگ‌تر از قبل ایجاد کند، بعید به نظر نمی‌رسد(ادامه)
امام جمعه بابل گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا سوار بر جریان اغتشاشات شده است تا به ملت ایران ضربه بزنند. هدف اتحادیه اروپا و آمریکا از اغتشاشات ضربه به ایران است
امام جمعه بابل گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا سوار بر جریان اغتشاشات شده است تا به ملت ایران ضربه بزنند.(ادامه)
شرایط جدید تجمع دانشجویی اعلام شد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر ۵۰ نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن‌ را بپذیرند.(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است. نماینده تهران: تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است.(ادامه)
به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه، محفل انس با قرآن، در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد. محفل انس با قرآن در دانشگاه مازندران برگزار شد
به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه، محفل انس با قرآن، در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: تیم پزشکان جهادی بدون مرز دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عمادی پزشک مازندرانی دارنده مدال صلح و فداکاری ژنو، با هدف ارائه خدمات درمانی به کشور زیمباوه عزیمت کردند. خدمات جهادی ، درمانی پزشک بدون مرز مازندرانی در کشور آفریقایی زیمباوه
شمال نیوز: تیم پزشکان جهادی بدون مرز دانشگاه علوم پزشکی تهران به سرپرستی دکتر عمادی پزشک مازندرانی دارنده مدال صلح و فداکاری ژنو، با هدف ارائه خدمات درمانی به کشور زیمباوه عزیمت کردند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
تلاش برای بیان دروغ بزرگ با جزئیات
مسؤول بسیج دانشجویی مازندران گفت:دشمنان در فضای مجازی تلاش کردند که دروغ بزرگ با جزئیات گفته شود و مخاطب باور کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.492 seconds.