.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است. وزیر صمت: به جای خودروسازی خودروبازی می‌کنیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است.(ادامه)
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد: بیست جمله از رهبر معطم انقلاب درباره «بسیج»
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد:(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود.  برای عزای فاطمیه ۱۴۰۲ شعار پیشنهاد دهید
امسال هم مانند سال‌های گذشته، «فراخوان پیشنهاد شعار محوری فاطمیه» برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی جامعه بزرگ هیأتی و نخبگان فرهنگی، شعارمشترک ایام فاطمیه ۱۴۰۲ انتخاب شود. (ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد. جزئیاتی از پرونده شهادت شهید روح‌الله عجمیان
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد.(ادامه)
مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تمدید شد. مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد
مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تمدید شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند. درخشش نخبه مازندرانی در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی ۱۴۰۲ کشور
شمال نیوز : درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند.(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
عکس خنده دار از خوابگاه دانشجویی پسران
عکسی از خوابگاه دانشجویان پسر، در فضای مجازی پربازدید شد.(ادامه)
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.» ماجرای از حال رفتن دانشجوی دختر دانشگاه تهران
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.»(ادامه)
برنامه آینده نیروی دریایی ارتش حضور در قطب جنوب است/ بهترین مقر برای کنترل موشک‌های بالستیک است/ از سواحل مکران مستقیما به قطب جنوب وصل هستیم/ ناوگروه ۳۶۰ ارتش چگونه فرانسوی‌ها را شوکه کرد؟(خبر)
(ادامه)
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد. واکنش وزارت علوم به حواشی جلسه دفاع یک دانشجو در دانشگاه تهران
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
رهبر انقلاب در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین، خطاب به آنان توصیه کردند: راه معنویت وحاکمیت توحید را با استحکام راهپیمایی اربعین طی کنید. اگر استقامت کردید قله را فتح خواهید کرد | شما می‌توانید مایه‌ امید باشید | همانند راهپیمایی اربعین راه معنویت و حاکمیت توحید را طی کنید/ همیشه حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید(خبر)
رهبر انقلاب در پایان عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین، خطاب به آنان توصیه کردند: راه معنویت وحاکمیت توحید را با استحکام راهپیمایی اربعین طی کنید.(ادامه)
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد. الیاس حضرتی دوباره دبیرکل حزب اعتماد ملی شد
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
جمعیت هلال‌ احمر دارو‌های مازاد نیاز مردم را در قالب پویش ملی مرهم زائر برای استفاده زائران اربعین حسینی جمع‌آوری می‌کند. اجرای پویش ملی مرهم زائر در استان
جمعیت هلال‌ احمر دارو‌های مازاد نیاز مردم را در قالب پویش ملی مرهم زائر برای استفاده زائران اربعین حسینی جمع‌آوری می‌کند.(ادامه)
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد. در این مرحله وارد "بررسی صلاحیت" نمی‌شویم/ تایید مدارک توسط نهادهای مرجع انجام می‌گیرد/ ثبت‌نام نهایی نیازمند تایید مدارک است
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.(ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند. ۶۱ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند.

انتقاد استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت بنگاه های املاک
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند. (ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ رئیسی در اجتماع دانشجویی ونزوئلا
حضور روسای جمهور ایران و ونزوئلا در اجتماع دانشجویان و جوانان ونزوئلایی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.