.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
اردوی جهادی قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در روستا‌های منطقه بندپی شرقی برگزار شد. برگزاری اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل در بندپی شرقی
اردوی جهادی قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در روستا‌های منطقه بندپی شرقی برگزار شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند. دشمنان احمق در اغتشاشات پائیز هم ملت ایران را نشناختند/ انتخابات آینده بسیار مهم است؛ دشمن از همین حالا توپخانه‌های خود را به طرف این انتخابات روشن کرده است/ نسل‌های جدید به آشنایی بیشتر با امام بزرگوار نیازمندند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
مرحله اول آزمون نظری دوره تربیت مربی پایه هلال احمر در روز ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. برگزاری مرحله اول آزمون نظری دوره تربیت مربی پایه
مرحله اول آزمون نظری دوره تربیت مربی پایه هلال احمر در روز ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود. ‌اجرای حکم اعدام ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی
رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت  از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. دانشگاه مازندران میزبان جشنواره بین المللی حرکت
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
 ۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند. نامه تند ۸ بسیج دانشجویی به مخبر: اگر «پاسخگو» نیستید، «استعفا» دهید
۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند. تقطیع سخنان رهبری صدای خبرنگار BBC را هم درآورد!
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که .... دانشگاه مازندران چالش‌هایی جدی در حوزه تضییع حقوق برخی اساتید ایجاد کرده است
شمال نیوز : سعید ابراهیمی گفت : شاید رغبت بیش از اندازه برخی به تدریس یا جایگاه والای استاد در دانشگاه، باعث شده آنها بدون دستمزد هم حاضر به تدریس در دانشگاه باشند البته در کنار این امر آنچه که برای این دسته مهم است، سابقه تدریس و امید آنها به این است که ....(ادامه)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
راه روشن انقلاب را با جدیت دنبال کنید/ کشور نیازمند آرمانخواهی،امید وعقلانیت است/ کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ / کشور، بحمدالله در حال پیشرفت است/ توقع بنده از خصوصی‌سازی، تا حالا برآورده نشده(خبر)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ (ادامه)
وزارت علوم در اطلاعیه ای با موضوع پوشش و حجاب اعلام‌ کرد از ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به معدود دانشجویانی که قوانین دانشگاه درباره حجاب و عفاف را رعایت نکنند، معذور است. عدم ارائه خدمات به دانشجویانی که حجاب را رعایت نکنند
وزارت علوم در اطلاعیه ای با موضوع پوشش و حجاب اعلام‌ کرد از ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به معدود دانشجویانی که قوانین دانشگاه درباره حجاب و عفاف را رعایت نکنند، معذور است.(ادامه)
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه های دانشجویان نمونه، کمیسیون بررسی موارد خاص، انتقال دانشجویان از خارج به داخل و انتقال در دانشگاه های داخل خبر داد. بازنگری آیین نامه های دانشجویی در دستور کار قرار گرفت
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آیین نامه های دانشجویان نمونه، کمیسیون بررسی موارد خاص، انتقال دانشجویان از خارج به داخل و انتقال در دانشگاه های داخل خبر داد.(ادامه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد. میز بهتر است یا میدان؟(ديدگاه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد.(ادامه)
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است. رد پای مشکوک‌ترین مرد فرانسه در پشت پرده تجزیه طلبی در ایران
برنارد هانری لِوی عامل ویرانی چندین کشور به پدرخوانده تجزیه طلبان تبدیل شده است.(ادامه)
مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه کاهش تب خرید را در تالار حواله مرکز مبادله و نیما داشتیم، افزود: پنجشنبه، صف عرضه کنندگان ارز در این تالار و در بخش کالاهای اساسی خیلی پررنگ بود. خریداران ارز غیب شدند/ دلار در صف فروش
مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه کاهش تب خرید را در تالار حواله مرکز مبادله و نیما داشتیم، افزود: پنجشنبه، صف عرضه کنندگان ارز در این تالار و در بخش کالاهای اساسی خیلی پررنگ بود.(ادامه)
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت. مرحوم اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش که بود؟
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت.(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. امیرعبداللهیان : پنجره احیای برجام برای همیشه باز نمی‌ماند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است. بانک مرکزی حباب بازار سکه را کاهش می دهد
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
۲۴۹ مسجد تاکنون برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مازندران آماده شده است. برگزاری مراسم اعتکاف در ۲۴۹ مسجد مازندران
۲۴۹ مسجد تاکنون برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مازندران آماده شده است.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
علی اصغر باقرزاده گفت: دولت در این لایحه برای ساخت بیمارستان و تجهیز تخت‌های بیمارستانی اصلا ردیف بودجه قرار نداده است و نمی‌دانم از کدام منبع می‌خواهند بیمارستان‌های فرسوده و قدیمی را تعمیر و بودجه تجهیزات بیمارستان‌ها را تامین کنند. کلا 500 میلیارد تومان برای کل کشور درنظر گرفته شده است درحالی که ما به 6 هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم. نماینده بابلسر: با این لایحه‌ بودجه‌ای که دولت فرستاده قطعا دچار کمبود دارو می‌شویم
علی اصغر باقرزاده گفت: دولت در این لایحه برای ساخت بیمارستان و تجهیز تخت‌های بیمارستانی اصلا ردیف بودجه قرار نداده است و نمی‌دانم از کدام منبع می‌خواهند بیمارستان‌های فرسوده و قدیمی را تعمیر و بودجه تجهیزات بیمارستان‌ها را تامین کنند. کلا 500 میلیارد تومان برای کل کشور درنظر گرفته شده است درحالی که ما به 6 هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.493 seconds.