.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثبت‌نام ۱۴ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از ۱۶ آذر آغاز شده است و تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اظهار اینکهو  نیازمند کارگزان جوان و انقلابی هستیم وعده داد تا نیمی از مدیران را از بین جوانان برای سمت های مختلف در استان برگزیند. استاندار مازندران : نیازمند کارگزاران جوان و انقلابی در مازندران هستیم / متأسفانه در برخی از دولت‌ها مانع ورود جوانان و عقب ماندگی حوزه اقتصادی شدند / جوان گرایی و نداشتن روزمه اجرایی دلایل تأخیر در انتصاب مدیران استانی است ....(خبر)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اظهار اینکهو نیازمند کارگزان جوان و انقلابی هستیم وعده داد تا نیمی از مدیران را از بین جوانان برای سمت های مختلف در استان برگزیند.(ادامه)
رئیسی: عده‌ای در تلاشند همزمان با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند / می‌خواهند کاری کنند که مذاکرات به اقتصاد گره بخورد / دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیرند
رئیسی که به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شریف رفته، گفت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته های خود را به ملت تحمیل کنند. (ادامه)
عکس/ مراسم روز دانشجو با حضور رییس‌جمهور
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور رییس‌جمهور و با شعار صریح، شفاف، دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نشست خبری با محور «تعامل دولت و مجلس» برگزار کرد. با این حال، صحبت‌های او گاه رنگ و بوی گلایه و انتقاد گرفت. او از تعامل با کل مجلس گفت، در عین حال از رویکرد برخی نمایندگان مجلس نسبت به دولت انتقاد کرد. ۲۵۵ مورد سؤال از دولت انجام شده است و به ۵/۴ برابر قبل رسیده است / ۱۰۰ سؤال را فقط سه نماینده مطرح کرده‌اند / نمایندگان صبر کنند اگر کم کاری شد، سؤال کنند، ولی تازه کار شروع شده است / چشم نمایندگان به صندوق رأی و میزان محبوبیتش در حوزه نمایندگی‌اش نباشد
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نشست خبری با محور «تعامل دولت و مجلس» برگزار کرد. با این حال، صحبت‌های او گاه رنگ و بوی گلایه و انتقاد گرفت. او از تعامل با کل مجلس گفت، در عین حال از رویکرد برخی نمایندگان مجلس نسبت به دولت انتقاد کرد.(ادامه)
به‌جای سوال‌های صوری، من را نقد کنید/ زیبنده نیست این تعداد زندانی داشته باشیم/ در طول پنج ماه اخیر هیچ زندانی نیست که حداقل یکبار بازرسی نشده باشد/ روایتی عجیب از اختلاف قیمت‎گذاری زمین بابک زنجانی ....(خبر)
(ادامه)
نام‌گذاری روز ۱۶ آذر به‌عنوان روز دانشجو که نماد مبارزه نسل جوان و اندیشمند ایرانی با سلطه بیگانگان بر کشور بود، به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و سرکوب اجتماع دانشجویان توسط عوامل سرکوبگر رژیم پهلوی بازمی‌گردد، اجتماع دانشجویان در روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یعنی ۱۱۰ روز پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران که در اعتراض به ورود «ریچارد نیکسون» معاون رئیس‌جمهور وقت امریکا که جهت مشروعیت بخشیدن به حکومت کودتایی شاه، شکل‌گرفته بود، توسط عوامل رژیم سرکوب شد و سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران به ضرب گلوله نیرو‌های گارد رژیم شاه به شهادت رسیدند. روز دانشجو و انتظار از دانشجویان ۱۴۰۰(يادداشت)
نام‌گذاری روز ۱۶ آذر به‌عنوان روز دانشجو که نماد مبارزه نسل جوان و اندیشمند ایرانی با سلطه بیگانگان بر کشور بود، به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و سرکوب اجتماع دانشجویان توسط عوامل سرکوبگر رژیم پهلوی بازمی‌گردد، اجتماع دانشجویان در روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یعنی ۱۱۰ روز پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران که در اعتراض به ورود «ریچارد نیکسون» معاون رئیس‌جمهور وقت امریکا که جهت مشروعیت بخشیدن به حکومت کودتایی شاه، شکل‌گرفته بود، توسط عوامل رژیم سرکوب شد و سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران به ضرب گلوله نیرو‌های گارد رژیم شاه به شهادت رسیدند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۱۴۰۱ از فردا
ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از فردا سه‌شنبه مورخ ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. (ادامه)
تدوین آموزش های مهارتی ترکیبی برای دانشجویان در کشور
معاون وزیر کار، تعاون و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از تهیه و تدوین بسته و دوره های آموزشی مهارتی ترکیبی ویژه دانشجویان برای کسب مهارت و ورود به بازار کار خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است.... تولید کننده‌ جوان : مدیران ارشد مازندران دغدغه اشتغال را ندارد / مسؤولان نه تنها حمایت‌مان نمی‌کنند بلکه در کار ما سنگ‌اندازی هم می‌کنند
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است....(ادامه)
واکنش رئیسی به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت: مسئولین نه تنها دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند / عده‌ای قصد دارند مردم را عصبانی کنند
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی ، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد بی‌نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند. (ادامه)
شمال نیوز : با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «رضا حسین خانی» به عنوان «بازرس ویژه» این دبیرخانه منصوب شد. حکم سعید محمد برای یک جوان 24 ساله در دبیرخانه مناطق آزاد
شمال نیوز : با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «رضا حسین خانی» به عنوان «بازرس ویژه» این دبیرخانه منصوب شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: امکانات ناشی از فضای مجازی و رسانه‌ای برای روشنگری و پاسخ به ابهامات مغتنم است / دانشجویان هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام‌زدایی کنند
مراسم عزاداری اربعین سید و سالا شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب با وفای ایشان از طریق ارتباط تصویری از دانشگاه تهران (محل تجمع هیئت‌های دانشجویی) با حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. (ادامه)
عکس/ رهبر انقلاب در مراسم عزاداری اربعین ۱۴۰۰
براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم امسال به صورت ارتباط تصویری و صرفاً با حضور جمعی از نمایندگان هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. ۱۴۰۰/۷/۵ (ادامه)
مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور رهبر انقلاب
مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان، به صورت ارتباط تصویری و با حضور رهبر انقلاب برگزار در حال برگزاری است. (ادامه)
کسب کرسی کشوری از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل
دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بابل کرسی کمیته مرکزی شبکه دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی کشور را کسب شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است. شریعتی : شاهد کاهش انگیزه مدیران مازندران هستیم / وزیر را در معذورات انتخاب استاندار قرار نمی‌دهیم / اولویت ما استاندار بومی است
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است.(ادامه)
شریعتی: منطقه آزاد با واردات ماشین شاسی بلند مغایر است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه منطقه آزاد به معنای واردات ماشین شاسی بلند نیست، گفت: رشد قیمت ها از جمله پیامدهای طرح منطقه آزاد در استان بوده است.(ادامه)
حقوق شهریور دانشجو معلمان چقدر خواهد بود؟
(ادامه)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد. حکم وزیر علوم برای وزیر احمدی‌نژاد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی محمد سلیمانی را به عنوان قائم مقام خود و رییس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه این وزارتخانه منصوب کرد.(ادامه)
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه «علیرضا زاکانی» را با ۱۸ رای به عنوان نوزدهمین شهردار پایتخت پس از پیروزی انقلاب برگزیدند. در رای گیری امروز و قبل از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران، «علیرضا جاوید»... علیرضا زاکانی با ۱۸ رای رسما شهردار تهران شد
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه «علیرضا زاکانی» را با ۱۸ رای به عنوان نوزدهمین شهردار پایتخت پس از پیروزی انقلاب برگزیدند. در رای گیری امروز و قبل از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران، «علیرضا جاوید»...(ادامه)
یکی از واکسن های کرونا برای زنان زیر ۵۰ سال توصیه نمی شود
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: یکی از واکسن‌های کرونا برای زنان زیر ۵۰ سال توصیه نمی‌شود و سعی می‌کنیم آن را به دانشجویان تزریق نکنیم. (ادامه)
مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی در روز عید غدیر/ عکس
مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی در روز عید غدیر برگزار شد. (ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
«مریم بانو کشاورزیان» مادر شهیدان والامقام «حبیب‌الله و محمد افتخاریان» و خواهر شهید «سیدجلیل میرصابر» به دیار باقی شتافت به فرزندان شهیدش پیوست. مادر شهیدان «افتخاریان» به فرزندان شهیدش پیوست
«مریم بانو کشاورزیان» مادر شهیدان والامقام «حبیب‌الله و محمد افتخاریان» و خواهر شهید «سیدجلیل میرصابر» به دیار باقی شتافت به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گمانه زنی های رسانه ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: ما سامانه‌ای ایجاد می کنیم که دوستان اگر پیشنهادی دارند مارا مطلع کنند و صاحبنظران و دغدغه مندان پیشنهاد ....(خبر)
(ادامه)
واکسیناسیون دانشجویان از شهریور
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در شهریور ماه جاری ۵۰۰ هزار نفر دانشجو را واکسینه خواهیم کرد، گفت: افراد بالای ۶۰ سال تا نیمه تیرماه واکسینه خواهند شد.(ادامه)
معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر ضرورت آغاز آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از واکسیناسیون اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌های در مردادماه جاری و واکسیناسیون کلیه دانشجویان تا پایان فصل پاییز خبر داد ....(خبر)
(ادامه)
کاهش جمعیت دانشجویی کشور
امید گفت:جمعیت دانشجویی کشور یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر کاهش داشت.(ادامه)
گزارش داماد، فرزندان و همسر علی لاریجانی به رهبر انقلاب
نماینده سابق مجلس گفت: داماد، بچه‌ها و همسر علی لاریجانی، اطلاعات را به رهبری رساندند و ایشان احساس کردند که در حق این خانواده ظلم شده است و ثابت شد که گزارش‌ها دروغ بوده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.