.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. در قوه قضاییه خیلی تلاش کردند که مرا به حاشیه ببرند / در انتخابات دوره قبل کمتر کسی به اندازه بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفت
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. (ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد.
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد. (ادامه)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت.
جای خالی دانشگاه در انتخابات ۱۴۰۰(يادداشت)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت. (ادامه)
پیام کلیدی رهبر انقلاب به کاندیداهای ریاست جمهوری
میزان بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات را بازخوانی کرده است.(ادامه)
عکس/ تصویری از تیتر یک مهم سایت رهبر انقلاب
تیتر یک سایت رهبر انقلاب به بیانات معظم له درباره انتخابات اختصاص یافته است. رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با تشکل‌های دانشجویی بیاناتی مهم درباره انتخابات و اهمیت حضور پرشور مردم مطرح کردند.(ادامه)
تصاویر/ دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی
در بیست و هشتمین روز ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲، عصر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی کشور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ایران، از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتگو و نظرات خود را بیان خواهند کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود. دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد/ برخی تصور کردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند/ / بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.(ادامه)
محمد هادى نژادحسینیان، وزیر دولت‌های موسوی و هاشمى رفسنجانی و سفیر اسبق جمهورى اسلامى ایران در سازمان ملل درگذشت. وزیر سابق صنایع درگذشت
محمد هادى نژادحسینیان، وزیر دولت‌های موسوی و هاشمى رفسنجانی و سفیر اسبق جمهورى اسلامى ایران در سازمان ملل درگذشت.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است. خدشه کردن در انتخابات و در دستگاه‌هایی چون شورای نگهبان غلط است/برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود(خبر)
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است.(ادامه)
مقام معظم رهبری: برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود
«این را هم همه بدانند که سیاست خارجی در هیچ جای دنیا در وزارت خارجه تعیین نمی‌شود. در همه جای دنیا مربوط به مجامع بالادستی و مسئولین عالی رتبه هستند که تعیین می‌کنند. البته وزارتخارجه هم مشارکت دارد. امّا مجری است.»(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت:تزریق واکسن کشندگی کرونا را کاهش می دهد/دانشجویان واکسینه می شوند
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا کشندگی را کاهش می دهد، گفت: میزان سرایت بیماری با تزریق واکسن تغییری نخواهد کرد.(ادامه)
واکسن برکت را با بهترین کیفیت به دست مردم خواهیم رساند
رئیس گروه دارویی برکت گفت: طبق قولی که دادیم واکسن کوو ایران برکت را با بهترین کیفیت و درکوتاهترین زمان به دست مردم خواهیم رساند.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
۲۸۷ کودک خیابانی در مازندران ساماندهی شدند
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به ساماندهی کودکان خیابانی گفت: سال قبل ۲۸۷ کودک خیابانی در استان ساماندهی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : روایتی جدید از پاسخ ابراهیم رئیسی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منتشر شده است. پاسخ قطعی ابراهیم رئیسی به احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : روایتی جدید از پاسخ ابراهیم رئیسی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر ماکنعلی رییس سازمان دامپزشکی کشور طی حکمی مدیر کل جدید دامپزشکی استان مازندران را منصوب کرد. مدیرکل جدید دامپزشکی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: دکتر ماکنعلی رییس سازمان دامپزشکی کشور طی حکمی مدیر کل جدید دامپزشکی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
ناگفته های یک پرستار از تزریق واکسن کرونا/دلهره قبل از تزریق و اشتیاق برای دریافت دوز دوم
یک پرستار بخش ICU بیمارستان امام خمینی ساری با بیان اینکه پس از تزریق واکسن کرونا عوارض جدی نداشتم، گفت: مشتاق هستم که دوز دوم واکسن را تزریق کنم چرا که خانواده‌ام بعد از تزریق واکسن به من تبرک گفتند!(ادامه)
عکس/ دست به سلاح شدن سخنگوی وزارت بهداشت
سیما سادات لاری، معاون دانشجویی و فرهنگی و سخنگوی وزارت بهداشت در سفره یک روزه خود به اصفهان از روند احداث سالن در حال ساخت میلاد و مجموعه تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد. (ادامه)
کسب رتبه هفتم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل در کشور
دانشگاه علوم پزشکی بابل در رتبه‌بندی پژوهشى سال ٩٩ دانشگاه‌های علوم پزشکى کشور رتبه هفتم را کسب کرده است.(ادامه)
شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در کشور به ۵ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش‌یافته، موسوم به ویروس انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه هنوز فاز چهارم هیچ واکسنی در دنیا آغاز نشده است، اظهار کرد: همه واکسن‌های تولیدی دنیا در فاز سه قرار دارند .... دکتر بابامحمودی : هدف دشمن پیشمرگ قرار دادن مردم ماست
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه هنوز فاز چهارم هیچ واکسنی در دنیا آغاز نشده است، اظهار کرد: همه واکسن‌های تولیدی دنیا در فاز سه قرار دارند ....(ادامه)
درختکاری بشار اسد و همسرش در طرطوس+ تصاویر
پارسینه: رئیس‌جمهوری سوریه و همسرش به همراه بیش از ۳۰۰ دانشجوی دختر و پسر از تیم‌های داوطلبانه دانشجویی سوریه اقدام به کاشت درخت در منطقه حرش التفاحه کردند که سال ۲۰۲۰ طعمه حریق شده بود.(ادامه)
اعتماد نوشت:ماجرای انتقاد به دولت حالا مدت‌هاست که به بخشی از عملکرد و شعارهای مسوولان بیرون دولت تبدیل شده و هرکس این گوشه و آن کنار، تریبونی به دست می‌آورد، لابه‌لای سخنانش، انتقادی هم به عملکرد دولت مطرح می‌کند.
رییسی کاندیدای انتخابات 1400 است؟
اعتماد نوشت:ماجرای انتقاد به دولت حالا مدت‌هاست که به بخشی از عملکرد و شعارهای مسوولان بیرون دولت تبدیل شده و هرکس این گوشه و آن کنار، تریبونی به دست می‌آورد، لابه‌لای سخنانش، انتقادی هم به عملکرد دولت مطرح می‌کند. (ادامه)
مهلت ثبت نام در کنکور ارشد ۱۴۰۰ تمدید شد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی تمدید شد.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟ احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی یا باهنر زیاد است/رای رئیسی بین قالیباف و جلیلی تقسیم می‌شود/ انتخابات ۱۴۰۰ فقط بین نیرو‌های انقلاب نیست
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد.... آمادگی ضرغامی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 1400
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد....(ادامه)
همزمان با روز دانشجو، جمعی از فعالین دانشجویی کشور در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه، نکاتی را مطرح کردند. رئیسی تکلیف انتخابات ۱۴۰۰ را مشخص کرد / به چیزی غیر از قوه قضائیه فکر نمی‌کنم
همزمان با روز دانشجو، جمعی از فعالین دانشجویی کشور در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه، نکاتی را مطرح کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.