.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ویژگی مهم احمدی نژاد اقتدار در مدیریت است
(ادامه)
حمايت مجمع اعتدالگرایان شمال از فراکسیون دانشگاهیان مجلس
(ادامه)
تجمع اعتراضی دختران دانشجو در دانشگاه مازندران
(ادامه)
تجمع 3 روزه فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان آموزش و پرورش مازندران
(ادامه)
ارائه لایحه رفع خشکسالی به مجلس
(ادامه)
رئیس مرکز پژوهشها ي شورای شهر رشت منصوب شد
(ادامه)
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند... اعتراض دانشجویی در دانشگاه بابل
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اعتراض به برکناری دکتر نجف‌پور ریاست این دانشگاه و انتصاب دکتر شکرانه شکوری کجوری از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران دست به اعتراض و تحصن زدند...(ادامه)
انتشار عملکرد نمایندگان مجلس هفتم /احمد توکلی، ركورد دار دومین نماینده بی نظم
(ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
وی با اشاره به سوء برداشت برخی از سخنان اخیر وی در همایش مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها پیرامون حمایت از جریان اصولگرایی تاکید کرد: آنچه بیان شده است هرگز به منظور حمایت سیاسی و جناحی نبوده است. از اصولگرایی بعنوان یک تفکر و اندیشه بنیادی نه یک جناح و حزب سیاسی حمایت می کنیم
وی با اشاره به سوء برداشت برخی از سخنان اخیر وی در همایش مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها پیرامون حمایت از جریان اصولگرایی تاکید کرد: آنچه بیان شده است هرگز به منظور حمایت سیاسی و جناحی نبوده است.(ادامه)
نتایج نظرسنجی اینترنتی مجمع اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
قصیده لبخند بر لبان مردم سرما زده مازندران!
(ادامه)
عذرخواهی استاندار مازندران از مردم
(ادامه)
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد  از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
يك ساروی دانشجوی نمونه کشور شد
در مراسم تقدير از دانشجويان نمونه دانشگاههاي كشور که با حضور دکتر احمدی نژاد رييس جمهور، وزراي علوم و بهداشت در نهاد رياست جمهوري برگزار شد از این دانشجوی نمونه کشوری سال ۸۶ با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد. (ادامه)
فرماندارتنكابن:جنبش دانشجویی نماد آزادی و عدالت خواهی
(ادامه)
پيام استاندار گیلان به مناسبت روز دانشجو
(ادامه)
بازدید رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاه دانشجویان
(ادامه)
خاتمي روز چهارشنته در شهر باران
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال و راهکارهای اجرایی سندچشم انداز
(ادامه)
این نشست با حضور اعضای شاخه‌های جوانان استان‌های مختلف، فعالان سیاسی و اجتماعی ، نمایندگان پیشین استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای انجمن های دانشجویی دانشگاه‌ها، مجمع زنان اصلاح‌طلب، مسوولین ستادهای ائتلاف اصلاح‌طلبان ...در این مراسم دکتر الهه کولایی ... اردوی جوانان مشاركتي در مازندران
این نشست با حضور اعضای شاخه‌های جوانان استان‌های مختلف، فعالان سیاسی و اجتماعی ، نمایندگان پیشین استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای انجمن های دانشجویی دانشگاه‌ها، مجمع زنان اصلاح‌طلب، مسوولین ستادهای ائتلاف اصلاح‌طلبان ...در این مراسم دکتر الهه کولایی ...(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
تغییر معاونین چند وزارتخانه و سازمان
(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
آتش سوزی در دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
برگزاری گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ، گفتمان دانشجویی روابط دختر و پسر برگزار شد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.