.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : فابیوس در دوران ریاست جمهوری میتران، در سال های 1984 تا 1986 سمت نخست وزیری را در کاخ الیزه فرانسه بر عهده داشت؛ سمتی که با اتهام دست داشتن در ارسال خون های آلوده به ایران به پایان رسید....
ماجرای خون‌های آلوده فرانسوی وارد شده به ایران چه بود؟
شمال نیوز : فابیوس در دوران ریاست جمهوری میتران، در سال های 1984 تا 1986 سمت نخست وزیری را در کاخ الیزه فرانسه بر عهده داشت؛ سمتی که با اتهام دست داشتن در ارسال خون های آلوده به ایران به پایان رسید.... (ادامه)
4 گناهی که سریعترین عقوبت وکیفر را دارد
رسول خدا صلی الله علیه وآله چهار عملی که باعث سریع ترین عقوبت می شوند را برشمردند. (ادامه)
لباس عجیب بازیگر جوان+عکس
محسن افشانی عکسی از خودش را منتشر کرده که روی لباسش نیازمندی‌های روزنامه نقش بسته است. (ادامه)
فتوای داعش برای همسران گروه های رقیب!
گروه تروریستی داعش در فتوایی، به بردگی گرفتن زنان جنگجویان گروه های رقیب را مجاز دانست. (ادامه)
بهترین‌های لیگ چهاردهم انتخاب شدند
در مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ چهاردهم حسین فرکی بهترین مربی، نفت تهران بهترین تیم و قاسم حدادی‌فر بهترین بازیکن شد. همچنین تیم نفت با دریافت سه جایزه در صدر برترین‌ تیم‌های این مراسم قرار گرفت. (ادامه)
عمل مستهجن یک آتلیه
رضا برای به دست آوردن مریم تلاش زیادی كرد. در دانشگاه عاشق‌اش شد و در برابر همه نارضایتی‌ها مانند كوه ایستاد. سرانجام....یك ماه بعد از عروسی و .... (ادامه)
عکس / حمید رسایی در دوران طفولیت
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامش عکسی از کودکی خود به مناسبت سالگرد تولدش منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: حضور مدیران در نماز جمعه چشمگیر نیست و ضروری است که مدیران حضوری پررنگ‎تر داشته باشند؛ برخی از مدیران که در شهرستان‎های مجاور حضور دارند از مدیران بومی بیشتر در نماز جمعه حضور دارند که جای قدردانی دارد.
رسولی: جایگاه امام جمعه تشریفاتی نیست
شمال نیوز: حضور مدیران در نماز جمعه چشمگیر نیست و ضروری است که مدیران حضوری پررنگ‎تر داشته باشند؛ برخی از مدیران که در شهرستان‎های مجاور حضور دارند از مدیران بومی بیشتر در نماز جمعه حضور دارند که جای قدردانی دارد. (ادامه)
دریای مازندران 23 قربانی گرفت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 32 نفر بر اثر غرق شدگی در آب های ساحلی دریای خزر در این استان از ابتدای فصل شنا تا کنون خبر داد. (ادامه)
روایتی خواندنی از کسی که خبر شهادت می‌داد
وقتی مردم عاطفی را می‌دیده‌اند، مثلا توی کوچه که می‌رفته، می‌فهمیدند یکی در این کوچه شهید شده است. حالا کیست؟ باید ببینند عاطفی توی کدام خانه می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است.

احمدی نژادی نیستم، این وصله ها به من نمی چسبد
شمال نیوز: رجب مولايی كه چندی پيش به دليل حضور در ميتينگ سياسی احمدي تژاد در بابل، جنجال ساز و پس از آن بركنار شده بود،مي گويد ؛ برخلاف ميل باطني و با دستور مقامات بالادستی خود در اين ميتينگ شركت كرده بوده است. (ادامه)
صاف کردن شکم با نوشیدنی‌های تابستانی
صاف کردن شکم و کوچک کردن آن یکی از سخت ترین کارها در تناسب اندام و کاهش وزن است. (ادامه)
وجود 5 هزار متر مرز آبی و پنج استان ساحلی امکانی است که وجود آن می تواند درآمدی سالانه معادل درآمد نفت از بخش گردشگری دریایی را برای کشوری مانند ایران به ارمغان آورد، این در حالی است که به هر دلیلی تا کنون این شاخه از گردشگری مغفول مانده است و برخی از کارشناسان براین باورند سردرگمی گردشگری دریایی در جولان کشتی‌های خارجی و غفلت متولیان/ همه از دریا می ترسیم
وجود 5 هزار متر مرز آبی و پنج استان ساحلی امکانی است که وجود آن می تواند درآمدی سالانه معادل درآمد نفت از بخش گردشگری دریایی را برای کشوری مانند ایران به ارمغان آورد، این در حالی است که به هر دلیلی تا کنون این شاخه از گردشگری مغفول مانده است و برخی از کارشناسان براین باورند(ادامه)
سربازی که یا داشتن نوه در حال خدمت در ناجا است
دو مرد عیالوار در سرنوشت‌هایی عجیب برای گذراندن دوره خدمت سربازی راهی پادگان‌ها شده و در حال گذراندن خدمت سربازی هستند. این دو مرد جوان که یکی از آنها پدر 4 فرزند و دیگری پدر سه فرزند و پدر بزرگ یک نوه است اکنون در حال گذراندن دوره خدمت در نکا هستند. (ادامه)
چند درصد مردم کشور موبایل دارند؟
طبق آمارهای ارائه شده تا پایان سال 1393 در استان تهران 58.9 درصد خانوارها به رایانه دسترسی داشته‌اند. (ادامه)
شمال نیوز:  محسن تنابنده بازیگر سریال «پایتخت» و کارگردان فیلم «گینس» عکسی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.
محسن تنابنده در دوران پیری
شمال نیوز: محسن تنابنده بازیگر سریال «پایتخت» و کارگردان فیلم «گینس» عکسی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرد. (ادامه)
شیر دادن نماینده مجلس به نوزاد در جلسه+ عکس
تصویری از نماینده پارلمان آرژانتین در فضای مجازی منتشر شده که سرآغاز یک کمپین حمایتی از زنان شد. (ادامه)
ذوق زدگی خواننده لس آنجلسی از حضور در صداوسیما+ عکس
خواننده لس آنجلسی با انتشار مطلبی در فیس بوکش از پخش تصویرش در صداوسیما ذوق زده شد. (ادامه)
ضوابط ایجاد رستوران‌های خارجی معروف در ایران
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اعلام آمادگی کمپانی "مک‌دونالد" برای پذیرش نمایندگی در ایران گفت: تاکنون درخواستی در این رابطه ارسال و مجوزی صادر نشده است اما طبق قانون اصناف کشور، اینگونه فعالیت‌ها نیازمند اخذ مجوز از اتحادیه‌های صنفی ذیربط است. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه4مرداد
(ادامه)
نایب رئیس شورای شهر گرگان انتخاب شد
در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر گرگان، صفرعلی پایین‌محلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان شد (ادامه)
عکس/ کار خوب بازیگر معروف و همسرش
گیلان آنلاین: امین زندگانی به همراه همسرش الیکا عبدالرزاقی در اینستاگرام کمپین منع گسترش جک های قومیتی را به راه انداخت.(ادامه)
داستان مرگ دختر جوان بر اثر جراحی بینی
سال هاست که جوانان به جراحی های زیبایی گرایش شدیدی پیدا کرده اند و برخی از آنان به یک بار عمل جراحی راضی نمی شوند و چندین بار خود را به تیغ جراحی می سپارند! گرایش افراد به سمت جراحی های زیبایی عوامل زیادی دارد که در این میان می توان تبلیغات فراوان را عامل مهمی در به وجود آمدن این پدیده دانست! (ادامه)
فعالیت انتخاباتی کارکنان کمیته امداد ممنوع شد
حراست کمیته امداد مکلف شده است با همکاری ادارات کل حقوقی و بازرسی این نهاد، افراد خاطی را شناسایی و به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی نماید. (ادامه)
۸ توصیه طب سنتی برای حفظ سلامتی
(ادامه)
مسعود پزشکیان،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که وقتی احمدی نژاد می تواند ریس جمهور باشد قطعا آقای ظریف می تواند اولی تر رئیس جمهور باشد.
وقتی احمدی نژاد می‌تواند رئیس جمهور باشد، ظریف نمی‌تواند دبیرکل سازمان ملل شود؟
مسعود پزشکیان،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که وقتی احمدی نژاد می تواند ریس جمهور باشد قطعا آقای ظریف می تواند اولی تر رئیس جمهور باشد. (ادامه)
نصب 13 دوربین فوق مدرن در شهر چالوس
در زمانی که مسئولیت شهرداری چالوس را به عهده گرفتم شهرداری بیش از 50 میلیارد ریال بدهی و حدود 100 میلیارد ریال تراکم شناور به مردم بدهکار بود که در طول این سه سال با سعی و تلاش و کمک پرسنل توانستیم بدهی شهرداری را پرداخت کنیم. (ادامه)
عراقچی به مجلس می رود
(ادامه)
فهرست بدهکاران نفتی ایران
لیست بدهکاران شرکت ملی نفت ایران در دوران تحریم به طور رسمی اعلام شد که پالایشگاه‌های اروپایی با ۳ میلیارد دلار و آسیایی‌ها با ۲ میلیارد دلار در صدر این لیست قرار گرفته اند.(ادامه)
شایعات تازه پیرامون نزدیکان احمدی‌نژاد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.