.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه علت آتش‌سوزی به نظر کارشناس آتش‌نشانی مبهم است، افزود: دو نفر از کارشناسان دادگستری در حال بررسی علت حریق هستند..... ابهام در علت آتش‌سوزی شبانه دانشگاه مازندران!
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه علت آتش‌سوزی به نظر کارشناس آتش‌نشانی مبهم است، افزود: دو نفر از کارشناسان دادگستری در حال بررسی علت حریق هستند.....(ادامه)
دختری که اشک ظریف را درآورد+عکس
نام دختری که با صحبت هایش برای تشکر از ظریف و صالحی و رئیس جمهور اشک حضار و همچنین روحانی، ظریف و صالحی را در آورد مژگان خطیبی است. (ادامه)
هنوز از یادها نرفته است که بر پایه اعلام بانک مرکزی، قرار بود از آبان امسال، از پذیرنده‌های دستگاه‌های کارت خوان فروشگاهی در ازای هر تراکنش، کارمزد کم شود. با اعلام این خبر بود که کسبه اعلام کردند ... طرح کارمزد گرفتن از خدمات الکترونیک از جیب مردم به کام بانک ها/آیا این موضوع صحت دارد؟
هنوز از یادها نرفته است که بر پایه اعلام بانک مرکزی، قرار بود از آبان امسال، از پذیرنده‌های دستگاه‌های کارت خوان فروشگاهی در ازای هر تراکنش، کارمزد کم شود. با اعلام این خبر بود که کسبه اعلام کردند ...(ادامه)
5 راه ساده برای پیشگیری از سکته مغزی
(ادامه)
کسی هست که با دیدن این عکس نخندد؟
احمد مهران‌فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت عکسی از خودش در کنار هومن حاجی‌عبداللهی و محمدرضا علیمردانی را در اینستاگرام منتشر کرد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه3مرداد
(ادامه)
شمال نیوز: مسابقه فینال جام رمضان بهشهر با بروز درگیری میان تماشاگران و دخالت نیروی انتظامی برای حل این مشکل ناتمام ماند .
گاز اشک آور، مسابقه فینال فوتسال جام رمضان را ناتمام گذاشت‎
شمال نیوز: مسابقه فینال جام رمضان بهشهر با بروز درگیری میان تماشاگران و دخالت نیروی انتظامی برای حل این مشکل ناتمام ماند . (ادامه)
امام جمعه خرم آباد درگذشت مادر شهید سلیمانی فر را تسلیت گفت
(ادامه)
سامی یوسف "اولین سرود بین ادیان" را اخیرا اجرا کرده است که ویدئوکلیپ آن در اردن و فلسطین و اسرائیل تصویربرداری شده است.
سامی یوسف در صداوسیما ممنوع شد!
سامی یوسف "اولین سرود بین ادیان" را اخیرا اجرا کرده است که ویدئوکلیپ آن در اردن و فلسطین و اسرائیل تصویربرداری شده است. (ادامه)
محمدپور مدیرکل محیط زیست گیلان می شود
شمال نیوز: در روزهای آینده مدیر کل جدید محیط زیست استان گیلان منصوب خواهد شد. (ادامه)
اگر کسی به ما سیلی زد چه کنیم؟!
روانشناسی انتقام (ادامه)
ورزشکاران مازندران به دیداررهبری می‌روند
رئیس سازمان بسیج ورزش مازندران از ملاقات و دیدار جامعه ورزش مازندران با رهبر معظم انقلاب خبر داد. (ادامه)
دوران نامزدی و قوانین حاکم بر آن را بهتر بشناسید
(ادامه)
شمال نیوز: طی روزهای اخیر شایعه ای در فضای مجازی مجددا قوت گرفته است مبنی بر این که اسفندیار رحیم مشایی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور گذشته دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد. آیا اسفندیار رحیم مشایی هم دستگیر شد ؟
شمال نیوز: طی روزهای اخیر شایعه ای در فضای مجازی مجددا قوت گرفته است مبنی بر این که اسفندیار رحیم مشایی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور گذشته دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد.(ادامه)
ظهور یک شغل کاذب در بیمارستان‌ ها
دستمزد یک شب همراه مریض ماندن - که دیگر خودش به یک شغل تبدیل شده - چقدر است؟ (ادامه)
عکس‌هایی هوایی از کره زمین
(ادامه)
عکس/ بازداشت چند داعشی در نجف
نیروهای ویژه عراقی شماری از عناصر گروه تروریستی داعش را در شهر نجف اشرف دستگیر کردند.(ادامه)
تجاوز یک مدیر مدرسه به ۱۸۰ دانش آموز
تجاوز یک مدیر مدرسه خصوصی در کالیفرنیا به بیش از ۱۸۰ دانش آموز دختر این مدرسه، رسوایی جدیدی را برای غرب رقم زد. (ادامه)
تصاویر/ استقبال از احمدی نژاد در شهرکرد/ قهرمان هسته ای، ما به تو وابسته ایم…
سایت دولت بهار نوشت: دکتر محمود احمدی نژاد در میان استقبال پرشور مردم با شعارهایی چون احمدی خیلی مرده، قول داده برمی گرده ، قهرمان هسته ای، ما به تو وابسته ایم، بایست که ایستاده ایم ، اسطوره هسته ای، خوش آمدی خوش آمدی، احمدی بت شکن، بت بزرگو بشکن، یار علی در نهروان، سکوتو بشکن قهرمان، احمدی ستاره، ایران در انتظاره ، احمدی قهرمان، امید مستضعفان و … وارد شهرکرد شد. وی پیش از وزود به شهر با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه ، به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد. دکتر احمدی نژاد پس از سخنرانی در چلیچه در گلزار شهدای شهر کیان هم حضور یافت و پس از قرائت فاتحه در جمع دوستداران انقلاب سخنرانی کرد.(ادامه)
چرا داعش عروس و داماد فلوجه را اعدام کرد؟
داعشی‌ها یک زن و مرد عراقی از اهالی شهر فلوجه را به دلیل عدم پیروی از قوانین داعش در ثبت عقد ازدواج، اعدام کردند. (ادامه)
پاسخ های جالب بازیگر نقش همسر نقی معمولی
ریما رامین فر که به دعوت برنامه زنده رود به اصفهان سفر کرده بود در این برنامه پاسخ های جالبی به مجری برنامه در مورد زندگی خصوصی و همچنین وضعیت سریال پایتخت داد.(ادامه)
کری:به تیم ایرانی گفتم شعار مرگ بر آمریکا احمقانه است
وزیر خارجه آمریکا با حضور در شورای روابط خارجی آمریکا به گفتگو درباره مذاکرات هسته‌ای ایران پرداخت و به سوالات «ریچارد هاس» مجری این نشست پاسخ داد.(ادامه)
قاسمی فینالیست شد
آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان راهی دیدار نهایی رقابت‌های بین المللی جام زیلکوفسکی لهستان شد.(ادامه)
یک خبر عجیب شش روز پس از سیل
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بستگان هفت نفر در تهران و ۲ نفر در البرز اعلام مفقودی کردند، گفت: آب مفقودین را در مسیرهای خیلی طولانی برد طوری که چند مفقود سیل کن در بوستان جوانمردان پیدا شدند. (ادامه)
دولت از نوشابه مالیات بگیرد، به شیر بدهد
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی علل کاهش مصرف شیر را در مقایسه با نوشابه های گازدار در میان خانوارهای کشور را مورد مطالعه قرار داد. (ادامه)
فتوای ۳ مرجع تقیلد به ارتداد رییس فرقه انحرافی حلقه +تصاویر
حکم ارتداد رییس فرقه انحرافی حلقه پس از ارسال جزوات، آثار سمعی و بصری، سی‌دی‌ها و مدارک موجود برای مراجع تقلید صادر شد. مراجع تقلید با بررسی جزوات و سی‌دی‌های موجود از رییس فرقه انحرافی حلقه با ارائه توضیحاتی او را مرتد اعلام کردند. (ادامه)
دستور وزیرکشور درباره قتل یک پزشک
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حادثه ناگوار به وقوع پیوسته در اردبیل ضمن ایجاد تاثر و تالم در بین هموطنان، بار دیگر ضرورت التزام به رعایت قانون و پرهیز از خشونت برای ایجاد امنیت روانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد. (ادامه)
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است..... آنچه البته به جايي نرسد فرياد است!
شمال نیوز : رودخانه شهر من سالهاست كه دست آويز و بهانه خوبي براي سخنراني هاي انتحاباتي شده است . ساماندهي رودخانه تالار چه واژه قشنگ و مهم و پركاربردي روي كاغذ است.....(ادامه)
شمال نیوز: سیل و توفان آمد، مردم قربانی شدند، مسؤولان توجیه کردند و بر زخم مردم نمک ریختند و حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم نکردند ولو آن که دستکم 15 نفر به دلیل بی لیاقتی شان جان خود را به دردناک ترین وضع ممکن از دست دادند. چرا نمک بر زخم قربانیان می پاشید؟!
شمال نیوز: سیل و توفان آمد، مردم قربانی شدند، مسؤولان توجیه کردند و بر زخم مردم نمک ریختند و حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم نکردند ولو آن که دستکم 15 نفر به دلیل بی لیاقتی شان جان خود را به دردناک ترین وضع ممکن از دست دادند.(ادامه)
مردم موبايل به دست در سيل مازندران +عكس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.