.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کارت‌ جدید مدیران مسئول رسانه‌ها+عکس
دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات در اطلاعیه ای از صدور کارت های جدید مدیر مسئولی و همچنین پروانه های جدید انتشار دارای QR code خبر داد.(ادامه)
جزئیات فنی توافق هسته ای ایران از زبان علی اکبر صالحی
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بنده در وین یک تفاهم نامه مجددی را با آقای آمانو در خصوص فعالیت های گذشته و حال ایران امضا کردیم، گفت: اصل چیزی که امضا کردیم محرمانه نیست. (ادامه)
کلینتون: به ایرانی‌ها اعتماد ندارم
(ادامه)
در آغوش آقا / عکس
جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدالهای خود را تقدیم ایشان کردند.(ادامه)
ماجرای کلاهبرداری فوتبالسیت معروف
خبر کلاهبرداری فوتبالیست‌ معروف از هم تیمی سابقش این روزها سوژه تازه‌ای برای گمانه زنی‌ها شده است.(ادامه)
ویتامین هایی که در چاق و لاغر شدن موثرند!
کمبود ویتامین‌های B12 و B9 باعث کاهش وزن و لاغری و کمبود ویتامین‌های D و E باعث افزایش وزن و چاقی می‌شود.(ادامه)
جمعی از بسیجیان مدال‌آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی ظهر یکشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدال‌های خود را تقدیم ایشان کردند.
دیدار جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمی با رهبر انقلاب(خبر)
جمعی از بسیجیان مدال‌آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی ظهر یکشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدال‌های خود را تقدیم ایشان کردند. (ادامه)
فرماندار ساری از فعالیت ۴۰ سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف در شهرستان خبر داد.
۴۰ سازمان مردم نهاد در ساری فعال است
فرماندار ساری از فعالیت ۴۰ سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف در شهرستان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس کل امور سازمان مالیاتی کشور، با انتقاد از نحوه عملکرد این سازمان، به صراحت خطاب به علی عسکری اعلام کرد: بهتر است در متدولوژی استنتاج خود احتیاط بفرمایید و رشد اعلام شده را فقط برای دریافت مالیات به اصناف نسبت ندهید. نامه‌ شدیداللحن رئیس اتاق اصناف به رئیس سازمان مالیاتی کشور
شمال نیوز: رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس کل امور سازمان مالیاتی کشور، با انتقاد از نحوه عملکرد این سازمان، به صراحت خطاب به علی عسکری اعلام کرد: بهتر است در متدولوژی استنتاج خود احتیاط بفرمایید و رشد اعلام شده را فقط برای دریافت مالیات به اصناف نسبت ندهید.(ادامه)
تصاویر /صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه5مرداد
(ادامه)

برگزاري كارگاه مهارت هاي ارتباطي در دانشگاه مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : آیا لحظه ای پارک کردن در گوشه ای از شهر بخصوص حوالی یک بیمارستان باید منجر به آن شود که سارقی در کمین نشسته اقدام به سرقت ماشین نماید و سپس متواری گردد ؟ مسئول شهر کیست؟ اگر نمی توانند هزینه دوربینها را .... سارقان جولان می دهند ؛ مالباختگان را دریابید
شمال نیوز : آیا لحظه ای پارک کردن در گوشه ای از شهر بخصوص حوالی یک بیمارستان باید منجر به آن شود که سارقی در کمین نشسته اقدام به سرقت ماشین نماید و سپس متواری گردد ؟ مسئول شهر کیست؟ اگر نمی توانند هزینه دوربینها را ....(ادامه)
صاف کردن شکم با نوشیدنی‎های تابستانی
(ادامه)
تصاویر: استقبال سنندجی‎ها از روحانی
(ادامه)
شمال نیوز : زمزمه چند روزه انتصاب این پزشک مقصر به ریاست مرکز بهداشت یکی از شهرستان مرکزی مازندران، موجی از تعجب و تردید به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران را در میان افکار عمومی و رسانه ها بوجود آورده است !.... پزشک مقصر در مرگ نوزاد 3 روزه رئیس می شود ؟!
شمال نیوز : زمزمه چند روزه انتصاب این پزشک مقصر به ریاست مرکز بهداشت یکی از شهرستان مرکزی مازندران، موجی از تعجب و تردید به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران را در میان افکار عمومی و رسانه ها بوجود آورده است !....(ادامه)
تذکر توکلی و پاسخ لاریجانی درباره ارائه توافق
(ادامه)
تذکر توکلی و پاسخ لاریجانی درباره ارائه توافق
(ادامه)
بازنشستگان و کارمندان یک ساعته وام می گیرند
! در گیر و دار دریافت وام بانکی از بانک ‌های دولتی و خصوصی علاوه بر شرکت‌های مشاوره وام بانکی ظاهراً عده ای از اشخاص حقیقی فضای وام بانکی را به صرفه دانسته و در تلاشند با تبلیغات سطح شهر مشتری جذب کنند. (ادامه)
گردهمایی احمدی نژادی ها در تهران
(ادامه)
خودکشی قاتل پزشک اردبیلی در بازداشتگاه
ناصر عتباتي، دادستان اردبيل گفت: «متهم در بازداشتگاه اقدام به خودزني كرد كه با حضور به موقع ماموران اين حادثه ختم به خير شد.» (ادامه)
يك نماينده مجلس مازني رئیس هیئت مدیره استقلال شد
رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند. (ادامه)
ایران به زودی"آلمان منطقه"می‌شود
عماد کیایی، مدیر اجرایی شورای ایرانیان مقیم آمریکا از پتانسیل های سیاسی، اقتصادی ایران در دورۀ پساتحریم می‌گوید.(ادامه)
واکنش الحوثی به آتش بس سعودی ها
«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز یکشنبه با انتشار مطلبی در صفحه منسوب به خود در توئیتر اعلام کرد که سعودیها اهداف شومی را در پشت پرده اعلام آتش بس ۵ روزه در یمن دنبال می کنند.(ادامه)
زلزله آلاشت مازندران را تکان داد
(ادامه)
برخورد جت‌اسکی با خانم 53 ساله در دریای محمودآباد
(ادامه)
راهی ساده برای تقویت حافظه
(ادامه)
آخرین وضعیت استیضاح وزیر کشور
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر کشور منتفی نشده است، گفت: به جایگاه نمایندگان نباید بی‌احترامی شود.(ادامه)
اخطار لاریجانی به ظریف و صالحی
رئیس مجلس با اشاره به تذکر آئین‌نامه‌ای احمد توکلی درباره الزام دولت به ارائه لایحه جمع‌بندی مذاکرات وین به مجلس، گفت: بنده در جلسه‌ای که آقایان ظریف و صالحی در مجلس حضور یافته بودند، این موضوع را اخطار دادم و قرار شد که هیئت‌رئیسه مجلس آن را بررسی کند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.(ادامه)
استقبال سنندجی ها از رئیس جمهور/عکس
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دیدار با مردم استان کردستان وارد این شهر شد.(ادامه)
دولت برای فرار از مرخصی‌زایمان بهانه نیاورد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.