.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پاسخ معاون احمدی نژاد درباره شایعه پناهنده شدنش
علی سعیدلو که در دولت احمدی نژاد معاون اجرایی و مدتی هم رئیس سازمان تربیت بدنی بود به شایعات درباره پناهنده شدنش پاسخ داد. (ادامه)
لبخند موگرینی و ظریف/عکس
(ادامه)
تصاویر : تنش میان کوچک‌زاده و کاظم جلالی
مهدی کوچک زاده و کاظم جلالی در نشست علنی امروز مجلس درباره ترجمه ارسال شده وزارت خارجه به مجلس از توافق هسته‌ای با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و در نهایت نیز با مصافحه به این کدورت پایان دادند. عکس های سینا شیری عکاس مهر، عبدالواحد میرزاده عکاس ایسنا و احسان نادری پور عکاس ایرنا از این لحظات را در زیر می بینید.(ادامه)
اقدام عجیب یک جوان برای متوقف‌کردن خودرو
جوانی با اقدام عجیب و جنون آمیز در یکی از بزرگراه های شهر کرمان تلاش کرد تا خودروی سواری را متوقف کند. (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گفته‌اند سگ احمدی نژاد و مشایی شرف دارد به لاریجانی؛ من که اشهد ان محمدا رسول الله(ص) را گفته‌ام، چطور می‌شود سگ یک نفر به یک مسلمان شرف داشته باشد.

برخی شمشیر از رو بسته اند/ گفته‌اند سگ احمدی نژاد و مشایی شرف دارد به لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گفته‌اند سگ احمدی نژاد و مشایی شرف دارد به لاریجانی؛ من که اشهد ان محمدا رسول الله(ص) را گفته‌ام، چطور می‌شود سگ یک نفر به یک مسلمان شرف داشته باشد. (ادامه)
یک نماینده: با توهین‌کنندگان برخورد شود
(ادامه)
خاطره اکبر عبدی از گریم بیاد ماندنی+عکس
اکبر عبدی عکسی از خود و پسر عبدالله اسكندرى با گریم متفاوت سر ضبط فيلم مادر را منتشر کرد. (ادامه)
دست‌نوشته آقای‌وزیر برای‌خانم‌دکتر+عکس
وزیر بهداشت تصریح کرد: به اقدام خانم دکتر رزمجویی افتخار می‌کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت‌ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره‌ای کوتاهی نمی‌کند.(ادامه)
دیسکوهای زنانه با مجوز ارشاد؟!!
(ادامه)
اعلام زمان ثبت‌نام کاردانی علمی‌کاربردی
(ادامه)
تصویر خلبانی که بنی صدر و رجوی را فراری داد
(ادامه)
شمال نيوز: دادگاه ضمن اخذ آخرین دفاع از متهمان، ختم جلسات محاکماتی را اعلام نمود و گفت: دادگاه ظرف حداکثر یک هفته مبادرت به انشای رای می نماید.... برگزاری آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل زن دارابکلایی
شمال نيوز: دادگاه ضمن اخذ آخرین دفاع از متهمان، ختم جلسات محاکماتی را اعلام نمود و گفت: دادگاه ظرف حداکثر یک هفته مبادرت به انشای رای می نماید....(ادامه)
کدام خبرنگاران رایگان بیمه می‌شوند؟
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به منظور حمایت از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای، تمهیدات ویژه بیمه تکمیلی را اعلام کرد. (ادامه)
سواری بنز در ایران تولید می‌شود
(ادامه)
تقدیر یونیسف از فتوای رهبرانقلاب
(ادامه)
قدرت خرید یارانه نقدی 18 هزار تومان شد
قدرت خريد يارانه نقدی 45 هزار و 500 توماني سال 1389 در بهار امسال به 18 هزار و 200 تومان رسيده است. اين محاسبه را حسن سبحاني، اقتصاددان در حالي ارايه مي‌دهد كه معتقد است بهتر است به جاي شناسايي افراد ثروتمند و حذف آنها از ليست دريافت‌كننده يارانه به سمت واسپاري يارانه‌ها به اقشار نيازمند برويم.(ادامه)
خواننده‌هایی که از زیرزمین، روی زمین آمدند
بسیاری از خوانند‌گانی که امروز د‌ر بازار رسمی موسیقی کشور فعالیت می‌کنند‌، پیش از این به صورت زیرزمینی می‌خواند‌ه‌اند‌. آمارها هم نشان می‌دهد میزان استقبال مرد‌م از خوانند‌گانی که د‌ر ابتد‌ا زیرزمینی بود‌ه‌اند‌ و سپس مجوز گرفته‌اند،‌ بیشتر از خوانند‌گان د‌یگر است. در برخی موارد حتی مجوزدار شدن، باعث کاهش اقبال مردم نسبت به آن خواننده هم شده است!(ادامه)
روحانی در سازمان ملل سخنرانی می‌کند
(ادامه)
حل مشکل مستمری هنرمندان صنایع‌دستی
(ادامه)
خبر خوش وزارت بهداشت برای دیابتی ها
(ادامه)
نوبخت: احمدی‌نژاد باید پاسخگو باشد
سخنگوی دولت گفت: دولت به دنبال ایجاد کشمکش در مورد تخلفات گسترده دولت قبل نیست، ولی تا جایی که امکان داشته باشد آنها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد و رئیس جمهور سابق باید در مورد تخلفات صورت گرفته مانند پرونده بابک زنجانی پاسخگو باشد.(ادامه)
قیمت خودروهای زیر ۱۰۰میلیون +جدول
تیبا هاچ بک SX در بازار ۲۶ میلیون ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
مجلس از پاسخ‌های چیت چیان قانع شد
(ادامه)
متن فارسی قطعنامه 2231، برجام و ضمائم
وزارت امور خارجه کشورمان، متن فارسی قطعنامه شماره 2231 و ضمائم آن مصوب شورای امنیت و همچنین متن فارسی برجام(برنامه جامع اقدام مشترک) و ضمائم آن را منتشر کرد.(ادامه)
پاسخ روانچی درباره همکاری‌منطقه‌ای با آمریکا
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با روزنامه تلگراف گفت هنوز برای قضاوت در مورد احتمال همکاری منطقه‌ای با آمریکا زود است.(ادامه)
زمان دیدارهای ایران در جام جهانی والیبال
سیزدهمین دوره مسابقات والیبال جام جهانی از ۱۷ شهریور ماه به میزبانی کشور ژاپن آغاز می‌شود.(ادامه)
جنجال نمایندگان حامی احمدی‌نژاد در مجلس
ارائه متن مورد تأیید ترجمه وزارت امور خارجه از برنامه جامع اقدام مشترک برای دقایقی فضای جلسه علنی امروز مجلس را به تنش کشاند و باعث درگیری لفظی کوچک‌زاده و جلالی شد.(ادامه)
کاریکاتور/ همسر اینترنتی!
رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به سامان دهی سایت های همسریابی گفت: سایت همسان گزینی مورد تایید ماست که با نگاه معرفی واسطه های سنتی در امر ازدواج با تکنولوژی روز فعالیت می کند.(ادامه)
تصاویری نادر از کربلای معلی یک قرن پیش
(ادامه)
شرور فراری قائم شهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری شرور فراری و تحت تعقیب خبر داد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.