.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد..... « دکتر عمادی » مشاور معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت شد
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد.....(ادامه)
شمال نیوز: با شمارش آراء اصلاح‌طلبان ساری، اعضای اصلی و علی‌البدل شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مرکز استان مازندران مشخص شدند.

اعضای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ساری مشخص شدند
شمال نیوز: با شمارش آراء اصلاح‌طلبان ساری، اعضای اصلی و علی‌البدل شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مرکز استان مازندران مشخص شدند. (ادامه)
عکس/سوزاندن یک نوزاد فلسطینی
شهرک‌نشینان صهیونیستی، بامداد جمعه خانه یک فلسطینی را به آتش کشیدند که بر اثر یک نوزاد شهید و ۳ تن دیگر مجروح شدند. (ادامه)
عکس/ گریم اکبر عبدی در رسوایی 2
تصویری از گریم اکبر عبدی در رسوایی 2 را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
صادق خرازی: احمدی‌ نژاد تمام شد!
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان این که احمدی‌نژاد تمام شد، احمدی‌نژادیسم را خطری برای کشور خواند. (ادامه)
تکذیب سخنان منتسب به محسن رضایی
دفتر دبیر مجمع تشخیص خبر برخی از خبرگزاری ها را درباره سخنان محسن رضایی در یادواره شهدای طالقان تکذیب کرد. (ادامه)
نگاه حسرت بار فروزان به رحمتی / عکس
در ابتدای بازی فروزان اینطور با حسرت به جانشینش درون دروازه استقلال نگاه می‌کند (ادامه)
رزمی‌کاران زن در افغانستان (عکس)
شمار دخترانی که در افغانستان به ورزش‌های رزمی روی می‌آورند رو به افزایش است. دلیل این پدیده به درستی مشخص نیست. شاید محرومیت زنان نسل‌های پیشین و آزار و اذیت آنان است که دختران نسل جدید را به این سمت و سو سوق می‌دهد.(ادامه)
کارت دعوت جشن نامزدی به سبک «پایتخت»/ عکس
(ادامه)
قوی‌ترین پراید دنیا +عکس
مدل‌های مختلف پراید همان اندازه که تنوع آپشن دارند، به همان اندازه هم‌ با شوخی و طنز کاربران مواجه می‌شوند. (ادامه)
قدردانی خاتمی از رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده
خطیب جمعه تهران گفت: از رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته ای که کار نفس گیری را دنبال کردند، قدردانی می کنیم.(ادامه)

نعیمه موحد چرا کسی برای سیل زده ها کمپین راه نمی اندازد؟(يادداشت)
نعیمه موحد(ادامه)
کلک مشهدی ها برای گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس
یونس شاکری و رضا مهاجری برای اینکه اعصاب پرسپولیسی ها را به هم بریزند و سی ثانیه پایانی بازی را هدر بدهند، سنگ تمام گذاشتند. (ادامه)
تکذیب جابجایی میلیاردی پول در سازمان حج
رییس سازمان حج و زیارت با تکذیب شایعات مربوط به جابجایی میلیاردها پول بین این سازمان و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی (شمسا) گفت: این خبر اصلا صحت ندارد، آیا منطقی است وقتی سازمان حج قیمت سفر عتبات عالیات را 10 درصد کاهش داده، چنین شایعه‌ای مطرح شود؟ (ادامه)
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی دفاع تمام قد نماینده شمالی از لاریجانی
شمال نیوز: علت مخالفت دسته ای دیگر از وی، کدخدامنشی هایی است که آقای لاریجانی در جریان رویدادهای داخلی و خارجی به نفع نظام می کند. به عنوان نمونه به دلیل اشرافی که وی به پرونده هسته ای داشته و تقریبا در همه این سال ها چه در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی(ادامه)
پیروزی ملوان با هدایت قلعه‌نویی از روی سکوها
تیم فوتبال ملوان در اولین مسابقه خود در لیگ پانزدهم موفق شد مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد.(ادامه)
شروط حضور مک‌دونالد در ایران چیست؟
به دنبال اعلام آمادگی فروشگاه مک‌دونالد برای حضور در ایران بحث‌های گسترده‌ای صورت گرفته مبنی بر اینکه چقدر فروشگاه‌ها و رستوران‌های بزرگ دنیا، امکان حضور در ایران را دارند.(ادامه)
عکسی از جانشین ملاعمر
طالبان افغانستان مرگ ملا محمد عمر رهبر این گروه را تایید کرد . ملا منصور از اهالی قندهار، معاون ملاعمر و فرمانده نظامی میدانی طالبان بود. گفته می شود ملا منصور از روند مذاکرات صلح با دولت افغانستان حمایت می کند. (ادامه)
سردار نقدی درگذشت مادر نخستین شهید روحانی دفاع مقدس را تسلیت گفت
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی درگذشت مادر نخستین شهید روحانی دفاع مقدس را تسلیت گفت. (ادامه)
فرماندار شهر حلبچه عراق با حضور در محل فرمانداری چالوس با محمد ناصرزندی و محمدعلی قمی اویلی فرمانداران شهرهای چالوس و نوشهر در غرب مازنداران دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار فرماندار حلبچه عراق با فرمانداران چالوس و نوشهر
فرماندار شهر حلبچه عراق با حضور در محل فرمانداری چالوس با محمد ناصرزندی و محمدعلی قمی اویلی فرمانداران شهرهای چالوس و نوشهر در غرب مازنداران دیدار و گفت وگو کرد. (ادامه)
لجبازی مدیری که یک میلیارد خسارت زد
مدیر سابق شبکه رادیویی تابستانه ضمن پرده برداری از لجبازی مدیری که بیش از یک میلیارد به رادیو خسارت زده است، برنامه «خندوانه» را با برنامه های رادیو تابستانه مقایسه کرده است. (ادامه)
عکس : اولین نماز جمعه تهران
در روز جمعه، پنجمین روز از مرداد ماه 1358، اولین نماز جمعه تهران به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره ممنوع التصویری سامی یوسف توضیحاتی را ارائه کرد.
صدا وسیما:سامی‌یوسف ممنوع التصویر نیست
شمال نیوز: مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره ممنوع التصویری سامی یوسف توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
برنج را کته کنید نه چلو!
اغلب خانواده‌ها از کارشناسان و متخصصان علوم تغذیه می‌پرسند اگر برنج را آبکش کنند از میزان نشاسته آن کاسته می‌شود؟ آیا ته دیگ به دلیل آن که برشته و نشاسته آن خشک می‌شود، غذایی کم کالری و رژیمی به شمار می‌رود؟ (ادامه)
شمال نیوز: رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده‌های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی‌کنیم.
هر کس با هرچه در دست دارد به ما حمله می کند، یکی با شمشیر و دیگری با نیزه / پیروزی انتظار ما را می کشد
شمال نیوز: رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده‌های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز: مسئولان کشور و لشگری اگر از همان روز اول رسیدن به قدرت به فرزندان خود آموزش دهند که شغل آنها هیچ مزیتی نسبت به دیگر افراد ندارد ما به زودی شاهد ریشه کن شدن آقازادگی در کشور خواهیم بود.
آقازاده‌ها از کی آقازاده می‌شوند؟
شمال نیوز: مسئولان کشور و لشگری اگر از همان روز اول رسیدن به قدرت به فرزندان خود آموزش دهند که شغل آنها هیچ مزیتی نسبت به دیگر افراد ندارد ما به زودی شاهد ریشه کن شدن آقازادگی در کشور خواهیم بود. (ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که «وارد مرحله جدیدی در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه آزاد اسلامی شدیم»، به تشریح اوضاع دانشگاه‌ها در سال‌های اول پیروزی انقلاب پرداخت. یکی از برنامه‌هایم برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری، حل مسأله هسته‌ای بود
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این‌که «وارد مرحله جدیدی در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه آزاد اسلامی شدیم»، به تشریح اوضاع دانشگاه‌ها در سال‌های اول پیروزی انقلاب پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: در زمان حاضر محور بجنورد -گرگان باز است اما با در نظر گرفتن ترافیک سنگین موجود و احتمال بارش های رگباری و به تبع آن وقوع سیلاب، توصیه می شود مسافران از تردد شبانه در محدوده جنگل گلستان پرهیز کنند.
مسافران در محور جنگل گلستان تردد نکنند
شمال نیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: در زمان حاضر محور بجنورد -گرگان باز است اما با در نظر گرفتن ترافیک سنگین موجود و احتمال بارش های رگباری و به تبع آن وقوع سیلاب، توصیه می شود مسافران از تردد شبانه در محدوده جنگل گلستان پرهیز کنند. (ادامه)
آخرین اخبار از جریمه ریالی سربازی
شمال نیوز: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از عدم موافقت با 5000 درخواست جریمه ریالی خبر داد و زمان پایان رسیدگی به درخواست‌ها و تعیین تکلیف جریمه ریالی مشمولان را اعلام کرد. (ادامه)
کاریکاتور/ خداحافظی ایران خودرو با 405!
مدیرعامل ایران خودرو از احتمال لغو قرارداد همکاری با شرکت پژوی فرانسه و حضور رسمی شرکت‌های بنز و فولکس واگن در بازار ایران خبر داد و گفت: تا پایان سال 96 خط تولید پژو 405 متوقف می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.