.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نرخ تورم تولید اعلام شد +جدول
بانک مرکزی، نرخ تورم بخش تولید کشور در دوازده ماهه منتهی به تیرماه امسال را ۱۱.۱ درصد اعلام کرد.(ادامه)
کاریکاتور/ خداحافظی ایران خودرو با 405!
مدیرعامل ایران خودرو از احتمال لغو قرارداد همکاری با شرکت پژوی فرانسه و حضور رسمی شرکت‌های بنز و فولکس واگن در بازار ایران خبر داد و گفت: تا پایان سال 96 خط تولید پژو 405 متوقف می شود.(ادامه)
شهرهای ایران به مرز پیری رسیدند!
طبق شاخص ورتهایم، اگر نسبت جمعیت زیر ۱۵ سال به مرز ۲۰ درصد کل برسد نمایانگر جامعه‌ای پیر خواهد بود که متاسفانه طبق آخرین آمارهای رسمی کشور، برای مناطق شهری در سال ۹۳ این شاخص به مرز ۲۰ درصد رسیده است.(ادامه)
«بیماری قرمز» را بهتر بشناسیم
(ادامه)
عکس/ ضرغامی در حال دوچرخه سواری!
عزت الله ضرغامی در حال دوچرخه سواری(ادامه)
موافقت آملی‌لاریجانی با درخواست هاشمی
(ادامه)
کلافگی جان کری در کنگره/ عکس
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با حضور وزرای خارجه، انرژی و خزانه داری برای بررسی توافق هسته ای، تشکیل جلسه داد.(ادامه)
52 امضا پای طرح استیضاح وزیر کشور
(ادامه)
یکشنبه؛ روحانی با مردم سخن می‌گوید
(ادامه)
انتقاد کیهان از تعطیلی مجلس
(ادامه)
شمال نیوز: به نظر می‌رسد لاریجانی در آینده‌ای نزدیک در مسیر ناطق نوری و روحانی در برابر جریان اصول گرایی پای خواهد گداشت.
«فیلسوف سیاستمدار» در مسیر ناطق و روحانی گام بر می‌دارد(خبر)
شمال نیوز: به نظر می‌رسد لاریجانی در آینده‌ای نزدیک در مسیر ناطق نوری و روحانی در برابر جریان اصول گرایی پای خواهد گداشت. (ادامه)
بعید‌ی‌نژاد: ماه‌های سختی پیش رو داریم
یک مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: توجه و حمایت مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ا‌ی می‌تواند برای‌مان بسیار روحیه بخش باشد.(ادامه)
تندر 90، وانت شد +عکس
معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه وانت تندر 90 در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)
موافقت آملی‌لاریجانی با درخواست هاشمی
وزیر بهداشت از موافقت رئیس قوه قضائیه با درخواست اعمال مجازات جایگزین در پرونده های کیفری جرائم تعزیری غیرعمد برای پزشکان و پرستاران خبر داد. (ادامه)
درخواست عجيب يک سازمان دولتي براي خريد 100 خودرو
(ادامه)
شمال نیوز : در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری هندبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد قائم شهر در حال برگزاری است اکبر ریاحی سرپرست فنی این مسابقات در خصوص چگونگی و نحوه برگزاری این مسابقات مطالبی بیان داشت.... حضور دکتر دادکان در ورزش دانشگاه آزاداسلامی غنیمت است
شمال نیوز : در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری هندبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد قائم شهر در حال برگزاری است اکبر ریاحی سرپرست فنی این مسابقات در خصوص چگونگی و نحوه برگزاری این مسابقات مطالبی بیان داشت....(ادامه)
شمال نیوز : شهید بالویی متولد 1349 از شهرستان بهشهر، نخستین فرزند خانواده بود که به‌عنوان غواص در عملیات کربلای 4 مفقودالاثر شد و پیکر او در میان 175 شهید غواص و خط‌شکن، با دستان بسته در یک گور دسته‌جمعی کشف شد..... دیدار مادر شهید بهشهری با فرزند خط شکن و غواصش /تصاویر
شمال نیوز : شهید بالویی متولد 1349 از شهرستان بهشهر، نخستین فرزند خانواده بود که به‌عنوان غواص در عملیات کربلای 4 مفقودالاثر شد و پیکر او در میان 175 شهید غواص و خط‌شکن، با دستان بسته در یک گور دسته‌جمعی کشف شد.....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی از عدم دریافت پاداش پایان دوره خود گله‌مند هستند، از این رو از دولت می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.... آقای وزیر ؛ معنی مدیریت بحران فقط تشکیل جلسه و گزارش است؟!
شمال نیوز : این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگیان و کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی از عدم دریافت پاداش پایان دوره خود گله‌مند هستند، از این رو از دولت می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند....(ادامه)
8 عاملی که روح تان را بیمار می کند
برای داشتن جسم و روحی سالم به مراقبت مداوم و ترک برخی از عادت های نادرست نیاز دارید. از بی تحرکی گرفته تا حساسیت زیاد به مسائل، غرق شدن در دنیای مجازی، خمیده راه رفتن و ... همگی سلامتی روحی تان را به خطر می اندازند. در این مطلب درباره 8 عامل مشکل ساز برای سلامت روح صحبت می کنیم. (ادامه)
دوست داشتنی ترین چوپان ایرانی + عکس
دوست داشتنی چوپان ایرانی که فالوئرهای هزارتایی در اینستاگرام دارد متعلق به پسر کشاورز شمالی است که با عکسهای بی نظیرش از روستای محل زندگی اش موفق به جذب هزاران طرفدار شده است. (ادامه)
عکس/ ضرغامی در حال دوچرخه سواری!
عزت الله ضرغامی در حال دوچرخه سواری (ادامه)
پست های توئیتری موگرینی از ریاض تا تهران+عکس
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر به عربستان و ایران توئیتر خود را با چند توئیت جدید به روز کرد.(ادامه)
درخواست 200 هزار دلاری بنی‌صدر از رئیس وقت بانک مرکزی
بنی‌صدر در نامه محرمانه‌ای به رئیس وقت بانک مرکزی از وی درخواست انتقال 200 هزار دلار را در وجه حامل کرده بود. (ادامه)
مشايی آفتابی شد+ عکس
رحیم مشایی مشاور رئیس دولت نهم دقایقی قبل در مراسم ختمی در مسجد صاحب الامر حضور یافت. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
زنی که پیش مرگ هیتلر بود+عکس
کابوس هیتلر و جنگ جهانی هنوز هم دست از سر برخی افراد بازمانده از جنگ بر نداشته است.(ادامه)
انتقاد کیهان از تعطیلی مجلس
نمایندگان 3 تیر ماه سال جاری به تعطیلات تابستانی رفته و پس از حدود سه هفته اولین جلسه مجلس 21 تیر برگزار شد. (ادامه)
استقبال شهرداری تهران از فابیوس+عکس
شهرداری تهران با نصب بنرهایی با روش خود به استقبال از فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه رفت. شهرداری تهران که پیش از این در جریان توافق ژنو نیز بنرهای "صداقت آمریکایی" را در سطح شهر نصب کرده و با این روش نارضایتی خود را از روند مذاکرات اعلام کرده بود حالا همزمان با سفر وزیرامور خارجه فرانسه به ایران، بنرهایی در سطح شهر نصب کرده که خبر از برگزاری مراسمی برای بازخوانی پرونده خون های آلوده به همراه نمایش فیلمی با عنوان "چندقطره خون" می دهد. مراسمی که البته کنسل شد.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از مدیران کل استان که چندی پیش خبر برکناری وی در خروجی رسانه ها قرار گرفت و قرار بود در جلسه تودیع و معارفه قریب الوقوع خود شرکت کند، بازداشت شد.... بازداشت یکی از مدیران کل سابق استان قبل از تودیع !
شمال نیوز: یکی از مدیران کل استان که چندی پیش خبر برکناری وی در خروجی رسانه ها قرار گرفت و قرار بود در جلسه تودیع و معارفه قریب الوقوع خود شرکت کند، بازداشت شد....(ادامه)
ستاد انتخابات کشور نسبت به تبلیغات زودهنگام هشدار داد
ستاد انتخابات در هشتمین جلسه ستاد انتخابات کشور مقرر شد با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام نامزدهای احتمالی مجلس دهم برخورد شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.