.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آمریکا:‌با ایران‌علیه‌داعش‌همکاری‌نمی‌کنیم
سخنگوی وزارت خارجه‌ آمریکا اعلام کرد که این کشور در مبارزه علیه داعش با ایران همکاری ندارد.(ادامه)
آمار خداداد عزیزی از فوتبالیست های قلیانی!
(ادامه)
ساخت مستند شهدای غواص و خط شکن در مازندران
(ادامه)
عکس/ گوینده اخبار روی تخت بیمارستان
(ادامه)
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ایجاد تحول در سرانه کتابخانه های عمومی را نیازمند تغییر نگرش همه مسئولین عنوان نمود و اظهار داشت: مسئله فرهنگ به عنوان یک اصل در انقلاب اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد و تا مردم با کتابخوانی انس نگیرند، امور فرهنگی دیگر نیز پیش نخواهد رفت.
تحول در سرانه کتابخانه های عمومی نیازمند تغییر نگرش همه مسئولین است
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ایجاد تحول در سرانه کتابخانه های عمومی را نیازمند تغییر نگرش همه مسئولین عنوان نمود و اظهار داشت: مسئله فرهنگ به عنوان یک اصل در انقلاب اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد و تا مردم با کتابخوانی انس نگیرند، امور فرهنگی دیگر نیز پیش نخواهد رفت. (ادامه)
تخريب 3 فقره ساخت و ساز غير مجاز در بابل
(ادامه)
کاریکاتور / تقابل احمدی‌نژاد و جهانگیری
یکی از اخباری که در یکی دو روز گذشته جلب توجه کرده، شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور است.(ادامه)
پرداخت ۶ درصدی مالیات اصناف
(ادامه)
ممنوع التصویری فاطمه معتمدآریا در تلویزیون
این روزها تیزر تلویزیونی فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» در حالی از تلویزیون پخش می‌شود که نه اثری از نام فاطمه معتمدآریا در این تیزر هست و نه نشانی از تصویر او.(ادامه)
عکس: الناز شاکردوست در دفتر کار اوباما
الناز شاکر دوست بازیگر سینما برای بیان خوشحالی‌اش از صورت گرفتن توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5 دست به یک کولاژ تصویری زده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی متولد 1350 از شهرستان نکا، دانش آموخته رشته علوم ارتباطات با گرایش روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی و دانشجوی ارشد ترم پایانی علوم ارتباطات از دانشگاه آزاد بوده است .... معاون خبر صدا و سیمای مرکز مازندران معرفي شد
شمال نیوز : وی متولد 1350 از شهرستان نکا، دانش آموخته رشته علوم ارتباطات با گرایش روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی و دانشجوی ارشد ترم پایانی علوم ارتباطات از دانشگاه آزاد بوده است ....(ادامه)
شمال نیوز: در شرایطی این محل پر رفت و آمد ورزشی پلمپ شده است که چند عضو ورزشی در شورای اسلامی قائم شهر حضور دارند و در هنگام تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همواره از حمایت خود از ورزش و ورزشکاران قائم شهر سخن می گفتند !!! « خانه ژیمناستیک قائم شهر » پلمپ شد !+ عکس
شمال نیوز: در شرایطی این محل پر رفت و آمد ورزشی پلمپ شده است که چند عضو ورزشی در شورای اسلامی قائم شهر حضور دارند و در هنگام تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر همواره از حمایت خود از ورزش و ورزشکاران قائم شهر سخن می گفتند !!!(ادامه)
شرور مسلح قائمشهری به دام پلیس افتاد
(ادامه)
شمال نیوز : پس از مراجعات مکرر مردم به صندوق اعتماد مهر آریا به مردم گفته شد که پس از ماه مبارک رمضان می‌توانند سپرده‌های خود را برداشت کنند؛ در حالی‌ که هنوز تابلوی سر درب این صندوق تغییری نکرده و هیچ‌کدام از این قول‌ها عملیاتی نشده‌ است..... از ادغام قرض‌الحسنه اعتماد مهرآریا با بانک رسالت تا امیدهایی که ناامید می‌شود!
شمال نیوز : پس از مراجعات مکرر مردم به صندوق اعتماد مهر آریا به مردم گفته شد که پس از ماه مبارک رمضان می‌توانند سپرده‌های خود را برداشت کنند؛ در حالی‌ که هنوز تابلوی سر درب این صندوق تغییری نکرده و هیچ‌کدام از این قول‌ها عملیاتی نشده‌ است.....(ادامه)
شمال نیوز: اکبر میثاقیان از ماجرای جالب سرمربی شدنش در خونه به خونه بابل در جریان سفر خانوادگی‌اش به سمت یک عروسی در شمال می‌گوید که یک ماجرای شنیدنی است.... اکبرآقا آمده تا مازندران را لیگ برتری کند !
شمال نیوز: اکبر میثاقیان از ماجرای جالب سرمربی شدنش در خونه به خونه بابل در جریان سفر خانوادگی‌اش به سمت یک عروسی در شمال می‌گوید که یک ماجرای شنیدنی است....(ادامه)
عکس:لباس خاص موگرینی در سفر عربستان
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر به ریاض، لباسی کاملا سفید و شبیه به احرام به تن کرد!(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
جنجال بازداشت جراح عمومی در بیمارستان
وزیر بهداشت در گفتگوی تلفنی با رئیس قوه قضائیه خواهان برخورد جدی و پیگیری حقوقی، بازداشت غیراصولی جراح عمومی بیمارستان نورآباد ممسنی شد. (ادامه)
ویلای اختصاصی شاه سعودی در سواحل فرانسه /تصاویر
پادشاه عربستان به همراه هزار نفر همراه و ملازم روز گذشته برای گذراندن سه هفته تفریح در ویلای اختصاصی خاندان سعودی وارد شهر نیس در سواحل جنوبی فرانسه شد.(ادامه)
تصاویری نادر از کربلای معلی یک قرن پیش/عکس
(ادامه)
شمال نیوز: یکی از رسانه‌های نزدیک به رئیس دولت دهم با انتشار این خبر اعلام کرد که احمدی نژاد به دلیل «استمرار افتراها و اکاذیب نسبت داده شده از سوی آقای اسحاق جهانگیری» از او شکایت کرده است..... دلایل احمدی نژاد برای شکایت از معاون اول روحانی
شمال نیوز: یکی از رسانه‌های نزدیک به رئیس دولت دهم با انتشار این خبر اعلام کرد که احمدی نژاد به دلیل «استمرار افتراها و اکاذیب نسبت داده شده از سوی آقای اسحاق جهانگیری» از او شکایت کرده است.....(ادامه)
عکس:خواهرزاده اروپایی نیکی کریمی
نیکی کریمی عکسی از «ویوین» (Vivien) خواهرزاده اش که نام و چهره ای کاملاً اروپایی دارد به اشتراک گذاشت. (ادامه)
 شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار، مدیر کل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب گردید. مدیر کل جدید دفتر بازرسی استانداری معرفی شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار، مدیر کل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب گردید.(ادامه)
انتقاد رییس سازمان صدا و سیما از دولت
اکنون دوره‌ای است که جمع بندی مذاکرات 1+5 باید در مراجع قانونی بررسی شود؛ لذا این بررسی باید عمیق و همه جانبه باشد و در چنین دوره‌ای امکان آن نیست که صرفا حرفهای موافقان مذاکرات مطرح شود. (ادامه)
۳ انتصاب در مرکز استان + سوابق
(ادامه)
منتظر یک خبر خوب در استقلال باشید
(ادامه)
تصاویر/ قطع شبانه درختان در رشت
(ادامه)
موزه مردم‌شناسی در نوشهر موزه مردم‌شناسی در روستای کوشکسرای نوشهر(خبر)
موزه مردم‌شناسی در نوشهر(ادامه)
چگونه ایمیل ارسال شده را برگردانیم؟(خبر)
(ادامه)
لغو تفویض اختیار شهردار باید با دلیل باشد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.