.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه با دستور دادستان سوادکوه، بازداشت شدند. شهردار و اعضای شورای شهر زیرآب بازداشت شدند
شمال نیوز: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه با دستور دادستان سوادکوه، بازداشت شدند.(ادامه)
خبری خوش برای مستمری‌بگیران فاقد بیمه
(ادامه)
نرخ تورم تیر ماه اعلام شد
(ادامه)
دعای‌اینستاگرامی خرازی برای ظریف
صادق خرازی نماینده سابق ایران در سازمان ملل عکسی از محمدجواد ظریف در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. صادق خرازی درباره محمدجواد ظریف نوشته است: من شهادت می دهم جواد ظریف هرگز کوچک ترین هوای نفسی ندارد فقط و فقط به رفع موانع کشور می اندیشد خداوند جواد ما را حفظ کند.(ادامه)
فرمانده داعشی در کنار همسرش +عکس
رسانه های ترکیه گزارش دادند ابوحنظله یکی از فرماندهان داعش که در استانبول مستقر بوده است به همراه همسرش در میان دستگیر شدگان اخیر است. (ادامه)
پرداخت 85درصد ازمطالبات گندمکاران مازندران
(ادامه)
تعزیر بیش از 13 میلیارد متخلفین در مازندران
(ادامه)
آخرین جزئیات از تشییع پیکر ۳۰ شهید غواص در مازندران
با برنامه‌ریزی‌های انجام شده, مازندران پذیرای 43 شهید بوده و به دلیل آنکه در گذشته خاک مازندران از رامسر تا کلاله بود و استان گلستان با مازندران یکی بود, ابتدا این 43 شهید وارد خاک مازندران می‌شوند و پس از تکریم 13 شهید تحویل استان گلستان می‌شوند.(ادامه)
دادگاه «سعید مرتضوی» برگزار نشد
(ادامه)
غرضی: قصد ورود به مجلس را دارم
سیدمحمد غرضی با اعلام آمادگی خود برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مانند رقابتهای ریاست جمهوری،‌برای توسعه جمهوریت و اسلامیت قصد ورود به مجلس دارم.(ادامه)
لیست بدهکاران نفتی ایران اعلام شد
(ادامه)
عکس : دیدار اوباما با خواهرش در کنیا
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سفر به سرزمین پدری اش کنیا ، نخستین شام را با اعضای خانواده اش از جمله خواهر ناتنی اش (مایا) و مادربزرگ پدری اش (ماما سارا) صرف کرد.(ادامه)
انتشار شایعه یک اختلاس جدید
اخیراً ادعایی مبنی بر دریافت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای مرداد در هنگام خرید از کارتخوان‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
واکنش وزیر بهداشت به قتل پزشک اردبیلی
وزیر بهداشت خواستار پرهیز از قضاوت شتاب زده درباره قتل پزشک اردبیلی شد و گفت: طرح شایعاتی که ممکن است رسیدگی را از روال قانونی و مسیر حقیقت منحرف کند، چیزی جز قتل اخلاق نیست(ادامه)
به گوشی همسرتان سرک نکشید!
(ادامه)
ادامه جستجوی مفقودان سیل
مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه جستجوی مفقودان سیل خبر داد و گفت: در ۱۵ استان، ۵۰ شهرستان و ۱۲۰ روستای آسیب دیده؛ بالغ بر ۱۵ هزار نفر دچار حادثه شدند.(ادامه)
خبر امیدوار کننده برای بیماران HIV
(ادامه)
کری: این توافق بر اساس اعتماد نیست!
(ادامه)
زمین از نگاهی دیگر! /تصاویر
در تصاویر زیر زمین از نگاه عکاسان سراسر جهان به تصویر کشیده شده است را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از سفر چند روزه به قزاقستان ، در حالی که مردم چند شهرستان از مازندران ، از بحران سیل آسیب دیده اند به استان بازگشت  در جمع تعدادی از خبرنگاران مطالبی را بیان کرد .... حادثه سیل را از قزاقستان پیگیری می کردم ! / خسارت کم سیل نشانه مدیریت قوی در استان است !
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از سفر چند روزه به قزاقستان ، در حالی که مردم چند شهرستان از مازندران ، از بحران سیل آسیب دیده اند به استان بازگشت در جمع تعدادی از خبرنگاران مطالبی را بیان کرد ....(ادامه)
ثبت‌نام بدون آزمون پیام نور و غیرانتفاعی
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: 33 تیم مجهز عملیاتی جمعیت هلال احمراستان با  بکارگیری 35دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروهای نجات و موتور پمپ های لجن کش در مناطق آسیب دیده درحال ارائه خدمات به متاثرین از این حوادث می باشند .... امداد رسانی هلال احمر به 3هزار نفر از آسیب دیدگان سیلاب در مازندران
شمال نیوز : وی افزود: 33 تیم مجهز عملیاتی جمعیت هلال احمراستان با بکارگیری 35دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروهای نجات و موتور پمپ های لجن کش در مناطق آسیب دیده درحال ارائه خدمات به متاثرین از این حوادث می باشند ....(ادامه)
شکمی صاف با نوشیدنی های تابستانی
نوشیدنی های سرد و گوارا، خاطراتی به یادماندنی را از فصل زیبای تابستان در فکر اشخاص برجای می گذارند. اما در عین حال، تشویش و دل نگرانی از چاقی بعد از نوشیدن هم همواره در پی آن خواهد بود. (ادامه)
4 راز از زبان بدن ظریف
ارتباط انسان‌ها ۳۰ درصد کلامی و ۷۰ درصد غیرکلامی است، یعنی انسان‌ها بدون استفاده از واژه‌ها می‌توانند با هم ارتباط داشته باشند. (ادامه)
9 وزیر به مجلس می‌روند
وزرای نیرو، اقتصاد، امور خارجه، آموزش و پرورش، علوم، تعاون کار و رفاه اجتماعی، نفت، دادگستری و جهاد کشاورزی هفته آینده به کمیسیون‌های تخصصی مجلس جهت پاسخ به سئوالات تعدادی از نمایندگان یا برگزاری جلسات هم اندیشی و بررسی موضوعات خاص کمیسیون‌ها می‌روند.(ادامه)
کنایه رئیس جمهور به صداوسیما
(ادامه)
قیمت روز تخم مرغ + جدول
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح شنبه
(ادامه)
حضورحدود5هزارنفری درجشن روزملی دماوند
(ادامه)
با گروه خونی خود شخصیت خود را بهتر بشناسید
تفاوت رفتاری انسانها دلیل و علت‌های خاص خود را دارد اما آنچه که مسلم است و امروزه محققان به آن دست یافته‌اند رابطه بین گروه‌های خونی افراد و شخصیت‌های رفتاری آنها است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.478 seconds.