.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دختر جوانی که قصد خودکشی داشت قبل از پریدن از پل ولایت کرمانشاه نجات یافت.
تصویری از خودکشی نافرجام دختر 18 ساله
دختر جوانی که قصد خودکشی داشت قبل از پریدن از پل ولایت کرمانشاه نجات یافت. (ادامه)
معرفی اولین امام جمعه منطقه صلاح الدین کلای نوشهر
حجت الاسلام اصغرموسی زاده به عنوان نخستین امام جمعه منطقه صلاح الدین کلای شهرستان نوشهر معرفی و امروز نماز جمعه این منطقه را اقامه می کند. (ادامه)
علی پروین و دخترش /عکس
(ادامه)
سردار آزمون و خواهرش /عکس
(ادامه)
یکشنبه، بیستمین سفر استانی روحانی
رئیس جمهوری کشورمان در بیستمین سفر استانی روز یکشنبه هفته آینده به کردستان می‌رود. (ادامه)
گرانترین تیم‌های فوتبال ایران کدامند؟
تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال با ارزش‌ترین تیم‌های کنونی لیگ برتر حرفه‌ای ایران محسوب می‌شوند؛ ضمن آنکه ارزش کلی لیگ کشورمان بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان است. (ادامه)
کودکان کارتن خواب زیر نیسان له شدند
راننده يک وانت نيسان وقتي از روي يک کارتن که در گوشه خيابان افتاده بود عبور کرد صداي گريه و فرياد هاي کودکي توجهش را جلب کرد و بلافاصله پا روي ترمز گذاشت و خودرواش را متوقف کرد. (ادامه)
تصاویر/ گفت و گو با عوامل سریال پایتخت ۴
کارگردان، بازیگران و عوامل سریال پایتخت ۴ با حضور در دفتر سیروس مقدم کارگردان این مجموعه تلویزیونی با خبرنگاران رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداختند. عکاس: حامد ملک‌پور(ادامه)
ازدواج چهارم بازیگرمعروف بادختر22ساله! +عکس
نامزد 22 ساله تام کروز در عرصه مد و لباس فعالیت می کند. (ادامه)
سیل در قزاقستان به روایت تصویر
دفتر مطبوعاتی شهرداری «آلماتی» قزاقستان پس از بارندگی‌های اخیر و بالا آمده آب رودخانه‌های این منطقه و همچنین شکسته شدن سد در نزدیکی این شهر حالت فوق العاده اعلام و پس از آن به کمک شهروندان پرداخت. در زیر تصاویری از این امداد رسانی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است.
نباید برای وزیر خارجه فرانسه فرش قرمز پهن کرد / هنوز وضعیت توافق مشخص نیست عده ای علاقه دارند مک‌دولاند آمریکایی در ایران شعبه باز کند(خبر)
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه رهبری در انقلاب محور بوده است، گفت: تضعیف مقام معظم رهبری، تضعیف امنیت، اقتدار و وحدت ملی است. (ادامه)
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت.... اگرجلیلی نیامده بود احتمال برداصولگرایان بود
احمدی‌نژاد آمد و شعارهای جدید داد و مخاطب‌هایش را در طبقات جدید تعریف کرد و به‌خصوص از یک چیزی استفاده کرد که بعدا بدل به یک اصل در انتخاب‌های ما شد. از بعد از دوم خرداد فضا دوقطبی شد و باعث رادیکال‌شدن فضا شد. احمدی‌نژاد این را خوب شناخت....(ادامه)
خودکشی دختر نوجوان بعد از اعلام نتایج کنکور
یک دختر نوجوان اهل بوکان بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری دست به خودکشی زد. (ادامه)
مسمومیت 22 مسافر سعودی و بحرینی در مشهد
(ادامه)
اصول گرایان معتدل فاتح مجلس دهم خواهند بود
گر رد صلاحیت ها گسترده باشد و اجازه حضور به اصلاح طلبان ندهند نمی توانیم شاهد تغییر فاحش در ترکیب مجلس باشیم .(ادامه)
دعای اینستاگرامی صادق خرازی برای ظریف/ عکس
صادق خرازی نماینده سابق ایران در سازمان ملل عکسی از محمدجواد ظریف در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.(ادامه)
سقوط تریلر به دره در محور سوادکوه / ۶ نفر مصدوم شدند
انحراف و سقوط یک دستگاه تریلر به دره در محور سوادکوه شش مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار چالوس درباره احتمال استیضاح گفت: من از استیضاح نمی ترسم زیرا فعالیت های زیربنایی و عمرانی خوبی را در شهر استارت زدم و مردم قاضی خوبی برای عملکرد من خواهند بود. کارت زرد شهردار چالوس به شورا/ از استیضاح نمی ترسم
شمال نیوز: شهردار چالوس درباره احتمال استیضاح گفت: من از استیضاح نمی ترسم زیرا فعالیت های زیربنایی و عمرانی خوبی را در شهر استارت زدم و مردم قاضی خوبی برای عملکرد من خواهند بود.(ادامه)
تصاویری از تجمع دلواپسان توافق در نیویورک
بدنبال توافق هسته ای ایران و کشورهای عضو پنج بعلاوه یک ،عده ای از دلواپسان امریکایی در نیویورک،تظاهرات کردند. حضور صهیونیستها در این تظاهرات پررنگ بود. (ادامه)
علایم حمله قلبی را می شناسید؟
تعریق به ویژه عرق سرد، احساس سبکی در سر و بی حالی نیز می‌توانند از علایم حمله قلبی باشند.(ادامه)
عکس‌های دیده نشده از مذاکرات وین
تعدادی از عکس های دیده نشده یا کمتر دیده شده از مذاکرات هسته ای منتشر شده است. (ادامه)
آشنایی با گروهی خطرناك‌تر از داعش
اين دومين بار است كه منابع امريكايي از عمليات موفقيت‌آميز خود براي كشتن رهبر گروه تندرو موسوم به خراسان در سوريه خبر مي‌دهند.(ادامه)
عکس: ماشین مزدا 6
مزدا 6 واگن مدل 2011 ساخت کشور ژاپن است.(ادامه)
کنکوری‌ها فریب نخورید!
رئیس گروه مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌ داوطلبان در بحث انتخاب رشته کنکور فریب مؤسسات خصوصی را نخورند. صرف ورود به دانشگاه مهم نیست بلکه باید تمام جوانب به‌ویژه رفتن به یک شهر دیگر را مدنظر داشته باشند. (ادامه)
شمال نیوز: دراین میان عده ای از سپرده گذاران معتقدند اقدام زود هنگام وی در اعلام حل و فصل مشکلات صندوق مهر اعتماد آریا و دادن امیدواری کاذب به سپرده گذاران خسته و نگران ،تنها یک ژست تبلیغاتی برای انتخابات آینده بوده است. سپرده گذران چشم انتظار و وعده ای که عملی نشد !
شمال نیوز: دراین میان عده ای از سپرده گذاران معتقدند اقدام زود هنگام وی در اعلام حل و فصل مشکلات صندوق مهر اعتماد آریا و دادن امیدواری کاذب به سپرده گذاران خسته و نگران ،تنها یک ژست تبلیغاتی برای انتخابات آینده بوده است.(ادامه)
مزه ششم کشف شد
محققان دانشگاه پوردو موفق به کشف ششمین مزه شده‌اند که «طعم چربی» نام دارد و می‌تواند به عنوان کلیدی برای حل معضل چاقی مورد استفاده قرار بگیرد. (ادامه)
دعا با این شرط به آسمان می‌رسد
رسیدن دعاها به آسمان آرزوی قلبی همه دعاکنندگان و آنهایی است که دست به سوی معبود بلند کرده اند و جالب آنکه تحقق این آرزو شرطی بسیار ساده دارد. (ادامه)
قطع دست توسط داعش + تصاویر( 18+)
تروریست های داعش در یکی از آخیرن اقدامات خود دست چند نفر را به جرم دزدی در برابر صدها نفر قطع کردند. (ادامه)
عکس/ تنها لکسوس قرمز موجود در ایران
(ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حکم آیت‌الله جنتی در گیلان معرفی شدند.
رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات گیلان معرفی شدند
شمال نیوز: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حکم آیت‌الله جنتی در گیلان معرفی شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.