.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زمان اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی
با شروع حذف یارانه پردرآمدها و اعتراض افرادی که خود را محقق این حذف ندانستند، از فردا -پنجم خرداد ماه - فرصتی یک ماهه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا شکایات خود را اعلام کنند.(ادامه)
وزیر کشور: داعش در 50 کیلومتری مرز ایران است
وجود این گروه در کشور عراق و محدوده‌ای با فاصله 50 کیلومتری از مرزهای ایران، قطعا لزوم توجه ما را می‌طلبد و اگر قصد داشته باشند به مرزهای کشور نزدیک شوند، قطعا دخالت می‌کنیم و این موضوع را نیز رسما به کشور عراق اعلام کرده‌ایم.(ادامه)
قیمت سکه و ارز افزایشی شد+جدول
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام عیار با افزایش 4000 تومانی نسبت به روز گذشته 936 هزار تومان و هر دلار آمریکا 3307 تومان داد و ستد می‌شود.(ادامه)
بازیگر نقش فرح: یک شب تا صبح گریه کردم!
ساغر عزیزی بازیگر نقش فرح پهلوی در سریال تلویزیونی «معمای شاه» این نقش را دشوارترین و حساس‌ترین نقش زندگی خود می‌داند.(ادامه)
مزایده سرخابی‌ها کنسل شد
(ادامه)
تیم ملی والیبال ایران وارد لس آنجلس شد
(ادامه)
مصاحبه با دانشمندان‌ هسته‌ای در دولت قبل
وزیر امور خارجه کشور با بیان اینکه در دولت سابق مصاحبه‌هایی با دانشمندان هسته‌ای کشورمان از سوی مأموران آژانس انجام شد، تاکید کرد: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات ندارد.(ادامه)
روایت ابوترابی از جلسه با ظریف و عراقچی
(ادامه)
بلاتکلیفی جانباز اعصاب و روان پس از سالها
(ادامه)
خیانت سیاسیون با واردات برنج به کشور
(ادامه)
تیتر «گاردین»: اینجا واس ماس! +عکس
(ادامه)
ظریف به کنسرت رفت /تصاویر
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه شامگاه شنبه در کنسرت موسیقی آهنگسازان ایرانی کاری از ارکستر سمفونیک البرز که در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد، شرکت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: بر اثر یک سانحه رانندگی در جاده هزارجریب نکا در منطقه استخرپشت و حوالی یخچال‌سر پنج نفر از سرنشینان یک خودرو در دم جان باختند.
تصادف خونین در نکا ۸ کشته و زخمی برجای گذاشت+ تصاویر و هویت کشته شدگان
شمال نیوز: بر اثر یک سانحه رانندگی در جاده هزارجریب نکا در منطقه استخرپشت و حوالی یخچال‌سر پنج نفر از سرنشینان یک خودرو در دم جان باختند. (ادامه)
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... از موافقت با استعفای یک عضو شورا تا اشکالات یک مصوبه !
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... (ادامه)
قصه تلخ مادر بی سر در دل جنگل
(ادامه)
شمال نیوز : دبیر کارگروه رسانه قائم شهر با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان در مظلومیت و محرومیت به تهیه خبر می پردازند و مورد حمایت قرار نمی گیرند ، اظهار داشت : یکی از اهداف خبرنگاران قائم شهری تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران است تا از حقوق خود دفاع کنند.... دیدار خبرنگاران قائم شهری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : دبیر کارگروه رسانه قائم شهر با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان در مظلومیت و محرومیت به تهیه خبر می پردازند و مورد حمایت قرار نمی گیرند ، اظهار داشت : یکی از اهداف خبرنگاران قائم شهری تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران است تا از حقوق خود دفاع کنند....(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های دوشنبه ۴ خرداد
(ادامه)
برداشت گیاه دارویی گل گاوزبان در روستای کوهستانی کوا بهشهر در فصل بهار انجام میشود برداشت گل گاوزبان در بهشهر(خبر)
برداشت گیاه دارویی گل گاوزبان در روستای کوهستانی کوا بهشهر در فصل بهار انجام میشود(ادامه)
روحاني سياست‌هاي غلط احمدي‌نژاد را اصلاح نكرد
شعار دولت نهم و دهم كه عدالت‌گستري بود. حالا ببينيد آمار به ما چه مي‌گويد؟ حتي عدد و رقم‌هاي رسمي‌اي كه در دولت قبلي منتشر شد، نشان داد كه شاخص فلاكت، كه مجموع نرخ تورم و بيكاري است، در ماه‌هاي پاياني احمدي‌نژاد دو برابر ماه‌هاي اول فعاليت اين دولت بود. يعني هزار ميليارد دلار بر باد دادند، چيز چنداني به ظرفيت‌هاي توليد و اشتغال نيفزودند و «فلاكت» را هم به جاي «عدالت» نشاندند(ادامه)
مجازات والدین، عاقد و خواستگار در ازدواج با اطفال
معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: بر اساس لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان برای والدین، عاقد و خواستگار در ازدواج با اطفال مجازات تعیین شده است.(ادامه)
جزئیات درگیری لفظی کوچک‌زاده و ظریف
(ادامه)
هادی حسینی: وزیر ورزش را استیضاح میکنیم
(ادامه)
حقایقی درباره فیس‌بوک
87 درصد دانش آموزان دبیرستانی در سال 2014 اعلام کردند که هنوز از فیس بوک استفاده می‌کنند. تقریبا 70 درصد نوجوانان نیز در فیس بوک با والدین خود دوست هستند.(ادامه)
نرخ تورم اردیبهشت ۹۴ اعلام شد
(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه ارسال خبرها از سوی روابط عمومی ها باید به روز و آنلاین باشد گفت: انتظار ما بر این نیست که بزرگنمایی در خبرها ی این بخش وجود داشته باشد بلکه گزارش عملکرد واقعی بازگو شود.... حیدرپور : عملکرد واقعی از سوی روابط عمومی ها بازگو شود
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه ارسال خبرها از سوی روابط عمومی ها باید به روز و آنلاین باشد گفت: انتظار ما بر این نیست که بزرگنمایی در خبرها ی این بخش وجود داشته باشد بلکه گزارش عملکرد واقعی بازگو شود....(ادامه)
سوال یک نماینده از ظریف و عراقچی+عکس
(ادامه)
شمال نیوز : چرا حذف سهمیه بنزین، در ابتدای امسال انجام نشد؟ آیا مردم باید به بهانه‌ی حذف این سهمیه مجدداً‌ شاهد گرانی کرایه‌ سواری‌های مسافر کش باشند، آنهم تنها پس از دوماه از شروع سال؟.... 6 سئوال کاربران شمال نیوز درباره قطع سهمیه و افزایش قیمت بنزین
شمال نیوز : چرا حذف سهمیه بنزین، در ابتدای امسال انجام نشد؟ آیا مردم باید به بهانه‌ی حذف این سهمیه مجدداً‌ شاهد گرانی کرایه‌ سواری‌های مسافر کش باشند، آنهم تنها پس از دوماه از شروع سال؟....(ادامه)
بنزین لیتری ١٠٠٠ تومان
(ادامه)
هم اکنون که کشاورزان و برنج کاران ساعی و متعهد شمالی با هزارویک امید در شالیزارها مشغول کشت و کارمی باشند از دولت محترم انتظاردارند با تدبیر و دوراندیشی بموقع حافظ زحمات و تلاشهای خداپسندانه آنها باشد.... آقای رئیس جمهور ؛ موکلانم سال جدید زراعی را با بیم و امید آغازکردند !
هم اکنون که کشاورزان و برنج کاران ساعی و متعهد شمالی با هزارویک امید در شالیزارها مشغول کشت و کارمی باشند از دولت محترم انتظاردارند با تدبیر و دوراندیشی بموقع حافظ زحمات و تلاشهای خداپسندانه آنها باشد....(ادامه)
سقف بخشودگی مهریه اعلام شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.