.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آغاز ثبت اینترنتی اعتراض‌های یارانه‌ای
(ادامه)
واکنش عارف به اظهارات اخیر شریعتمداری
(ادامه)
درمان سنگ کلیه با این گیاه
گیاه دم اسب دارای مقدار زیادی آلومینیوم، پتاسیم، منگنز و فلاونوئیدهایی دیگر است که هر کدام از آن خواص متعددی برای بدن انسان دارد.(ادامه)
هفت دلیل برای خوردن ماهی
خواص غذایی ماهی بسیار است اما برخی افراد هم هستند که تمایلی به خوردن آن ندارند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، بهتر است با چند اثر بی‌نظیر آن آشنا شوید؛ شاید برای حفظ سلامت خودتان هم که شده، ‌خودتان را قانع کردید که از این پس به خوردن ماهی رو آورید. (ادامه)
آموزش قدم به قدم ایجاد اکانت Apple ID(خبر)
(ادامه)
عکس/ دختر فرج‌الله سلحشور
مراسم بزرگداشت فرج الله سلحشور با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری کشور در خبرگزاری فارس برگزار شد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
زنان ایرانی، رتبه یک خودسوزی در خاورمیانه
فردی که دست به خودسوزی می‌زند، اگر موفق شود، از دنیا می‌رود و اگر نه، چندین بار در زندگی خود مرگ را تجربه خواهد کرد. او از جامعه و خانواده طرد خواهد شد، برچسب خواهد خورد و بدون وجود مراقبت‌های ویژه رها خواهد شد.(ادامه)
خشکسالی متوسط تا شدید در ۱۴ استان
(ادامه)
خواص باور نکردنی موز
(ادامه)
تلخ‌ترین عکس تاریخ که شاید دیده باشید
شاید شما هم عکس معروفی را که در آن یک کودک نحیف و قحطی زده در حال جان دادن است را دیده‌اید.(ادامه)
وزارت امورخارجه اطلاعیه‌ای صادر کرد
(ادامه)
جاده هراز مسدود شد
(ادامه)
چرا قبح کشیدن سیگار و قلیان در جامعه شکست؟(يادداشت)
(ادامه)
خداحافظی با بنزین یارانه‌ای/کاریکاتور
(ادامه)
تلخ‌ترین عکس تاریخ که شاید دیده باشید
شاید شما هم عکس معروفی را که در آن یک کودک نحیف و قحطی زده در حال جان دادن است را دیده‌اید. آفتاب : در آن عکس که در سال ۱۹۹۳ توسط «کوین کارتر» گرفته شد، یک لاشخور به انتظار مرگ کودک نشسته تا او را بخورد. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی هرسال اعضای هیئت رئیسه و رئیس خود را انتخاب می کند که در هشت سال گذشته انتخاب مجلس های هشتم و نهم برای ریاست مجلس، علی لاریجانی بوده است. همه کسانی که در 36 سال گذشته به هیئت رئیسه مجلس راه یافتند
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی هرسال اعضای هیئت رئیسه و رئیس خود را انتخاب می کند که در هشت سال گذشته انتخاب مجلس های هشتم و نهم برای ریاست مجلس، علی لاریجانی بوده است.(ادامه)
خداحافظی تلخ پرسپولیس با آسیا/ پایان یک رویا
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست مقابل نماینده عربستان از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. (ادامه)
ابراز تمایل سه ستاره سابق استقلال برای بازگشت به جمع آبی‌ها
سه تن از بازیکنان سابق استقلال که محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم دارند، آماده بازگشت به این تیم هستند. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه آینده روشنی برای فارغ‌التحصیلان دارای ایده و ابتکار در استان مهیا می‌شود، ادامه داد: باید جهت‌گیری‌های همه مسئولان با دانشجویان و کارآفرینان مشخص شود تا مانعی برسر ایجاد اشتغال در جامعه وجود نداشته باشد.... فراخوان استاندار به فرمانداران برای کمک به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه آینده روشنی برای فارغ‌التحصیلان دارای ایده و ابتکار در استان مهیا می‌شود، ادامه داد: باید جهت‌گیری‌های همه مسئولان با دانشجویان و کارآفرینان مشخص شود تا مانعی برسر ایجاد اشتغال در جامعه وجود نداشته باشد....(ادامه)
شمال نیوز : مطهری با اشاره اینکه اگر از مردم انتظار رعایت خیلى چیزها را داریم باید امکانات آن فراهم باشد، خاطرنشان کرد: اگر به اندازه کافى ساحل سالم نداشته باشیم، آسیب‎ها به‎خودى‎خود پیدا می‌شود و آثار منفى برجاى می‌گذارد..... مازندران محل تفریح و عیاشى برخى اقشار پول‌دار پایتخت‌نشین شده است!
شمال نیوز : مطهری با اشاره اینکه اگر از مردم انتظار رعایت خیلى چیزها را داریم باید امکانات آن فراهم باشد، خاطرنشان کرد: اگر به اندازه کافى ساحل سالم نداشته باشیم، آسیب‎ها به‎خودى‎خود پیدا می‌شود و آثار منفى برجاى می‌گذارد.....(ادامه)
« پیش بینی وضع هوای استان مازندران »
(ادامه)
5 کشته درسقوط خودروسواری در جاده چالوس
(ادامه)
 استاندار مازندران در احکام جداگانه رئيس، دبير و اعضای اصلی و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان را در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب نمود. اعضاي ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند
استاندار مازندران در احکام جداگانه رئيس، دبير و اعضای اصلی و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان را در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب نمود.(ادامه)
روحانی: دوران افراط به سر آمد
(ادامه)
معیار حذف یارانه بگیران مشخص شد
در حالی تاکنون به وضوح معیار حذف یارانه بگیران از سوی مدیران دولتی اعلام نشده بود که با آغاز ثبت اعتراض نسبت به چرایی حذف یارانه نقدی و درخواست بازگشت آن مشخص شد که وضعیت اشتغال، خودرو، معاملات و دارایی ها تمامی اعضای خانواده و ملاک حذف یارانه بگیران بوده است.(ادامه)
سانتافه تا لب مرز، 74 میلیون تومان!
گزارش گمرک نشان می‌دهد که قیمت وارداتی هر یک از حدود 70 سانتافه‌ای که در نخستین ماه سال جاری از امارت به کشور وارد شده‌، حدودا 74 میلیون تومان بوده‌است.(ادامه)
قتل‌عام به‌دلیل اختلاف خانوادگی در گرگان
(ادامه)
درآمد 2.5 میلیون تا 3 هزارمیلیاردی جراحان!
رئیس جامعه جراحان ایران گفت: جراحان کارانه‌ای ندارند، درآمد اکثر جراحان ماهانه حداکثر ۲.۵ میلیون تومان است. ممکن است یک جراحی هم باشد که 400 میلیون تومان درآمد داشته باشد اما افرادی هم هستند که یک عمل جراحی نکرده‌‌، 3 هزار میلیارد تومان درآمد داشته‌اند.(ادامه)
گاز‌خانگی، تجاری و دولتی 15درصد گران‌شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.