.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حمله داعش به ایران را شوخی نگیریم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع داعش جدی است ولی مسئولان آن را جدی نمی‌گیرند. (ادامه)
شمال نیوز : در پی گرمای زیاد هوا که از شب گذشته در مازندران حاکم شد ، عصر امروز ( جمعه ) طوفان و در برخی شهرها وزش شدید باد که از غرب مازندران شروع گردید تا شرق استان کشیده شد .... طوفان مازندران را درنوردید !
شمال نیوز : در پی گرمای زیاد هوا که از شب گذشته در مازندران حاکم شد ، عصر امروز ( جمعه ) طوفان و در برخی شهرها وزش شدید باد که از غرب مازندران شروع گردید تا شرق استان کشیده شد ....(ادامه)
شمال نیوز : دو عضو شورای شهر که به همراه خانواده در مسیر بازگشت از سفر مشهد مقدس بودند، سحرگاه امروز در بجنورد دچار حادثه رانندگی شدند. در این حادثه، همسر یک عضو شورا جان خود را از دست داد... دو عضو شورای شهر بهشهر دچار حادثه رانندگی شدند
شمال نیوز : دو عضو شورای شهر که به همراه خانواده در مسیر بازگشت از سفر مشهد مقدس بودند، سحرگاه امروز در بجنورد دچار حادثه رانندگی شدند. در این حادثه، همسر یک عضو شورا جان خود را از دست داد...(ادامه)
متن فریبنده در شبکه های اجتماعی علیه روحانی
این‌روزها متن فریبنده ای در شبکه‌های اینترنتی قرار گرفته است با عنوان طنزآمیز «روحانی مچکریم»! (ادامه)
یادداشت تأمل‌برانگیز فرزند شهید باکری
فرزند شهید حمید باکری نوشت: برخی از متولیان رسمی اگر از اندکی هوشمندی برخوردار باشند، می‌دانند نباید «فرهنگ ایثار و شهادت» را با نگاه‌های محدود و انحصاری پیگیری کنند. دلسوزان می‌دانند «شهدای وطن» برای همه مردم عزیزند و این همه مردم، شامل همه کسانی می‌شود که با ما همفکر و هم‌جهت هستند یا با ما همراه نیستند. (ادامه)
جزئیات قیمت ۲۷ مدل خودرو بعد از گرانی بنزین
اگرچه دولت تصمیم گرفته تا با افزایش قیمت بنزین، مرحله‌ای دیگر از ساماندهی یارانه انرژی را اجرایی سازد، اما بازارهایی از این تصمیم متاثر شدند که از قضا برای مردم مهم هستند. بازار خودرو هم به این تصمیم(ادامه)
عکس/ علی دایی در آغوش جمشید مشایخی
در حاشیه آیین نکوداشت جمشید مشایخی.(ادامه)
استانی شدن انتخابات؛ ۴ هفته دیگر درصحن
عضو هیات رئیسه مجلس، از بررسی «طرح استانی شدن حوزه های انتخابیه مجلس» در صحن علنی خانه ملت حداکثر تا ۴ هفته آینده خبر داد و گفت: در بررسی این طرح، به صورت مستمر با شورای نگهبان تبادل اطلاعات می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: طي حكمي از سوي استاندار مازندران مهدي رازجويان مديركل دفتر فني استانداري مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه استانداري مازندران منصوب شد . سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه استانداري مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طي حكمي از سوي استاندار مازندران مهدي رازجويان مديركل دفتر فني استانداري مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه استانداري مازندران منصوب شد .(ادامه)
شالیزارهای شمال از فراز آسمان
عمده کشت برنج کشور در استان‌های شمالی است که در این میان شالیکارهای گلستان و مازندران سهم زیادی در این تولید سالیانه دارند. در این گزارش نماهای هوایی از شالیزارهای این دو استان را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
یادداشت فرزند شهید باکری درباره 175 شهید غواص
(ادامه)
رئیس اتاق اصناف: نرخ بنزین نقشی در رشد قیمتی ندارد
(ادامه)
انتقاد صریح ناطق‌ نوری از طلبه‌ های پروازی
حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: آن زمان حضور و غیاب و مدرک مطرح نبود، بلکه درس برای علم بود و سطح معلومات بالا و درس جدی بود، اما امروز مثل مدیران پروازی که از آن‌ها صحبت می‌شود طلبه‌های پروازی داریم که از راه دور درس می‌خوانند، این‌که درس خواندن نیست.(ادامه)
رانندگان حتما از كارت جایگاه ها استفاده كنید
(ادامه)
کاریکاتور/ آستانه تحمل مردم!
(ادامه)
متن کامل طرح نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی
طرح نقل و انتقال حق بیمه یا بازنشستگی روز گذشته از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد و در دستورکار خانه ملت قرار گرفت.(ادامه)
راههای جلوگیری از حساسیت چشم به کامپیوتر
(ادامه)
بحث و جنجال بر سر ميراث مرتضي پاشايي
(ادامه)
عکس/ گاف شگفت انگیز شهرداری تهران
در تصویر زیر غلط املایی دریکی از پوستر های مترو تهران را مشاهده می کنید(ادامه)
۴ پيشنهاد به تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي
به اذعان کارشناسان و افراد مطلع، از جمله آقاي ابراهيم کارخانه اي (رئيس کميته هسته اي مجلس شوراي اسلامي) ايران در مذاکرات هسته‌اي با 1+5 و نشست لوزان به طرف غربي 44 تعهد و امتياز (احتمالي) داده است اما در مقابل انتظار لغو تحريم‌ها را دارد که هنوز محقق نشده است.(ادامه)
سورپرایز صادق زیباکلام برای مردم ایران
اخیراً فیلمی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد نیروهای تحت حمایت آمریکا در اوکراین، چگونه یک زن حامله و همسر او را به جرم روس‌گرایی به دار کشیدند.(ادامه)
عوامل سریال پایتخت ۴ در زیرآب/عکس
(ادامه)
کرایه های تاکسی غیر رسمی گران شد
دنیامالی با بیان اینکه در وضعیت مبهم که میزان افزایش هزینه ها مشخص نیست، قیمت ها لجام گسیخته افزایش پیدا خواهد کرد که این نه به صلاح مردم است و نه به صلاح رانندگان تاکسی می گوید: این موضوع در دستور کار کمیسیون عمران قرار می گیرد تا میزان افزایش هزینه ها و نحوه حمایت از آنها مشخص شود.(ادامه)
افتتاح بیمارستان فوق تخصصی قلب گلستان
(ادامه)
مجازات«جنایت علیه‎خبرنگاران»به شورا کشید
(ادامه)
نکا 53 مدرسه تخریبی و بحران زا دارد
(ادامه)
فعالان رسانه‌ای زیر چتر حمایت بیمه‌ای ارشاد
(ادامه)
وزیر صنعت: قیمت نان آزاد نمی‌شود
(ادامه)
مراسم نکوداشت فرج‌ الله سلحشور +عکس
مراسم نکوداشت فرج‌الله سلحشور با حضور جمعی از هنرمندان ومسئولان فرهنگی و هنری در خبرگزاری فارس برگزار شد. (ادامه)
شیوه های صحیح تمیز کردن لپ‌تاپ
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.