.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران به همایش مشاهیر
تجلیل از مشاهیر، مسیر توسعه مازندران را هموار می‌کند(ادامه)
۹ مصدوم در تصادف در محور کرج‌ -‌ چالوس
معاون امداد نجات جمعیت هلال احمر البرز از برخورد سه دستگاه خودروی سواری در محور کرج چالوس خبر داد و گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند. (ادامه)
چشم شور چقدر حقیقت دارد؟!
یک مدرس حوزه گفت: چشم زخم و چشم شور که در میان عامه مردم رواج دارد، تنها خرافه است و واقعیت ندارد. (ادامه)
احتمال جیره‌بندی آب در نوشهر
(ادامه)
پاسخ وزارت خارجه به بیانیه دفتر احمدی نژاد
وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به بیانیه دفتر محموداحمدی نژاد رئیس جمهور سابق اطلاعیه صادر کرد و مطالب بیانیه این دفتر را رد کرد. (ادامه)
تصمیم روحانی درباره بنزین 1500 تومانی
سخنگوی دولت با اشاره به سیاستهای مهار تورم توسط دولت گفت: شخص رئیس جمهور به هیچ وجه موافق افزایش قیمت نبوده و نیست و این تصمیم بر اساس نظرات کارشناسی گرفته شده است.نوبخت اضافه کرد: پیش از این قرار بود قیمت بنزین بین 1200 تا 1500 تومان شود که رئیس جمهور با آن مخالفت کرد.(ادامه)
4 شاخص دولت برای قطع یارانه نقدی پولدارها
مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: تعداد عائله خانوار، شهر محل سکونت، برخورداری از منزل مسکونی ملکی و نوع و مدل خودروی شخصی از شاخصه‌های مورد نظر دولت در حذف افراد غیرنیازمند است. (ادامه)
قیمت مرغ وگوشت دولتی در رمضان اعلام شد
(ادامه)
فراخوان پارتی شبانه در یک سفره‌ خانه!
بزرگترین باند برپایی پارتی‌های شبانه در شرق استان تهران متلاشی شد. ٤٢ مرد و ٤٧ زن در فراخوان‌ شبکه‌های اجتماعی نظیر وایبر، واتس‌آپ، لاین، تانگو و اینستاگرام یکدیگر را برای پارتی‌های شبانه در شهرستان پردیس دعوت می‌کردند. خبری که روز سه‌شنبه روی سایت‌های خبری قرار گرفت کوتاه اما تکان‌دهنده بود. (ادامه)
تصاویر/ دیدار نمایندگان مجلس با رهبرانقلاب
(ادامه)
احوالپرسی کوچک زاده و علی مطهری/عکس
در حاشیه دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب(ادامه)
یارانه ترکیبی جایگزین می‌شود
با راه‌اندازی سامانه دریافت اعتراضات نسبت به حذف یارانه نقدی هر متقاضی می‌تواند با ورود به سامانه و طی چند مرحله درخواست خود را ثبت کند. (ادامه)
رد صلاحیت متقاضیان سرخابی ها
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: چهار متقاضی خریدار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از مزایده کنار گذاشته شدند. (ادامه)
هشدار بی‌سابقه محسن رضایی به عربستان
(ادامه)
مهناز افشار مادر شد
(ادامه)
حقوق اعضای شورای شهر اعلام شد
(ادامه)
صالحی در محل کارش/عکس
معاون رئیس‌جمهور رئیس سازمان انرژی اتمی بعد از عمل جراحی و سپری کردن دوران نقاهت امروز (چهارشنبه) در محل کارش حضور یافت.(ادامه)
محل کشف پیکرشهدای غواص/تصاویر14+
28 اردیبهشت ماه سال جاری پیکر 270 شهید 8 سال دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد ایران شد.(ادامه)
گازوییل آزاد ۶۰۰ تومان شد
(ادامه)
محور هراز مسدود شد
(ادامه)
هشت عامل برای ازدواج موفق
این کارشناس سلامت یکی از مهمترین مسائلی که می تواند بر استحکام و پایداری ازدواج کمک کند را احترام گذاشتن به ارزش های دینی بیان داشت و گفت: پس از ازدواج همه چیز تغییر می کند یعنی شما و همسرتان دیگر انسان های گذشته نیستید و می توانید برای حل مسائل و مشکلات با آموزش و یادگیری ، مطالعه و مشاوره مهارت بیاموزید و روابط خود را مدیریت کنید.(ادامه)
اعتراف آقای معاون به اشتباهات مدیریتی اش در مورد آشوراده
معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: من صورتجلسه «آشوراده» را بر اساس مصلحت اندیشی دولت وقت و نه کار تخصصی امضا کردم اما اکنون قبول دارم که آن کار اشتباه بود زیرا به نفع محیط زیست کشور نیست. (ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
بیمه تکمیلی رایگان شد
(ادامه)
نمایندگان مجلس به دیدار رهبر انقلاب رفتند
(ادامه)
گازوئیل تک نرخی نشد +جزئیات
(ادامه)
مشکل بیمه خبرنگاران حل شد
(ادامه)
 غار تاریخی اسپهبد خورشید یا کرکیل دژ در ناحیه دوآب شهرستان سواد کوه استان مازندران قرار دارد. داخل غار دارای اتاق‌هایی است که قدمت ساخت آن‌ها به دوره ساسانیان باز می‌گردد. این غار در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد و برای ثبت جهانی آن نیز پرونده‌ای تشکیل گردیده‌است. با این وجود تمرینات نظامی و معدن ماسه فعال در مجاورت آن، در حال لطمه زدن به آن می‌باشد. ماشینهای سنگین با تراشیدن کوه در منطقه تاریخی خطیر کوه به نزدیکی غار تاریخی اسپهبد خورشید رسیده اند و دستگاه های مسئول نیز که وظیفه حراست از آثار تاریخی را به عهده دارند سکوت اختیار کرده اند.در صورت عدم اقدام موثر شاید در آینده ای نزدیک جز تصویری از این اثر تاریخی در اختیار نداشته باشیم.
غار تاریخی اسپهبد خورشید سوادکوه در معرض نابودی(خبر)
غار تاریخی اسپهبد خورشید یا کرکیل دژ در ناحیه دوآب شهرستان سواد کوه استان مازندران قرار دارد. داخل غار دارای اتاق‌هایی است که قدمت ساخت آن‌ها به دوره ساسانیان باز می‌گردد. این غار در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد و برای ثبت جهانی آن نیز پرونده‌ای تشکیل گردیده‌است. با این وجود تمرینات نظامی و معدن ماسه فعال در مجاورت آن، در حال لطمه زدن به آن می‌باشد. ماشینهای سنگین با تراشیدن کوه در منطقه تاریخی خطیر کوه به نزدیکی غار تاریخی اسپهبد خورشید رسیده اند و دستگاه های مسئول نیز که وظیفه حراست از آثار تاریخی را به عهده دارند سکوت اختیار کرده اند.در صورت عدم اقدام موثر شاید در آینده ای نزدیک جز تصویری از این اثر تاریخی در اختیار نداشته باشیم. (ادامه)
تک فرزندی یکی از علل اعتیاد در جوانان
وی تک فرزندی را یکی از علل اعتیاد در جوانان برشمرد و با اظهار اینکه وزارت بهداشت در این امر وارده شده و تلاش در تغییر این نگرش ها دارد از رسانه ها خواست تا با بستر سازی در این زمینه در اجرای سیاست های ابلاغی رهبری همت کنند.(ادامه)
مقايسه اختلاس در دو دولت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.