.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هویت فیلمبردار مشاجره اخیر ظریف فاش شد!
(ادامه)
تغییر الگوی باروری نتیجه روند توسعه در کشورها است
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
اگرچه یک هفته‌ای هست که لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده و مسابقه‌ای در جریان نیست اما حواشی فوتبال ایران خصوصا در هفته‌های پایانی موجب شد تا این هفته هم نود با اجرای عادل فردوسی‌پور روی انتن برود. (ادامه)
آغاز برداشت نوبرانه گیلاس در آمل
(ادامه)
علی شمخانی دیدن «آقا محسن» در لباس پاسداری، حلاوتی به شیرینی ایام فتح داشت(يادداشت)
علی شمخانی(ادامه)
سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی باز شد
این در حالی است که فرآیند اعتراضات از ثبت‌نام تا پاسخ کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان یک‌ماه برای اعلام اعتراض خود فرصت دارند. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی پس از اعلام آرای انتخابات ریاست مجلس طی سخنانی ضمن تشکر از نمایندگان، گفت: از اعتماد سروران گرامی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با انجام وظایف خود نسبت به مسایل کلان کشور و نیاز مردم با حمایت شما نمایندگان، گام‌های بلندی برداریم.... ریاست مجلس باز هم به لاریجانی رسید
شمال نیوز : علی لاریجانی پس از اعلام آرای انتخابات ریاست مجلس طی سخنانی ضمن تشکر از نمایندگان، گفت: از اعتماد سروران گرامی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با انجام وظایف خود نسبت به مسایل کلان کشور و نیاز مردم با حمایت شما نمایندگان، گام‌های بلندی برداریم....(ادامه)
مزایای کار با کسی که روی اعصاب شماست!
کار کردن با دوست مورد علاقه خود را فراموش کنید. کار کردن با فردی که حسابی روی اعصابتان است بسیار بهتر به شما کمک می کنند تا به رویاهای خود دست بیابید. (ادامه)
یارانه سوخت در بخش کشاورزی هم حذف شد
(ادامه)
توصیه‌ امام راحل به پولدارها
(ادامه)
نظر بیشتر نمایندگان بر ماندن لاریجانی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به یاد داشته باشیم که در بازرسی‌های عراق چه اتفاقی افتاد حتی به بهانه ساخت سلاح هسته‌ای کاخ ریاست جمهوری این کشور را هم بازرسی کردند.(ادامه)
گاز هم گران می شود
وزارت نفت پیشنهاد افزایش ۱۰، ۱۵ یا ۲۰ درصدی تعرفه گاز طبیعی را به دولت ارائه داده و خواستار اجرای آن از خردادماه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اصلاح طلبان اما حکایتی جدا دارند. آنها بعد از انتخابات 92 که باعث شد به صحنه سیاسی کشور بازگردند، تصمیم گرفتند کرسی‌های مجلس دهم را نیز به خود اختصاص دهند. سیاست ورزان این جریان می‌دانند که اصلاح طلبان نمی‌توانند مجلسی مانند مجلس ششم را تشکیل بدهند و به خاطر همین به دنبال مجلسی مانند مجلس پنجم هستند.... مجلس دهم، مجلس پنجمی دیگر با یک تفاوت؟!
شمال نیوز : اصلاح طلبان اما حکایتی جدا دارند. آنها بعد از انتخابات 92 که باعث شد به صحنه سیاسی کشور بازگردند، تصمیم گرفتند کرسی‌های مجلس دهم را نیز به خود اختصاص دهند. سیاست ورزان این جریان می‌دانند که اصلاح طلبان نمی‌توانند مجلسی مانند مجلس ششم را تشکیل بدهند و به خاطر همین به دنبال مجلسی مانند مجلس پنجم هستند....(ادامه)
هجوم پرسپولیسی ها به اینستاگرام روحانی!
اخیرا مد شده خواسته های فوتبالی در صفحه اجتماعی رئیس جمهور ایران مطرح می شود.(ادامه)
پاسخ به اتهام ظریف در ارجاع به احمدی‌ نژاد
محمدجواد ظریف سینه پررازی دارد؛ گاه سخن می‌گوید و گاه برمی‌آشوبد از آنان که به او اتهام ناروا می‌زنند. اما این‌روزها کسب‌وکار اتهام‌زنندگان پررونق است.(ادامه)
تصاویر/صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه5خرداد
(ادامه)
شمال نیوز : سینا دلشادی ، ازحضور مرتضی سرهنگی رئیس دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور در این برنامه خبر داد و افزود : در این مراسم سردار شالیکار از فرماندهان دفاع مقدس خاطرات خود را از عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بازگو خواهند نمود .... «فتح مقدس» به مازندران رسید/ اکران رایگان شیار 143
شمال نیوز : سینا دلشادی ، ازحضور مرتضی سرهنگی رئیس دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور در این برنامه خبر داد و افزود : در این مراسم سردار شالیکار از فرماندهان دفاع مقدس خاطرات خود را از عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بازگو خواهند نمود ....(ادامه)
احضار کاردار عربستان به وزارت خارجه
(ادامه)
درگیری شدید در مرزهای یمن و عربستان
(ادامه)
شمال نیوز : عضو اتاق اصناف کشور با اعلام اینکه یکی از دغدغه‌های مهم کشور ایجاد اشتغال است، خاطر نشان کرد: اصناف مازندران سهم بزرگی در تامین شغل را بر عهده دارند به طوری که تنها در شهرستان ساری، هفتاد اتحادیه مشغول فعالیت هستند.....

همایش سراسری روسای ادارات اصناف کشور برگزار شد/ تصاویر
شمال نیوز : عضو اتاق اصناف کشور با اعلام اینکه یکی از دغدغه‌های مهم کشور ایجاد اشتغال است، خاطر نشان کرد: اصناف مازندران سهم بزرگی در تامین شغل را بر عهده دارند به طوری که تنها در شهرستان ساری، هفتاد اتحادیه مشغول فعالیت هستند..... (ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ...
تکذیب بازداشت احمدی‌ مقدم/ احکام و اسامی برخی از متهمان پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی/ دستگیری مظنون اسیدپاشی/ رحیمی همچنان در زندان(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت محمدرضا رحیمی، شایعه بازداشت احمدی ‌مقدم و دستگیری اخاذان از خانواده‌متهمان کیفری گفت: برای متهم نفتی ... (ادامه)
خداحافظی با بنزین 700 تومانی از شهریور
سهمیه 700 تومانی باقی‌مانده درکارتهای سوخت خودروهای شخصی و موتوسیکلت‌ها، نزدیک به 2.5 میلیارد لیتر اعلام شد. (ادامه)
عکس/ آگهی‌های خیابانی ازدواج
(ادامه)
هدفمندی یارانه‌ها به فاز سوم رسید
اگر چه اعلام رسمی در رابطه با شروع فاز سوم هدفمندی یارانه‌ها انجام نشده اما شواهد موجود دال بر ورود دولت درست یک سال پس از اجرای فاز دوم به این مرحله است.(ادامه)
اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران انتخاب شدند
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار ‌شد
(ادامه)
تصادف دو دستگاه خودرو در محور هراز ۳ کشته بر جای گذاشت
(ادامه)
منصوریان گزینه سرمربیگری استقلال است
(ادامه)
تصاویر/ مراسم تشییع مهران دوستی
مراسم تشییع پیکر مهران دوستی از گویندگان توانای رادیو صبح امروز از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.