.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ ستاره‌های دنیای فوتبال در کودکی
ستاره‌های دنیای فوتبال در کودکی(ادامه)
فرمانده زنان انتحاری داعش در آفریقا + عکس
سامانتا لوئیس معروف به بیوه سفید، در حال آموزش گروهکی متشکل از ۲۰۰ زن انتحاری برای انجام عملیات تروریستی در قاره آفریقا است.(ادامه)
وجود 150 هزار نفر نیروی بیکار درمازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: 150 هزار نفر نیروی بیکار در مازندران وجود دارد که 35 درصد از آنها فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند. (ادامه)
شمال نیوز :  در این نامه سرگشاده رویانیان قصد دارد گلایه های موجود در عرصه ورزش کشور را به گوش رئیس جمهوری برساند تا در ادامه شاهد رخ دادن اتفاقاتی از این دست نباشیم..... نامه گلایه آمیز رویانیان در مورد عملکرد وزیر ورزش
شمال نیوز : در این نامه سرگشاده رویانیان قصد دارد گلایه های موجود در عرصه ورزش کشور را به گوش رئیس جمهوری برساند تا در ادامه شاهد رخ دادن اتفاقاتی از این دست نباشیم.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری در مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد از برخی چهره های سیاسی به نفع خود بهره خواهد برد، گفت: افرادی مثل ثمره هاشمی یا الهام جز چهره های شاخص سیاسی هستند که در همان تعریف خاص اصولگرایی که احمدی نژاد به آن معتقد است می گنجند..... شجاعی : 40 یا 50 احمدی نژادی به مجلس دهم راه پیدا می کنند
شمال نیوز : نماینده ساری در مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد از برخی چهره های سیاسی به نفع خود بهره خواهد برد، گفت: افرادی مثل ثمره هاشمی یا الهام جز چهره های شاخص سیاسی هستند که در همان تعریف خاص اصولگرایی که احمدی نژاد به آن معتقد است می گنجند.....(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس رشد شاخص های بهره وری در بخش جایزه ملی در گروه اصلی و جنبی، شرکت سیمان مازندران موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس ششمین جشنواره ملی بهره وری شد.



تندیس ملی بهره وری به سیمان مازندران رسید
شمال نیوز: بر اساس رشد شاخص های بهره وری در بخش جایزه ملی در گروه اصلی و جنبی، شرکت سیمان مازندران موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس ششمین جشنواره ملی بهره وری شد. (ادامه)
نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن ابلاغ احکام مالياتي قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور، نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهاي کشور را اعلام کرد.(ادامه)
زنونی چندی پیش با انتشار تصویر طنز‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، «شبکه خبر» تلویزیون دولتی ایران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که صدای مردم مظلوم اروپا و آمریکاست!
مجری شبکه خبر به آمریکا پناهنده شد
زنونی چندی پیش با انتشار تصویر طنز‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، «شبکه خبر» تلویزیون دولتی ایران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که صدای مردم مظلوم اروپا و آمریکاست! (ادامه)
حرکت زشت دو فوتبالیست محبوب در قم/عکس
دو یاغی سابق تیم های استقلال و پرسپولیس با خوانده شدن نام هم تیمی سابقشان واکنش زشتی نشان دادند.(ادامه)
واکنش وزیر به ماجرای اسلحه کشی یک فرماندار
چندی پیش ماجرای اسلحه‌کشی این فرماندار به روی یک ارباب رجوع منتشر و انتشار این اخبار مصادف با برکناری وی شد تا احتمال این اخبار قوت گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: من هر جا که احساس خطر کنم، سعی می‌کنم آنجا حاضر شوم لذا امروز باتوجه به وضعیت حساس منطقه احساس خطر کردم و لباس سبز پاسداری را بار دیگر بر تن کردم. البته در کنار کارهای سیاسی و فرهنگی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام می‌دهم، به فرماندهان نیز ب احتمال تجاوز عربستان به یک کشور دیگر/ به‌ دلیل وضعیت حساس منطقه لباس پاسداری به تن کردم
شمال نیوز: من هر جا که احساس خطر کنم، سعی می‌کنم آنجا حاضر شوم لذا امروز باتوجه به وضعیت حساس منطقه احساس خطر کردم و لباس سبز پاسداری را بار دیگر بر تن کردم. البته در کنار کارهای سیاسی و فرهنگی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام می‌دهم، به فرماندهان نیز ب(ادامه)
پاسخ نهایی منصوریان در مورد حضور در استقلال
شمال نیوز: سرمربی نفت به بحث حضورش در استقلال پاسخ داد. (ادامه)
سومین جشنواره بهار نارنج در ساری(خبر)
(ادامه)
كمك يك ميلياردو 700ميليون توماني خيران براي ساخت مدارس
(ادامه)
زمان تمدید کارت الکترونیکی مرزنشینان اعلام شد
(ادامه)
برگزاری سمینار آموزشی تخصصی فنون بازاریابی و فروش در ساری
(ادامه)
میزان باروری کل کشور اعلام شد
(ادامه)
"هر نوع تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد"
(ادامه)
بی مهری رسانه ملی و دستگاه های اجرایی مازندران به نمایشگاه جوانی جمعیت
(ادامه)
تاکید بر سیاستهای کلی جمعیتی در نمایشگاه پویایی و بالندگی و جوانی جمعیت
(ادامه)
شمال نیوز:روح الامین قاسمی در غم از دست دادن مادر خود حاجیه خانم مریم عرب خزائلی به سوگ نشسته است . / مادر فدارکار این فرمانده پرتلاش ناجا به دلیل کهولت سن دارفانی را وداع گفت .... جانشین فرماندهی نیروی انتظامی مازندران داغدار شد
شمال نیوز:روح الامین قاسمی در غم از دست دادن مادر خود حاجیه خانم مریم عرب خزائلی به سوگ نشسته است . / مادر فدارکار این فرمانده پرتلاش ناجا به دلیل کهولت سن دارفانی را وداع گفت ....(ادامه)
تصادف خونین در جاده گنج افروز بابل
(ادامه)
با این 13 ماده غذایی، شکمی تخت داشته باشید
اگر می خواهید شکمی تخت داشته باشید و همیشه خوش اندام بمانید، این مواد غذایی را امتحان کنید.(ادامه)
اطلاعیه شهرداری ساری برای شهروندان
قابل توجه همشهريان محترم، به مناسبت اعیاد شعبانیه و آئین افتتاحیه فاز اول میدان ابن شهر آشوب ساری در روز شنبه دوم خرداد ماه تردد وسایل نقلیه جهت دسترسی به میدان ساعت و میدان امام حسین(ع) از مسیرهای جایگزین انجام می شود.(ادامه)
سرپرست جهاد کشاورزی بابل منصوب شد
سید احمد طاهری اطاقسرا، به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل منصوب شد (ادامه)
پیام تبریک ادا ره کل راه آهن شمال به مناسبت اعیاد شعبانیه
(ادامه)
پوشش امدادي هلال احمرمازندران به65حادثه در هفته گذشته
(ادامه)
سایت نرماب دوسر به آرمان شمال تغییر یافت
(ادامه)
برخورد قاطع جهاد کشاورزی با صاحبان زمین های بلاکشت
(ادامه)
ظریف به مجلس می‌رود
وزیر امور خارجه و معاونش برای ارایه گزارش درباره آخرین تحولات در مذاکرات هسته‌ای روز یکشنبه به مجلس می‌روند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.