.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گوینده مشهور و با سابقه مازنی رادیو در گذشت
(ادامه)
چه‌کار کنیم که ام‌اس نگیریم؟
ام‌اس یک بیماری خودایمن است که بر مغز و نخاع فرد تاثیر می‌گذارد. در پی این بیماری، بدن توانایی کنترل ماهیچه‌ها، بینایی، تعادل و سایر حواس را از دست خواهد داد. افسردگی، تشویش و اضطراب نیز از اثرات این بیماری روی فرد است. از نشانه‌های ابتلا به ام‌اس می‌توان به گزگز کردن مداوم کف پاها و کف دست‌ها، خستگی مفرط، بی‌حالی، دوبینی، تارشدن چشم و عدم تعادل بدن اشاره کرد. البته این نشانه‌ها در همه افراد به یک‌صورت بروز پیدا نخواهد کرد. (ادامه)
شهردار: سکوت میکنم تا نشان دهم منتقدانم ابله هستند
شمال نیوز: اینکه می گویند حق امضا ندارم، کذب است. همه چک های مالی شهرداری را خودم امضا می کنم! (ادامه)
عکس/ عامل انتحاری مسجد قطیف
(ادامه)
آیت‌الله طبرسی گفت : چه‌طور فردی که پنج سال در این نهاد خوب کار کرد به یک‌باره عملکردش ضعیف می‌شود، بنده به آقای مقدسی «مدیرکل صدا و سیما» نصیحت می‎کنم که در تصمیم خودش تجدیدنظر کند و نیروهای خودی و انقلابی را از بدنه شبکه تبرستان دور نکند.
هشدار نصیحت گونه نماینده ولی فقیه به مدیرکل صداو سیما
آیت‌الله طبرسی گفت : چه‌طور فردی که پنج سال در این نهاد خوب کار کرد به یک‌باره عملکردش ضعیف می‌شود، بنده به آقای مقدسی «مدیرکل صدا و سیما» نصیحت می‎کنم که در تصمیم خودش تجدیدنظر کند و نیروهای خودی و انقلابی را از بدنه شبکه تبرستان دور نکند. (ادامه)
ثبت‌نام مدارس از فردا/ به اجبار پول ندهید
معاون وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام مدارس از روز فردا، (شنبه دوم خردادماه) خبر داد و تاکید کرد:‌ اخذ وجه اجباری از خانواده‌ها هنگام ثبت نام ممنوع است. (ادامه)
انتقاد شدید حمید روحانی به هاشمی رفسنجانی
البته منتظری در خط امام بود اما بعد‌ها فریب خورد اما درباره هاشمی رفسنجانی این گونه فکر نکنید که از ابتدا در خط امام بودند (ادامه)
ماجرای حمله موشکی عربستان به کشتی ایرانی چه بود ؟
نیروهای انصارالله موفق شدند 15 عنصر اطلاعاتی عربستان سعودی را که ماموریت داشتند کشتی نجات ایرانی را هدف حمله موشکی قرار دهند، بازداشت کنند. (ادامه)
۷ شوخی زشت آقایان با خانم ها !
در این مقاله با ۷ شوخی بسیاز زشت که باعث از بین رفتن عشق در زندگی مشترک می شود آشنا می شوید. (ادامه)
عکس:خوش و بش اطلاعاتی‌ها در نمازجمعه
سید محمود علوی وزیر اطلاعات و علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در نمازجمعه امروز تهران(ادامه)
وقتی دانشگاه محل رقص و پایکوبی می‌شود
جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران به جشن فارغ شدن از قیود اخلاقی، دینی و حتی علمی در این دانشگاه مبدل شد. (ادامه)
امکانات طرح ملی امداد و نجات ساحلی در حد استانی است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تجهیزات و زیرساختهای موجود در طرح ملی ساماندهی دریا و امداد و نجات ساحلی در حد استانی است. (ادامه)
سعید جلیلی یکشنبه سوم خرداد با حضور در دانشگاه امیر کبیر به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. این مراسم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر با عنوان خرمشهر را خدا آزاد کرد نه کدخدا! یکشنبه سوم خرداد از ساعت ۱۵ در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.
پوستر معنادار سخنرانی سعید جلیلی / عکس
سعید جلیلی یکشنبه سوم خرداد با حضور در دانشگاه امیر کبیر به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. این مراسم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر با عنوان خرمشهر را خدا آزاد کرد نه کدخدا! یکشنبه سوم خرداد از ساعت ۱۵ در محل آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد. (ادامه)
حمله تروریستی به مسجد شیعیان در عربستان+تصاویر
حمله تروریستی به مسجد امام علی (ع) در شرق عربستان سعودی چندین شهید و یا مجروح برجا گذاشت. (ادامه)
ترفند تامین‌ اجتماعی و سکوت مسئولان!
(ادامه)
سرب داغ،جواب بازرسی‌ از مراکز نظامی
(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هفته آینده به مازندران سفر خواهد کرد.
نوبخت به مازندران سفر می‌کند+ برنامه‌ها
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هفته آینده به مازندران سفر خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : با گرم شدن تدریجی تنور انتخابات و تلاش طیف های مختلف برای تصاحب بیشتر کرسی های بهارستان ، همایش سیاسی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در روز پنج شنبه در مرکز استان برگزار شد .... در همایش اصولگرایان و اصلاح طلبان مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز : با گرم شدن تدریجی تنور انتخابات و تلاش طیف های مختلف برای تصاحب بیشتر کرسی های بهارستان ، همایش سیاسی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در روز پنج شنبه در مرکز استان برگزار شد ....(ادامه)
ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج ـ چالوس
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از گرد و غبار و کاهش دید در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های خوزستان و کرمان خبر داد و گفت: ترافیک در ابتدای محور کرج ـ چالوس نیمه‌سنگین است. (ادامه)
عماد رستمی
آن مرد با لباس سبز آمد(ديدگاه)
عماد رستمی (ادامه)
عکس خانوادگی!
(ادامه)
واکنش حداد عادل به اظهارات اخیر ترکان
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر مشاور ارشد رئیس جمهوری مبنی بر اینکه نمایندگان کاری به استیضاح ندارند، واکنش نشان داد. (ادامه)
آیا "آب" موجب چاقی می‌شود؟
رئیس شبکه هپاتیت ایران و فوق‌تخصص گوارش و کبد، درباره دیدگاه برخی‌ها که عنوان می‌کنند حتی آب هم می‌نوشند چاق می‌شوند توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
شرط جالب استخدام منشی خانم!
استخدام منشی خانم به شرط عدم حضور در شبکه های موبایلی! (ادامه)
رضا بردستانی اولویت‌ تغییرات در کابینه(يادداشت)
رضا بردستانی(ادامه)
«حسین» نام بیش از سه میلیون ۴۵۰ هزار ایرانی
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان ثبت احوال کشور گفت: بیش از سه میلیون ۴۵۰هزار ایرانی همنام امام سوم شیعیان، امام حسین (ع) هستند. (ادامه)
خوردن مواد غذایی مطمئنا استرس را کاهش می دهند، اما برخی از مواد غذایی هستند که خیلی بهتر این کار را انجام می دهند.
مواد غذایی مفید برای رهایی از استرس
خوردن مواد غذایی مطمئنا استرس را کاهش می دهند، اما برخی از مواد غذایی هستند که خیلی بهتر این کار را انجام می دهند. (ادامه)
گزارش تصویری حجامت
گزارش تصویری: حجامت پزشکان اعتقاد دارند حجامت نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها، مخصوصا بیماری های مزمن و مرتبط با سبک زندگی دارد. از دیرباز هدف اصلی در حجامت ارتقای سلامتی جسمی و روحی بوده است. حجامت به عنوان یک سنت الهی درروایات وسیره پیامبران وائمه اطهار(ع) مطرح گردیده وجزءاحکام اسلام است ودرطب سنتی به عنوان رکن درمان به حساب می آید و دارای سابقه ای هفت هزار ساله است. (ادامه)
اولین تصاویر از پژو ۵۰۸ را ببینید
اولین تصاویر از پژو ۵۰۸ فیس لیفت شده در صفحه رسمی فیس بوک این شرکت نمایان شد.پنج سالی از معرفی پژو ۵۰۸ به بازار می‌گذرد و زمان تغییرات این مدل و بخشیدن طراوت و شادابی به چهره آن فرا رسیده بود.قسمت نخست فیس لیفت این خودرو در ژوئن سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. در فیس لیفت جدید شاهد تغییراتی مختصر در چراغهای جلو و عقب آن هستیم.(ادامه)
شمال نیوز: پسر شهردار در کجای قانون این مرز و بوم ایستاده است که اینگونه در گردنه های پر پیچ و خم قرار داد های شهرداری، در کمین پیمانکاران نشسته است؟
باج خواهی آقازاده شهردار از پیمانکار شهرداری
شمال نیوز: پسر شهردار در کجای قانون این مرز و بوم ایستاده است که اینگونه در گردنه های پر پیچ و خم قرار داد های شهرداری، در کمین پیمانکاران نشسته است؟ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.