.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: پیکر دكتر غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق کشورمان در لبنان که در فاجعه منا مفقود شده بود، شناسایی شد و قرار است پیکر وی بامداد فردا به کشور بازگردانده شود. 
پیکر غضنفر رکن‌آبادی شناسایی شد/ انتقال پیکر وی به کشور
شمال نیوز: پیکر دكتر غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق کشورمان در لبنان که در فاجعه منا مفقود شده بود، شناسایی شد و قرار است پیکر وی بامداد فردا به کشور بازگردانده شود. (ادامه)
دلار بانکی 2997 هزار تومان شد +جدول
قیمت دلار دولتی امروز در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت و 2 هزار و 997 تومان تعیین شد.(ادامه)
سهم اندک مازندران از گردشگری دریایی
(ادامه)
وزارت کشور غلط کرده‌ مجوز داده‌!
(ادامه)
مشکل ربا در بانکها هنوز حل نشده است
(ادامه)
نمایش قلیان در رستوران ها ممنوع شود
(ادامه)
رمزگشایی از تلاطمات بازار ارز
(ادامه)
ردپای موساد در حملات تروریستی پاریس
(ادامه)
روسیه کشته شدن یک خلبان را تأیید کرد
(ادامه)
ورگیران خشن در جریان عملیات همزمان پلیس شهرهای نکا و ساری به دام افتادند.اعضای این گروه از دزدان خشن یک زن و دو مرد جوان بودند که با ورود به خانه‌های شهروندان دست و پای ساکنان را بسته و نقشه سرقت خود را اجرایی می‌کردند. سه زورگیر که دست وپای زنها را می بستند در نکا دستگیر شدند
ورگیران خشن در جریان عملیات همزمان پلیس شهرهای نکا و ساری به دام افتادند.اعضای این گروه از دزدان خشن یک زن و دو مرد جوان بودند که با ورود به خانه‌های شهروندان دست و پای ساکنان را بسته و نقشه سرقت خود را اجرایی می‌کردند.(ادامه)
مایلی کهن: احمدی‌نژاد خیلی مظلوم واقع شد
شمال نیوز : احمدی‌نژاد شبانه‌روز برای این کشور زحمت کشید و خیلی مظلوم واقع شددولت بهار: مدیر تیم ملی امید ایران گفت: احمدی نژاد خیلی مظلوم واقع شد هر چند دیدید که وقتی دولتش می‌خواست عوض شود بهترین استقبال از رئیس جمهور جدید که رئیس جمهور منتخب مردم بود انجام داد و تمام وزرای احمدی‌نژاد نزد رئیس جمهور جدید رفتند و به او گزارش دادند من تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم آیا شما دیده بودید؟(ادامه)
متن کامل بیانیه سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز
(ادامه)
شمال نیوز :  بیش از دو هزار و ۲۳ واحد مرغ گوشتی، هفت واحد مرغ اجداد و تنها لاین کشور و خاورمیانه و ۲۰۰ واحد مرغ مادر در مازندران فعالیت دارند که از این میزان بیش از ۵۴۴ واحد غیرمجاز هستند. .... یک‌پنجم مرغداری‌های مازندران غیرمجازند!
شمال نیوز : بیش از دو هزار و ۲۳ واحد مرغ گوشتی، هفت واحد مرغ اجداد و تنها لاین کشور و خاورمیانه و ۲۰۰ واحد مرغ مادر در مازندران فعالیت دارند که از این میزان بیش از ۵۴۴ واحد غیرمجاز هستند. ....(ادامه)
شمال نیوز: براساس شنیده ها و اطلاعاتی که ما داریم گویا آقایان درصدد هستند که تشکیلاتی را برای معتدلین اصولگرایان راه اندازی کنند ولی اینکه حزب یا جبهه باشد و چه ترکیبی داشته باشد هنوز اطلاعاتی نداریم. ناطق‌نوری، لاریجانی و قالیباف باید محور اصول‌گرایان باشند
شمال نیوز: براساس شنیده ها و اطلاعاتی که ما داریم گویا آقایان درصدد هستند که تشکیلاتی را برای معتدلین اصولگرایان راه اندازی کنند ولی اینکه حزب یا جبهه باشد و چه ترکیبی داشته باشد هنوز اطلاعاتی نداریم.(ادامه)
نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود
وانت نیسان آبی که از گذشته های دور همچنان در حال تولید در کشور است و نیسانی که هم اکنون در دنیا تولید می شود.(ادامه)
یادواره اولین شهید روحانی کشور در ساری برگزار شد
شمال نیوز: یادواره نخستین شهید روحانی کشور و ۳۷۵ شهید روحانی استان مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد. (ادامه)
با این میوه به جنگ کلسترول بروید
نتیجه‌ی بررسی‌ها در انگلستان نشان می‌دهد که مصرف هر روزه سیب، کلسترول خون را پایین می‌آورد. (ادامه)
خودکشی نافرجام یک فوتبالیست!
در یک اتفاق تلخ یکی از بازیکنان فوتبال به دلیل وضعیت نابسمان مالی خودکشی کرد. (ادامه)
محل اقامت "پوتین" و همراهانش +تصاویر
سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در حالی در تهران آغاز بکار کرد که بحث اقامت و اسکان وزرا و دیپلمات های کشورهای شرکت کننده یکی از مهمترین ارکان برگزاری و تشریفات این اجلاس به شمار می رود.(ادامه)
ذوب آهن با شکست سپاهان فینالیست شد
تیم ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سپاهان را شکست داد و به فینال رسید. (ادامه)
ساخت آزادراه شمال ۵ سال دیگر تمام می‌شود
(ادامه)
شایعه مجروحیت سردار سلیمانی تکذیب شد
مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب دروغ‌پردازی های رسانه‌ای اخیر گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در سلامتی کامل و در حال کمک به مقاومت اسلامی، پیگیر راهبرد آزادی قدس شریف است. (ادامه)
توضیحات نوبخت درباره غیبت روحانی در جلسات مجمع تشخیص
نوبخت درباره عدم حضور رئیس جمهور در مجمع تشخیص مصلحت کرد: دلیل این غیبتها، مشغله کاری است ولی ارتباط دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام، محکم است و هر زمان فرصت برای آقای رئیس جمهور پیش بیاید، در جلسات مجمع حضور خواهد یافت. (ادامه)
عکس: لحظه سرنگونی هواپیمای روسیه توسط جنگنده های ترکیه
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های مازندران ۳ آذر ۹۴
(ادامه)
عکس/ مهماندار بی‌حجاب در فرودگاه مهرآباد
سفر ولادیمیر پوتین به تهران حواشی فراوانی به همراه داشت. از ماشین عجیب پوتین که از روسیه همراه رئیس‌جمهور آمده بود تا مهماندار بی‌حجابی که در فرودگاه مهرآباد دیده شد.(ادامه)
مصوبه جدید مجلس درباره اخذ گواهینامه
نمایندگان مجلس مصوب کردند که اخذ گواهینامه نیازمند پایان خدمت و معافیت سربازی نیست. (ادامه)
شرط تحویل خودروهای فروش رفته با وام 25میلیونی
معاون شرکت خودروسازی سایپا با اعلام اینکه بخشنامه عدم تحویل خودروهای امانی به مشتریان ارتباطی با خودروهای فروش رفته با وام 25 میلیون تومانی ندارد گفت که فروش‌های انجام شده با این تسهیلات نیز تا زمانی که فاکتور نشود تحویل نخواهد شد و این امر هم به تامین اعتبار از سوی بانک مرکزی منوط است. (ادامه)
سرنگونی جنگنده روسیه در سوریه توسط اف‌16 ترکیه
منابع رسانه‌ای ترکیه از سرنگونی یک جنگنده در نزدیکی مرز با سوریه توسط نیروی هوایی ترکیه خبر دادند. (ادامه)
قرآن اهدایی پوتین به رهبر معظم انقلاب متعلق به چه زمانی است؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.738 seconds.