.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویر نمایه جالب دختر مرحوم رکن آبادی در تلگرام+عکس
دختر مرحوم رکن آبادی در واکنش به خبر جان باختن پدرش در فاجعه منا، در شبکه اجتماعی تلگرام نمایه جالبی را انتخاب کرد. (ادامه)
عکس:خلبان ترکیه ایی که سوحوی روسی را ساقط کرد
تصویر خلبان اف شانزده ترکیه ای که بمب افکن سوخو را هدف قرار داد. (ادامه)
خواص شگفت انگیز انجیر از نگاه امام رضا(ع)
دانش پزشکی این واقعیت را از نظر علمی تأیید می کند که انجیر میوه با ارزشی است و از لحاظ تأمین سلامتی برای همه ضروریست (ادامه)
انفجارهای پیاپی پایتخت ترکیه را لرزاند
صدای چندین انفجار در پایتخت ترکیه شنیده شد و به دنبال آن ترس و وحشت آنکارا را فرا گرفت. (ادامه)
خانواده ۱۲ نفره یک روحانی در تلویزیون+عکس
حجت الاسلام وافی یزدی عقیده دارد فرزندان هدیه ای از سوی خداوند هستند و انسان نباید به خاطر ترس از روزی از فرزنددار شدن پرهیز كند.(ادامه)
عکس/ این مرد از زائران اربعین چه می‌خواهد
این مرد از زائران اربعین چه می‌خواهد(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
روسیه واکنش نشان داد/ هواپیماهای جنگی روسیه ۲۰ کامیون ترک را منفجر کردند
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گقت: برگزاری هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک مازندران- دیماه 94 در ساری برگزار می شود. هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک مازندران برگزار می شود
شمال نیوز: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گقت: برگزاری هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک مازندران- دیماه 94 در ساری برگزار می شود.(ادامه)
اس 400 چه خصوصیاتی دارد که مسکو می‌خواهد در سوریه مستقرش کند؟/پیشرفته‌ترین پدافند هوایی روسیه
مقام‌های روسیه اعلام کرده‌اند که پس سرنگون شدن یک فروند سوخو-24 این کشور قصد استقرار سامانه موشکی اس-400 را در پایگاه هوایی الحمیمیم دارند. استقرار این سامانه اما چرا مهم و راهبردی است؟ (ادامه)
هزاران نفر از فرماندهان بسیج صبح چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. دیدار فرماندهان بسیج با رهبر معظم انقلاب(خبر)
هزاران نفر از فرماندهان بسیج صبح چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.(ادامه)
ترکیب شورای نظارت بر اجرای برجام مشخص شد
اعضای شورای نظارت بر اجرای برجام انتخاب شده و تاکنون سه جلسه این شورا که وظیفه نظارت بر توافق هسته ای را دارد، تشکیل شده است. این خبری است که علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در کرمان اعلام کرد، اگرچه او اسامی اعضای این شورا را اعلام نکرد. (ادامه)
 شمال نیوز: رهبر انقلاب «نفوذ جریانی و شبکه‌ای» را خطرناک‌تر از روش‌های دیگر خواندند و افزودند: در این روش، دشمن عمدتاً با دو وسیله «پول و جاذبه‌های جنسی» در درون ملّت و در داخل کشور شبکه‌سازی می‌کند تا آرمان‌ها، باورها و در نتیجه سبک زندگی را تغییر دهد. استفاده جناحی از "نفوذ" اشتباه است/ اصل مسئله "نفوذ" فراموش نشود(خبر)
شمال نیوز: رهبر انقلاب «نفوذ جریانی و شبکه‌ای» را خطرناک‌تر از روش‌های دیگر خواندند و افزودند: در این روش، دشمن عمدتاً با دو وسیله «پول و جاذبه‌های جنسی» در درون ملّت و در داخل کشور شبکه‌سازی می‌کند تا آرمان‌ها، باورها و در نتیجه سبک زندگی را تغییر دهد.(ادامه)
کورس پائیزه اسب ترکمن
هفته نخست کورس پائیزه اسب ترکمن روز چهارشنبه در پیست اسب دوانی تخته ارکان بجنورد برگزارشد. (ادامه)
مردی که فردا تیتر یک روزنامه‌ها خواهد بود +تصاویر
یک ماه بعد از دربی، مهدی رحمتی دوباره نیم تای یک روزنامه ها را به تسخیر خود درخواهد آورد.(ادامه)
بانوی لنگرودی؛کهنسال‌ترین کتابخوان گیلان/کتاب دوست خاموش تنهایی ایم است
(ادامه)
عکس/ عجیب‌ترین نقاشی روی یک پراید
(ادامه)
جزئیات جلسه شورای عالی فضای مجازی
سیاست ها و اقدامات کلان مربوط به بازی های رایانه ای در جلسه شورای عالی فضای مجازی پس از بحث و بررسی به تصویب رسید. (ادامه)
«ترانه علیدوستی» زیر تیغ سانسور! +عکس
بازیگر سریال «شهرزاد» نسبت به سانسور ناشیانه عکسش واکنش نشان داد. (ادامه)
سوپر واکنش های مهدی رحمتی (عکس)
مهدی رحمتی با گرفتن 3 پنالتی از تیم نفت تهران موفق شد استقلال را به نیمه نهایی برساند. استقلال و نفت تهران پس از 120 دقیقه تلاش به ضربات پنالتی رسیده بودند و آبی ها پنالتی اول و آخرشان را خراب کردند اما مهدی رحمتی هوشمندانه 3 پنالتی را گرفت و استقلال را به دیدار برابر تراکتورسازی رساند. (ادامه)
تست گریم بازیگر نقش احمدی‌نژاد/عکس
سامان مقدم کارگردان فیلم کمدی «نهنگ عنبر» به تازگی تصویری را در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی قرار داده که گویا تست گریمی بوده که از سال‌های جوانی محمود احمدی‌نژاد زده شده است. (ادامه)
فرار عامل اختلاس 160 میلیارد تومانی به کانادا
وی گفت: افرادی که پول شویی می کنند و در جرایم سازمان یافته حضور دارند بعد از اینکه فساد و جرم این افراد لو رفت (برملا شد) قطعا متواری می شوند و در این موارد عملا کاری از دست کشور مبدا برنمی آید مگر آنکه کشور مقصد فرد مورد نظر را با کشور مبداء بازگرداند. (ادامه)
دختر ایتالیایی خواهان ازدواج با احمدی نژاد!+ عكس
دختر زیبای سال ایتالیا و نویسنده کتاب "روزی یک رئیس‌جمهوری بود" معتقد است احمدی‌نژاد تنها مرد واقعی بر روی زمین است. (ادامه)
(تصاویر) طرح جدید برخورد با بدحجابی
اجرای مرحله جدیدی از طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در پایتخت با برخورد با مظاهر بدحجابی آغاز شد. (ادامه)
(تصاویر) خلبانان جنگنده روسی در آسمان
روسیه اعلام کرد یک خلبان جنگنده سوخو این کشور که در سوریه هدف شلیک ترکیه قرار گرفته و سقوط کرده بود، زنده پیدا شد و به پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه انتقال یافت. (ادامه)
تکذیب تعطیلی موسسه ثامن‌الحجج
دادستان کل کشور توضیحاتی را درباره‌ ادعای بابک زنجانی مبنی بر وجود دارایی 22 میلیاردی در خارج از کشور ارائه داد. (ادامه)
استقلال به نیمه نهایی جام حذفی رسید
تیم‌ استقلال با برتری برابر نفت در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یافت. این بازی در شرایطی به پایان رسید که استقلال وقت‌های اضافه را با ۱۰ نفر پشت سرگذاشت. (ادامه)
5 نکته درباره سرنگونی جنگنده روسیه توسط ترکیه
اینکه جنگنده های آمریکایی اف 16 ترکیه بتوانند در نبرد هوایی جنگنده سوخوی 24 روسی را بزنند اتفاق خوبی برای وجهه روسیه به عنوان دومین فروشنده بزرگ سلاح جهان نیست. یکی از دلایلی که پوتین گفت آنها از پشت به ما خنجر زدند، همین بود تا به نوعی اعلام کند که سوخو در جنگ رو در رو مغلوب نشد بلکه آن را به طور غافلگیرانه از پشت زدند.(ادامه)
دریافت دیرکرد بانک‌ها حرام و ‌رباخواری است
شمال نیوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها گفت: متاسفانه امروز دیرکرد در جامعه رواج دارد و از آنجایی که حرام است باید جلوی آن گرفته شود....(ادامه)
کماندوهای سوری خلبان روس را آزاد کرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.