.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی فراکسیون رهروان می‌گوید: پرداختن به فرع باعث نادیده گرفتن اصل می شود و اینقدر ما کارهای اصلی داریم که پرداختن به تشکیل ای جبهه صحیح نیست و باید صادقانه بگوییم که قبل ازعید امکان تشکیل این جبهه و یا حتی حزب نیست.
تشکیل حزب رهروان قبل از انتخابات شدنی نیست/ اولویت اصلی ما برجام است نه جبهه سیاسی
شمال نیوز: سخنگوی فراکسیون رهروان می‌گوید: پرداختن به فرع باعث نادیده گرفتن اصل می شود و اینقدر ما کارهای اصلی داریم که پرداختن به تشکیل ای جبهه صحیح نیست و باید صادقانه بگوییم که قبل ازعید امکان تشکیل این جبهه و یا حتی حزب نیست. (ادامه)
عکس بازیگر زن ایرانی در کاظمین
فریبا نادری تصویری از خود در کاظمین را منتشر کرد. (ادامه)
دستگیری 300 زائر ایرانی در خاک عراق
رئیس سازمان حج و زیارت از دستگیری 200 تا 300 نفر از افرادی خبر داد که بدون ویزا قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) را داشتند. (ادامه)
عضو اسبق شورای شهر رشت درگذشت
شمال نیوز: مرحوم شریفیان در انتخابات دور اول شورای شهر رشت بیشترین رای را کسب کرده بود. (ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران: قاطعانه با قاتل مأمور انتظامی برخورد می‌کنیم
فرمانده انتظامی مازندران گفت: قاطعانه با قاتل استوار‌یکم سید‌محمد عبدی برخورد می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران بهره گیری از تسهیلات بانکی برای طرحهای ایجادی و توسعه ای را مهم خواند و گفت : برای رشد صنعت مازندران باید انقلابی شکل بگیرد و همه برای این تحول همه جانبه کمک کنند ..... رشد 97 درصدی میزان سرمایه گذاری صنعتی در مازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران بهره گیری از تسهیلات بانکی برای طرحهای ایجادی و توسعه ای را مهم خواند و گفت : برای رشد صنعت مازندران باید انقلابی شکل بگیرد و همه برای این تحول همه جانبه کمک کنند .....(ادامه)
سرنوشت دختران محمدرضا پهلوی
محمدرضا شاه پهلوی در خلال ازدواجهای خود دارای ۳ دختر به نامهای شهناز، فرحناز و لیلا شد. شهناز از ازدواج اول او و فرحناز و لیلا از ازدواج سوم او بودند. (ادامه)
تشییع پیکر شهید مأمور انتظامی مازندران
پیکر شهید مأمور انتظامی شهرستان بابلسر که به ضرب گلوله اراذل و اوباش شهید شده بود امروز در ساری و بابلسر تشییع شد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی که ده‌ها هکتار از جنگل‎های شهرستان نور از دیروز تاکنون همچنان در آتش می‌سوزد، بالگرد آب‎پاش اعزامی از تهران دارای نقص فنی بوده و زمین‌گیر شده است. جنگل های نور همچنان می سوزد !
شمال نیوز : در حالی که ده‌ها هکتار از جنگل‎های شهرستان نور از دیروز تاکنون همچنان در آتش می‌سوزد، بالگرد آب‎پاش اعزامی از تهران دارای نقص فنی بوده و زمین‌گیر شده است.(ادامه)
چرا سوخو 24 قادر به مقابله با اف 16 نبود؟
پس از سرنگون شدن یک فروند جنگنده سوخو 24 روسیه بوسیله جنگنده اف 16 ترکیه، سؤالهایی درخصوص علت وقوع این حادثه مطرح شده است. (ادامه)
مردم شیشه ماشین احمدی نژاد را شکستند
(ادامه)
مرکز مانیتورینگ حرم امام حسین +عکس
تصویری از مرکز مونیتورینگ حرم امام حسین (علیه السلام) در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است(ادامه)
واژگونی نیسان آبی با بار ماهی (عکس)
(ادامه)
انتشار عکسی از پسر اردوغان در کنار رهبران داعش (+عکس)
رسانه‌های روسیه تصویری از پسر اردوغان در کنار رهبران داعش منتشر کرده و تاکید دارند که این مساله نشان‌دهنده روابط نزدیک و مستحکم خانواده اردوغان با داعش است. (ادامه)
مصطفی داننده روسیه احمدی نژاد، روسیه روحانی(يادداشت)
مصطفی داننده(ادامه)
سی ویژگی یک استاد دانشگاه
دکتر محمود سریع القلم (ادامه)
عکس: رئیس جمهور در کنار پدر و مادرش
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنار ولادیمیر اسپیریدونویچ پدرش و ماریا ایوانوونا مادرش.(ادامه)
پیکر مرحوم رکن‌آبادی وارد تهران شد
پیکر سفیر سابق ایران در لبنان که در حادثه منا درگذشت، صبح امروز (جمعه) وارد تهران شد. (ادامه)
ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت هواپیمای ما مجهز به سامانه دفاع از خود نبود زیرا اصلا انتظار نداشتیم که هدف حمله ترکیه قرار بگیریم و برای همین حمله ترکیه را حمله ای خیانتکارانه تلقی می کنیم.
تصور نمي‌کرديم کشوري که متحد خود فرض مي‌کرديم جنگنده ما را سرنگون کند / ترک ها به ما خیانت کردند / ترکیه باید خرید نفت از داعش را متوقف کند(خبر)
ولادمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت هواپیمای ما مجهز به سامانه دفاع از خود نبود زیرا اصلا انتظار نداشتیم که هدف حمله ترکیه قرار بگیریم و برای همین حمله ترکیه را حمله ای خیانتکارانه تلقی می کنیم. (ادامه)
یاران لاریجانی، رقیب اصلی اصلاح‌طلبان هستند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: اگر فضا برای اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو باز باشد٬ رقابت اصلی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایانی از جنس رهروان ولایت خواهد بود. (ادامه)
اگر امروز فرزندان دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری توانستند این‌گونه دنیا را تحت سیطره تعقل، تدبیر و صلابت خود قرار دهند، بهطور حتم با پشتوانه جوانمردانه بسیجیان و تفکر حماسی بسیجی است. صلابت و اقتدار نظام مرهون بسیج است
اگر امروز فرزندان دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری توانستند این‌گونه دنیا را تحت سیطره تعقل، تدبیر و صلابت خود قرار دهند، بهطور حتم با پشتوانه جوانمردانه بسیجیان و تفکر حماسی بسیجی است.(ادامه)
۵ ایراد شورای نگهبان به طرح نحوه فعالیت احزاب
شوراي نگهبان نظر خود را در مورد طرح نحوه فعاليت احزاب و گروههاي سياسي اعلام و ۵ ایراد نسبت به این مصوبه مجلس، مطرح كرد. (ادامه)
آمریکا لغو سریع تحریم‌ها را مشروط کرد
وزارت خزانه‌ داری آمریکا در پایگاه اینترنتی خود تاکید کرد: پس از تایید این موضوع که ایران به تعهدات هسته‌ایِ خود عمل کرده، تحریم‌های آمریکا علیه ایران مرتبط با موضوع هسته‌ای که در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مشخص شده است بلافاصله لغو خواهندشد. (ادامه)
سرماخورده‌ها ماست و دوغ نخورند
سرماخوردگی شایع‌ترین بیماری ویروسی در پاییز و زمستان و شایع‌ترین بیماری عفونی در انسان است که عامل آن ویروس‌هـا هستند و با علائم تب، آبریزش بینی، سوزش مخاط، سرفه و کسالت بدن شروع می‌شود و ممکن است سالیانه 4 تا 5 بار فرد دچار این بیماری شود. (ادامه)
برای اینکه زیاد عمر کنید لاغر شوید
چاقی و اضافه وزن به معنای مرگ زودرس و زندگی بی کیفیت است و حل آن نیازمند تصمیم، اراده قوی و برنامه ریزی دقیق است. بیست و ششم نوامبر ( پنجم آذرماه) روز جهانی مبارزه با چاقی نام گرفته که می تواند انگیزه ای برای مهمترین تصمیم زندگی، یعنی سلامتی باشد. (ادامه)
تصاویر/ نجف اشرف در آستانه اربعین حسینی
(ادامه)
عکس/رسیدن محموله های اس 400 به پایگاه حمیمیم
تصاویری از رسیدن محموله های اس 400 به پایگاه حمیمیم در لاذقیه(ادامه)
قدیمی ترین عکس هاشمی رفسنجانی از دوران طلبگی
صفحه اینستاگرام آیت الله هاشمی عکس زیر را به عنوان قدیمی ترین عکس آیت الله هاشمی از دوران طلبگی اش منتشر کرده است.(ادامه)
یک پاداش زیارت امام حسین علیه‌السلام
سزاوار است غمزده‌ای به زیارت من نیاید، مگر این که خداوند او را خوشحال نزد خانواده‌اش بازگرداند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.