.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
طی روزهای اخیر برنامه‌ریزی‌های متعددی برای اختلاف‌اندازی میان اصولگرایان صورت گرفته است؛ از جمله این سناریوها ایجاد مجلسی با محوریت آقای ناطق‌نوری است.
معامله انتخاباتی پشت‌ پرده ناطق‌نوری!/ آیا «شیخ نور» هزینه وحدت‌شکنی اصولگرایان و کارسازی برای اصلاح‌طلبان را می‌دهد؟
طی روزهای اخیر برنامه‌ریزی‌های متعددی برای اختلاف‌اندازی میان اصولگرایان صورت گرفته است؛ از جمله این سناریوها ایجاد مجلسی با محوریت آقای ناطق‌نوری است. (ادامه)
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم. این روزها در میدان 72 نارمک چه می گذرد؟ / احمدی نژاد قول وام 2 میلیونی به مردم می دهد!
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم.(ادامه)
واکنش مرتضوی به انتقادات نسبت به خروج از کشور
سعید مرتضوی می‌گوید که از برخی انتقادها نسبت به خروجش از کشور "تعجب می‌کند". (ادامه)
دلار 3655 تومان شد
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز شنبه منتشر شد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
شرور معروف آملی مجتبی جیک جیک دستگیر شد
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش و شرور منطقه به نام مجتبی جیک جیک که از متهمان تحت تعقیب قضایی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: زنده‌یاد مهدی بصیر که خود نیز به همراه پدر مدتی را در جبهه حضور داشت، در سن 42 سالگی، به پدر، داماد و عموی شهیدش پیوست..... فرزند سردار شهید حاج‌بصیر دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: زنده‌یاد مهدی بصیر که خود نیز به همراه پدر مدتی را در جبهه حضور داشت، در سن 42 سالگی، به پدر، داماد و عموی شهیدش پیوست.....(ادامه)
آقای مرتضوی، زیارت قبول
در رسانه‌ها آمد که آقای سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای حضور در مراسم اربعین، تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کردند و از آنجا به کربلای معلی می‌روند. (ادامه)
مقصد بیست‌ و‌ چهارمین سفر استانی روحانی
رئیس‌جمهور و هیئت دولت در روزهای آینده در بیست‌ و چهارمین سفر استانی خود به استان کرمان سفر می‌‌کنند. (ادامه)
اولین پیامد نصب اس ـ 400 روسی در سوریه
واحدمرکزی خبر نوشت: آمریکا و ترکیه از بیم سامانه ضد موشکی اس400روسیه که در سوریه مستقر شده است حملات خود را به سوریه متوقف کرده اند. (ادامه)
عکس: پروفسور انگلیسی در حال ماساژ زائران
مشرق: پروفسورجلیل ثامرمنیر-مدرس دانشگاه انگلستان دارای تالیفات زیادی در طب-درحال شستشو و ماساژ پای زوار-اربعین ۹۴٫(ادامه)
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر شد
تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر که در فصل پائیز انجام شد، صدرنشین است. (ادامه)
احسان گل محمدی تله خبری ناموفق "داعش" برای سپاه!(يادداشت)
احسان گل محمدی(ادامه)
نظر فرمانده نداجا درباره حملات روسیه از خزر
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حملات هفته‌های اخیر روسیه از دریای خزر، توضیحاتی درباره امنیت آب‌های شمال کشور ارائه داد. (ادامه)
کدامیک از اصولگرایان و اصلاح طلبان از قم کاندیدا خواهند شد؟
(ادامه)
محکوم به اعدام پیش از اجرای حکم، جان داد
شمال نیوز: مردی که به خاطر قتل عمد به اعدام محکوم شده بود، مدت زمانی مانده به اجرای حکم به دلیل بیماری درگذشت. (ادامه)
ماجرای جوان سعودی که پرچم ایران را در آمریکا به اهتزاز درآورد + تصویر
شمال نیوز: یک دانشجوی سعودی اهل قطیف که با در دست گرفتن پرچم ایران در جمع دانشجویان خارجی در آمریکا حاضر شده بود، در عربستان جنجال به پا کرده است. (ادامه)
شمال نیوز :  نکته عجیب در بیان انتقاد علیه عباس رحیمی، شایعه تعلیق وزنه‌برداری مازندران است. رحیمی که علاقه‌ای به گفت‌و‌گو در این مورد و پاسخ به این‌گونه انتقادات ندارد فقط به ذکر این نکته اکتفا کرد که فدراسیون فقط از حضور من در وزنه‌برداری مازندران جلوگیری کرد وگرنه هیأت وزنه‌برداری مازندران بدون بروز هیچ مشکلی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد..... از دخالت نابجای فدراسیون تا اختلال در روند حرکتی وزنه‌برداری استان!
شمال نیوز : نکته عجیب در بیان انتقاد علیه عباس رحیمی، شایعه تعلیق وزنه‌برداری مازندران است. رحیمی که علاقه‌ای به گفت‌و‌گو در این مورد و پاسخ به این‌گونه انتقادات ندارد فقط به ذکر این نکته اکتفا کرد که فدراسیون فقط از حضور من در وزنه‌برداری مازندران جلوگیری کرد وگرنه هیأت وزنه‌برداری مازندران بدون بروز هیچ مشکلی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.....(ادامه)
شمال نیوز :  این بانوی مازندرانی توانست از 2 هزار طرح ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ اختراعات ایران، با حضور در میان 30 طرح برتر شرکت‌های دانش‌بنیان، به مرحله نهایی این رویداد راه یابد....
راهیابی بانوی مازنی به مرحله نهایی جایزه بزرگ اختراعات ایران
شمال نیوز : این بانوی مازندرانی توانست از 2 هزار طرح ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ اختراعات ایران، با حضور در میان 30 طرح برتر شرکت‌های دانش‌بنیان، به مرحله نهایی این رویداد راه یابد.... (ادامه)
مشاهده آلودگی نفتی در دریای خزر
(ادامه)
نفت داعش بشکه ای چند است؟
(ادامه)
سعیدمرتضوی: دادگاه من را علنی کنید
(ادامه)
روسیه به ناتو هشدار داد
(ادامه)
قیمت دلار از مرز 3600 تومان گذشت
(ادامه)
جزییات قراردادهای جدید نفتی
(ادامه)
دلیل حضور پررنگ پلیس در خیابانهای تهران
(ادامه)
خبر خوش نوبخت به بازنشستگان و فرهنگیان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پاسخ به پرسشی درباره زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: مطالبات بازنشستگان، فرهنگیان و پرداخت حقوق بازنشستگان و حتی ارتقای دریافتی‌های شاغلان از طریق اجرای رتبه بندی در دست اجراست و در بودجه 1395 نیز در چند ردیف گنجانده شده است. (ادامه)
دست رد پلیس املش به رشوه 10 میلیونی ریالی
ماموران نیروی انتظامی شهرستان املش به رشوه 10 میلیون ریالی توزیع کننده مواد مخدر، دست رد زدند. (ادامه)
جنجال پرچم ایران در عربستان +عکس
اقدام یک دانشجوی بورسیه سعودی در برافراشتن پرچم ایران در مراسمی در آمریکا، با خشم شماری از کاربران سعودی در اینترنت روبه رو شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.