.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پوتین از طریق این 5 راه می تواند به ترک ها ضربه ای سهمگین وارد کند
تحریم های اقتصادی روسیه علیه ترکیه بر سر اقدام این کشور به سرنگون کردن یک فروند هواپیمای نظامی روسیه در مرز سوریه، ممکن است در چند حوزه، از صادرات میوه تا گردشگری به اقتصاد ترکیه آسیب بزند، حتی اگر اثر اولیه احتمالا محدود باشد. (ادامه)
عکس تاریخی از پیاده روی اربعین در ۹۹ سال پیش
(ادامه)
ژست علی دایی یک دلیل جالب روان شناسانه دارد +عکس
علی دایی یک ژست همیشگی دارد که گاهی اوقات سوژه رسانه ها می شود. اما شاید برایتان جالب باشد که این حرکت همیشگی او یک دلیل روان شناسانه هم دارد.(ادامه)
بهترین مواد غذایی برای باز شدن عروق
(ادامه)
عکس/ تصادف شدید پورشه و پیکان وانت
(ادامه)
تکذیب خبر استعفای برخی از اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات مجلس
عضو شورای شهر تهران در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص شرکتش در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من همین الان هم نماینده مردم هستم و دلیلی ندارد که بخواهم در مجلس شرکت کنم. (ادامه)
سردار رادان در پیاده‌روی اربعین + عکس
(ادامه)
حمله مشترک روسیه و سوریه به داعش
(ادامه)
شمال نیوز: حجر خداداد، رجب ملایی رئیسی، محسن کبود فیروزجایی و اردشیر بیژنی چهار گزینه شهردار بابل بودند که بیژنی با کسب 11 رای موافق و دو رای مخالف سکان شهرداری بابل را به دست گرفت. اردشیر بیژنی شهردار بابل شد + کارنامه و سوابق
شمال نیوز: حجر خداداد، رجب ملایی رئیسی، محسن کبود فیروزجایی و اردشیر بیژنی چهار گزینه شهردار بابل بودند که بیژنی با کسب 11 رای موافق و دو رای مخالف سکان شهرداری بابل را به دست گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: استان مازندران در مراسم بزرگ اربعین امسال بیشترین تعداد زائران مسافر بین الحرمین را در کشور داشته است که در این بین سه هم استانی از شهرستان فریدونکنار جان به جان آفرین سپردند.
2 زائر دیگر فریدونکناری هم جان باختند
شمال نیوز: استان مازندران در مراسم بزرگ اربعین امسال بیشترین تعداد زائران مسافر بین الحرمین را در کشور داشته است که در این بین سه هم استانی از شهرستان فریدونکنار جان به جان آفرین سپردند. (ادامه)
شمال نیوز:اقدام اخیر نمایندگان در خصوص تعطیلی روز چهارشنبه، عملا مجلس را به حالت نیمه تعطیل درآورد که باعث می شود؛ نمایندگان تمرکزی بر طرح ها و لوایح مجلس نداشته باشند. اگرچه نبود نمایندگان همواره با توجیه سرکشی یه حوزه انتخابیه روبرو بوده است، اما بدون شک مردم رفتار برخی نمایندگان را در این روزهای سرنوشت ساز به دقت زیر نظر دارند.جالب این که نمایندگان مجلس امروز سه شنبه در ... مجلس در «روز مجلس» نیز تعطیل رسمی است!
شمال نیوز:اقدام اخیر نمایندگان در خصوص تعطیلی روز چهارشنبه، عملا مجلس را به حالت نیمه تعطیل درآورد که باعث می شود؛ نمایندگان تمرکزی بر طرح ها و لوایح مجلس نداشته باشند. اگرچه نبود نمایندگان همواره با توجیه سرکشی یه حوزه انتخابیه روبرو بوده است، اما بدون شک مردم رفتار برخی نمایندگان را در این روزهای سرنوشت ساز به دقت زیر نظر دارند.جالب این که نمایندگان مجلس امروز سه شنبه در ...(ادامه)
وزش باد شدید و باران در نجف و کربلا
(ادامه)
جلسه سرمایه گذاری خارجی در استان مازندران برگزار شد
(ادامه)
افزایش ابتلای زنان به ایدز در ایران
(ادامه)
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی
(ادامه)
کم دقتی مهران مدیری جنجال آفرین شد + عکس
(ادامه)
جر و بحث غرضی و روحانی بر سر نصب بلندگو
(ادامه)
دستگیری تعدادی از زائران ایرانی بدون ویزا در عراق
(ادامه)
آقای ویکتور اوربان نخست‌وزیر مجارستان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. نخست‌وزیر مجارستان با امام خامنه‌ای دیدار کرد
آقای ویکتور اوربان نخست‌وزیر مجارستان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.(ادامه)
عکس:کوله پشتی یک حامی احمدی نژاد در راهپیمایی اربعین
(ادامه)
خودکشی دختر 24 ساله پس از انتشار عکس‌هایش
شمال نیوز : دختر ساده لوح فریب چرب زبانی‌های مرد حقه باز را خورد و آنها در شبکه‌های اجتماعی با هم ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کردند. او صادقانه درمورد مشکلی که در گذشته برایش به وجود آمده توضیح داد و مرد جوان نیز ادعا می‌کرد این مسأله هیچ تغییری در تصمیم او برای ازدواج ایجاد نخواهد کرد.....(ادامه)
دیابتی‌ها کاکائو و چای سبز بخورند
مطالعات محققان دانشگاه ایالتی کامپیناس نشان می دهد که ترکیبات موجود در چای سبز و کاکائو، عوارض ناشی از دیابت بر روی کلیه و شبکیه را کاهش می دهند.(ادامه)
درگیری مسلحانه سارق خودرو با مأموران انتظامی آمل
شمال نیوز : ظهر دوشنبه میان مأموران نیروی انتظامی شهرستان آمل و سرنشین یک خودروی سرقتی نزاع و تیراندازی شدید رخ داد. (ادامه)
شمال نیوز :عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر بیان کرد: در شهرداری قائم‌شهر به‌دلیل نبود منشور اخلاقی مناسب، کارکنان شهرداری قائم‌شهر عملکرد بسیار ضعیفی در برخورد با شهروندان دارند..... شهروندان از عملکرد شهرداری قائم شهر رضایت ندارند
شمال نیوز :عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر بیان کرد: در شهرداری قائم‌شهر به‌دلیل نبود منشور اخلاقی مناسب، کارکنان شهرداری قائم‌شهر عملکرد بسیار ضعیفی در برخورد با شهروندان دارند.....(ادامه)
«سلطان دریا» به پرواز درآمد
3 دستاورد بهینه‌سازی‌شده نداجا عملیاتی شد(ادامه)
جامعه شناس سرشناس درگذشت
فاطمه مرنیسی نویسنده و جامعه‌شناس ممتاز مراکشی که به دلیل پیشگامی در خلق آثاری در زمینه فمینیسم اسلامی شناخته شده بود در سن ۷۵ سالگی درگذشته است.(ادامه)
کارت اعتباری ۱۰ میلیونی برای فرهنگیان
(ادامه)
دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
(ادامه)
مرگ 8 نفر در کشور به دلیل آنفولانزای خوکی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نحوه درمان اضافه کرد: درمان این بیماری استراحت به همراه مصرف مایعات به صورت مکرر است.(ادامه)
ناصر عبداللهی و همسرش + عکس
دیدن عکسی کمتر دیده شده از ناصر عبداللهی وهمسرش در حاشیه یکی از کنسرت ها خالی از لطف نیست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.